Na GSA mám Exide a na Introuši Motobatt. Kupované zároveň v roce 2018. Přez zimu s přestávkami udržuji na nabíječce z Lidlu. Exid vždy pár hodin trvá než se rozsvítí plné nabití. Motobatt je ready hned i s minimálním ročním nájezdem, takže za mně Motobatt.
Upravil pavlos84 dne 11.05.2020 16:17
Mustang, Kyvačka 250, Suzuki VS600 Intruder, Suzuki VS800 Intruder, BMW R1150GS, Yamaha TDM900, BMW R1150GSA[/i]
becka napsal:
tak moje slavná Motobatt je taky v pr deli. Je to fakt kšunt. Navíc ty ****ní kontakty. Vydržela necelý dva roky. To už se fakt nedá koupit baterka, která vydrží a spon 5 let. Orig vydržela 12let. Asi pujdu do toho Exide - https://www.batte...el12-19-2/
Já před 5 lety koupil s motorkou Odyssey extreme. Nevím, jak tam byla dlouho před prodejem. Zatím v pohodě a to má za sebou vybití na 4,5 V (vybila se za cca 14 dní asi chybou v SW řídící jednotky).
Koukám, že jsou tu rozporuplné názory na značku MBATT.Ja ji pořídil před 2,5 rokem. Od té doby cca 45t a nikdy mě nenechala i kdyz před noc mrzlo. Přes zimu ji mám na udrzovacce. Za mě zatim dobrý. Ale co říkal Milan tak na to lidi hodně nadávají. Lepší pro sichr kabely s sebou
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Po tom co odešla Motobat 3 měsíce po záruce jsem koupil něco dal do moto a jezdím.
Dnes a si po 3/4 roce jsem ji změřil.
Moto 12 DOHC 14dní stála v garáži 16°C
Před startem
Kratkej přiložený následující obrázek:
vsezved napsal:
Do 650GS (2004) jsem dával Motobatt a vydržela cca. 3 roky. Do tý stejný motorky, když Motobatt umřela dal švára Exide a ta umřela za necelý rok. Tak teď babo raď.
Mě nyní opustila v Dakaru Varta skoro přesně po 4 letech.
Michalos napsal:
Já koupil v roce 2013 F650 Dakara, předchozí majitel do něj asi rok předtím kupoval baterii motobatt a je tam do dnes úplně bez problémů...
Tak jen pro info - po 8 letech dnes odešla.
Možná zkusím koupit stejnou a uvidíme, co vydrží. Jestli to bude horší kvalita, jak ze zkušenosti vyplývá...
Byla to Motobatt MB12U v F 650 GS Dakar.
Zdar, mám rok používanou, starou dva roky. Když si pro ni přijedeš, je tvoje. Naposledy jsem si měřil, měla 12,52 V. Ale ruku do ohně bych za ni nestrčil. Jinak mi bude sedět v koutě.
mě teď umřela Exide po dvou letech bez varování. Moto v zimě celou dobu v teplé garáži, při delších pauzách připojená na Optimate 4. Jestli mě ta předchozí Exide varovala že odchází, tak tentokrát tato odešla a ani se nerozloučila
Z neznalosti jsem koupil novou Motobatt - silnější černou 240A, tak uvidím. V každém případě, ty konektory navrhoval nějakej dem.nt. Už jen kvůli nim je to moje poslední koupě této značky.
starám se o marketing a spolupracuji s www.honzaptacek.cz - realitní makléř a kancelář v Praze
Motobatt = nebrat.
Nejsem tak bohatý abych si musel kupovat ty nejlevnější věci...
Dvakrát jsem ji koupil a ještě i doporučil klukům v partii co jezdíme a pokaždý jsem se spálil, ty baterky vždy po dvou letech klekly.
Teď 2 roky Fiamm, tak uvidíme...
Je zvláštní že někomu se Motobatt sere, a třeba mě drží už šestou sezónu. Teď už teda asi není nejzdravější, ale pořád startuje, i v těchto ranních teplotách. Ani se o ní moc nestarám, protože jezdím celoročně. Mám ji v jedenáctce bez ABS, tak je to možná tím, že ji moc neždímu? No a protože už asi dodělává (nebo je horší startér po 140k km? :-D) Tak přemýšlím nad novou, ale z vašich zkušeností jsem z toho teď jelen :-D
Já měnil baterku, každé 4 sezóny, vždy odešla, Exide, Yuasa, bylo to jedno. Jediná motobatt mi vydržela 5 sezónu a stále fungovala, ale raději jsem jí již vyměnil.
Nejdéle vydržel originál, ten jsem měnil po 8 letech, hned, jak jsem moto koupil.
Upravil stepan dne 10.03.2021 09:07
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Já mam v 1150 na motobatt taky zřejmě štěstí. Schválně sem teď koukal kdy sem ji kupoval a mám ji v motorce od 2017 bez jediného problému. Jezdím cca. od února do listopadu a mezitím ji třeba 1x2 dám na nabíječku z Lidlu. Toť vše.
Baterka drží. Nikdy sem neměl jediný problém. Asi štěstí na kus.