Kerb napsal:
Pěkná potyčka... Musím se přidat.
Quickshifter mám, skoro ho nepoužívám, ale jsem za něj rád. To, že tam je, mě asi ani nenutí ho používat? Rád řadím se spojkou, jen tak. Na silnici i v terénu. A dokážu jet na Sommellier 50kou, takže ani mimo silnici to není k ničemu. Ale s quickshifterem mi žena neklove do helmy, při předjíždění je to znát a z kopce v terénu se dá taky použít, když neumím mačkat přední brzdu a zároveň dávat meziplyn. Za mě je to jednoznačně dobrá věc.
Tvrzení, že je to na GS úplně na nic, zbytečné a kurvítko a kdoví jaké jiné názory na jeho zbytečnost, je ignorantské a připadá mi, jako výsměch slaboduchých jedinců na adresu automatů v terénních autech, kteří mění co 20 t.km spojku.
Když nechceš, nekupuj ho a ani ho nikdy nebudeš moci použít, ale když ho máš, nemusíš ho používat, ale můžeš. Prostě se můžeš kdykoli svobodně rozhodnout a nic tě neomezuje.
kerb tych slaboduchych by si si mohol odpustit... mam taku povahu ze zvyknem zrkadlit... tak aby sa to koli tvojim neapnym poznamkam nezvrhlo zo slusnej debaty niekam inam
unika ti zmysel podstaty.. ze to je kurvitko o tom debatovat nemusime
navyse je to citlive kurvitko a tu mas dokaz.. nova motorka mu padla na radicku a teraz mu to uz raz vymenili a stale mu to nefunguje ako ma... bravo, "adventure" forever
ak sa chce niekto nahanat v zakrutach tak nech si kupi XR, tam to vobec nespochybnujem vzhladom na podvozok a motor tej motorky... a XR na asfalte musi zakonite vzdy a logicky urobit lepsiu sluzbu ako GS
DCT je do ozajstneho adventure endura uplna kravina koli vahe.... to uz ozaj radsej quickshifter (nova afra je vynimka, tam neviem jak carovali s taziskom )
deset kilo navíc. osobně jsem to dal do pr...le kvůli tomu, že to chaoticky řadilo v terénu a že mi chyběla spojka, ale deset kilo rozdílu - jestli 230 nebo 240 - to vážně nehraje roli. to chaotické řazení se dá eliminovat manuálním řazením ručně, popř. instalací nožní páky, ale to už mi přijde vážně divné...
edit: ozajstne "adventure enduro"? GS s přepákováním vzadu i vpředu s 250 kg hmotnosti? ozajstné adventure enduro je DR 650 nebo jiný japonský analogový křáp...
Upravil Miguel dne 15.04.2020 09:02
pod trvalým dohledem
TomR1 napsal:
ak sa chce niekto nahanat v zakrutach tak nech si kupi XR, tam to vobec nespochybnujem vzhladom na podvozok a motor tej motorky... a XR na asfalte musi zakonite vzdy a logicky urobit lepsiu sluzbu ako GS
Vidíš tohle je tvůj problém, když se chce někdo nahánět v zatáčkách ať si koupí co chce ne..!!!??? Je to jeho věc i na enduru můžeš být sakra rychlej - kort na dnešních ¨hyper¨ endurech....
Asi by to chtělo více tolerance a být více otevřený jiným názorům, ale to je zbytečný tady řešit. Máš svůj neotřesitelný názor a v tu chvíli to už není debata, ale mluvení do zdi/ztráta času...
Tom
mas pravdu.. nevies si totiz uvedomit ze ja som pristupny argumentom ktore su argumenty... ale ak mi niekto napise "argument"
většina lidí je z toho nadšena, takže na tom něco bude.
tak to pre mna neni argument ale varenie z vody
ak sa chcem nahanat v zakrutach kupim si na to motorku, ano GS dokaze v tomto smere velmi vela ale XR logicky este ovela viac
live fast, die young be wild, have fun
Kerb napsal:
Pěkná potyčka... Musím se přidat.
Quickshifter mám, skoro ho nepoužívám, ale jsem za něj rád. To, že tam je, mě asi ani nenutí ho používat? Rád řadím se spojkou, jen tak. Na silnici i v terénu. A dokážu jet na Sommellier 50kou, takže ani mimo silnici to není k ničemu. Ale s quickshifterem mi žena neklove do helmy, při předjíždění je to znát a z kopce v terénu se dá taky použít, když neumím mačkat přední brzdu a zároveň dávat meziplyn. Za mě je to jednoznačně dobrá věc.
Tvrzení, že je to na GS úplně na nic, zbytečné a kurvítko a kdoví jaké jiné názory na jeho zbytečnost, je ignorantské a připadá mi, jako výsměch slaboduchých jedinců na adresu automatů v terénních autech, kteří mění co 20 t.km spojku.
Když nechceš, nekupuj ho a ani ho nikdy nebudeš moci použít, ale když ho máš, nemusíš ho používat, ale můžeš. Prostě se můžeš kdykoli svobodně rozhodnout a nic tě neomezuje.
kerb tych slaboduchych by si si mohol odpustit... mam taku povahu ze zvyknem zrkadlit... tak aby sa to koli tvojim neapnym poznamkam nezvrhlo zo slusnej debaty niekam inam
unika ti zmysel podstaty.. ze to je kurvitko o tom debatovat nemusime
navyse je to citlive kurvitko a tu mas dokaz.. nova motorka mu padla na radicku a teraz mu to uz raz vymenili a stale mu to nefunguje ako ma... bravo, "adventure" forever
ak sa chce niekto nahanat v zakrutach tak nech si kupi XR, tam to vobec nespochybnujem vzhladom na podvozok a motor tej motorky... a XR na asfalte musi zakonite vzdy a logicky urobit lepsiu sluzbu ako GS
DCT je do ozajstneho adventure endura uplna kravina koli vahe.... to uz ozaj radsej quickshifter (nova afra je vynimka, tam neviem jak carovali s taziskom )
deset kilo navíc. osobně jsem to dal do pr...le kvůli tomu, že to chaoticky řadilo v terénu a že mi chyběla spojka, ale deset kilo rozdílu - jestli 230 nebo 240 - to vážně nehraje roli. to chaotické řazení se dá eliminovat manuálním řazením ručně, popř. instalací nožní páky, ale to už mi přijde vážně divné...
edit: ozajstne "adventure enduro"? GS s přepákováním vzadu i vpředu s 250 kg hmotnosti? ozajstné adventure enduro je DR 650 nebo jiný japonský analogový křáp...
miguel nuz s tym podvozkom (najma vpredu) si napisal velky kus pravdy
live fast, die young be wild, have fun
... ak sa chcem nahanat v zakrutach kupim si na to motorku, ano GS dokaze v tomto smere velmi vela ale XR logicky este ovela viac
kdyz me se chce rano nekam dojet polnackama a trojkovejma klikaticema, pak si dat obed na kopci u vetrny elektrarny, po obede znemoznit kolenobrusy na cervenohorskym sedle a vecer stanovat u rybnika u vody ...... ja myslim ze tohle je duvod uspechu GS, siroka univerzalnost a ve vsech stylech uziti pritom ve vysoke urovni (na dilci veci bude samozrejme kdeco lepsi, logicky, ale v tom mixu myslim ze ne)
a vyse si psal ze QS je jasny kurvitko ..... jaky je pro to argument ?
trochu o vyrobe kurvitek totiz neco vim, tak proc ?
jestli vychazis z toho ze se to muze rozbit (ale to neni kurvitko), tak to ano, to muze, jako cokoliv jednodussiho, rozbije se ti i paka a to je nejjednodussi "stroj" .....
Já QS na své motorce miluju, když chci, řadím se spojkou. Nemyslím si že je to zbytečnost. Mě třeba dost bolí klouby na prstech a tahle vymoženost mi dost pomáhá.
Upravil Moniis dne 15.04.2020 18:38
... ak sa chcem nahanat v zakrutach kupim si na to motorku, ano GS dokaze v tomto smere velmi vela ale XR logicky este ovela viac
kdyz me se chce rano nekam dojet polnackama a trojkovejma klikaticema, pak si dat obed na kopci u vetrny elektrarny, po obede znemoznit kolenobrusy na cervenohorskym sedle a vecer stanovat u rybnika u vody ...... ja myslim ze tohle je duvod uspechu GS, siroka univerzalnost a ve vsech stylech uziti pritom ve vysoke urovni (na dilci veci bude samozrejme kdeco lepsi, logicky, ale v tom mixu myslim ze ne)
a vyse si psal ze QS je jasny kurvitko ..... jaky je pro to argument ?
trochu o vyrobe kurvitek totiz neco vim, tak proc ?
jestli vychazis z toho ze se to muze rozbit (ale to neni kurvitko), tak to ano, to muze, jako cokoliv jednodussiho, rozbije se ti i paka a to je nejjednodussi "stroj" .....
důkaz místo slibů
http://www.youtube.com/v/lNxEHro3YU8
Upravil Miguel dne 15.04.2020 19:08
pod trvalým dohledem
Hele, buď neumíš číst, nebo seš ženská, co chytá na první šlápnutí, protože má za 1. vždycky pravdu, a za 2. když se splete, platí pravidlo č.1 a navíc má to období, kdy vaří běd ve 12ti hrncích, protože prostě ve 12ti hrncích, a má rudo před očima, když s ní někdo nesouhlasí. Nic ve zlém Raptor, nemám v úmyslu se tě nějak dotknout, není to osobní, jen tě nechápu, jsem asi natvrdlej.
Psal jsem: "...výsměch slaboduchých jedinců na adresu automatů v terénních autech..."
tak nějak nevím, proč si to spojuješ se sebou? Tvůj názor na GS s QS ti nikdo nebere, nerozmlouvá, nenutí tě "kup si to", ale zároveň se od tebe očekává, že ty nebudeš ignorovat názory těch, kterým to právě na GS vyhovuje? To ti to tolik vadí?
Mimochodem i já byl slaboduchý jedinec, který si myslel, že manuál v autě je nejvíc a s automatem jezdí jen blbečkové, co neuměj řídit. Teď bych do manuálu v autě nešel. V jakémkoli. Asi už neumím řídit. Nebo je to vývoj? Co myslíš?
Ještě k těm kurvítkům. Jsem si myslel, že se jedná o technická zařízení nemající kladný vliv na jízdu, životnost, jakost stroje a spokojenost uživatele. Která jsou vesměs zařízením vynuceným ekologickými nebo ekonomickými tlaky ze strany úzké skupiny jistých organizací ze zištnými úmysly.
Pro příklad si dovolím uvést má oblíbená: EGR ventil, filtr pevných částic, Stop/Start systém co nejde vypnout, řízené dobíjení akumulátorů, SOS tlačítko, generátor náhodných závad, ...
Nemyslím si, že něco, co se rozbije po pádu, musí být kurvítko. Kamarád má takhle třeba rozbitej kotník. Po pádu se rozbil a už moc nefunguje, ale měl ho celkem rád, když mu fungoval.
Pokud se pletu, budu rád, když mne zavedete na správnou cestu.
Hele, buď neumíš číst, nebo seš ženská, co chytá na první šlápnutí, protože má za 1. vždycky pravdu, a za 2. když se splete, platí pravidlo č.1 a navíc má to období, kdy vaří běd ve 12ti hrncích, protože prostě ve 12ti hrncích, a má rudo před očima, když s ní někdo nesouhlasí. Nic ve zlém Raptor, nemám v úmyslu se tě nějak dotknout, není to osobní, jen tě nechápu, jsem asi natvrdlej.
Psal jsem: "...výsměch slaboduchých jedinců na adresu automatů v terénních autech..."
tak nějak nevím, proč si to spojuješ se sebou? Tvůj názor na GS s QS ti nikdo nebere, nerozmlouvá, nenutí tě "kup si to", ale zároveň se od tebe očekává, že ty nebudeš ignorovat názory těch, kterým to právě na GS vyhovuje? To ti to tolik vadí?
Mimochodem i já byl slaboduchý jedinec, který si myslel, že manuál v autě je nejvíc a s automatem jezdí jen blbečkové, co neuměj řídit. Teď bych do manuálu v autě nešel. V jakémkoli. Asi už neumím řídit. Nebo je to vývoj? Co myslíš?
neumíš řídit. manuálu se v autě nic nevyrovná, stejně jako na motorce. dokážu si představit automat v dodávce nebo v autobusu nebo v pracovním autě, ale v autě pro zábavu je manuál nezastupitelný.
a to říkám, jakkoliv mám teď automat, když bude příležitost, dám si zpátky manuál.
nicméně do opravdu terénního auta je automat lepší volba, kvůli nadměrnému zažíení spojky.
manuál "vtáhne do hry". není nad to kvedlat
a schválně si půjč Afriku s automatem. uvidíš rychle, jaká je to 3,14čovina.
p.s. neumím řídit taky. ale baví mě to víc. a jsem schopen poznat, kdy automat zařadí tak, že špatně. nebo když mám pocit, že bych zařadil rychleji a líp. i když je to možná jenom pocit
Upravil Miguel dne 15.04.2020 21:20
pod trvalým dohledem
Kerb napsal:
Ještě k těm kurvítkům. Jsem si myslel, že se jedná o technická zařízení nemající kladný vliv na jízdu, životnost, jakost stroje a spokojenost uživatele. Která jsou vesměs zařízením vynuceným ekologickými nebo ekonomickými tlaky ze strany úzké skupiny jistých organizací ze zištnými úmysly.
Pro příklad si dovolím uvést má oblíbená: EGR ventil, filtr pevných částic, Stop/Start systém co nejde vypnout, řízené dobíjení akumulátorů, SOS tlačítko, generátor náhodných závad, ...
Nemyslím si, že něco, co se rozbije po pádu, musí být kurvítko. Kamarád má takhle třeba rozbitej kotník. Po pádu se rozbil a už moc nefunguje, ale měl ho celkem rád, když mu fungoval.
Pokud se pletu, budu rád, když mne zavedete na správnou cestu.
pod pojmem kurvítko se rozumí zařízení, které úmyslně zneschopní provozu spotřebič po záruční době tak, abys byl nucen pořízet nový spotřebič, protože oprava stávajícího se nevyplatí.
bůhví, jestli někdy něco takového vůbec existovalo...
pod trvalým dohledem
Kerb napsal:
Ještě k těm kurvítkům. Jsem si myslel, že se jedná o technická zařízení nemající kladný vliv na jízdu, životnost, jakost stroje a spokojenost uživatele. Která jsou vesměs zařízením vynuceným ekologickými nebo ekonomickými tlaky ze strany úzké skupiny jistých organizací ze zištnými úmysly.
Pro příklad si dovolím uvést má oblíbená: EGR ventil, filtr pevných částic, Stop/Start systém co nejde vypnout, řízené dobíjení akumulátorů, SOS tlačítko, generátor náhodných závad, ...
Nemyslím si, že něco, co se rozbije po pádu, musí být kurvítko. Kamarád má takhle třeba rozbitej kotník. Po pádu se rozbil a už moc nefunguje, ale měl ho celkem rád, když mu fungoval.
Pokud se pletu, budu rád, když mne zavedete na správnou cestu.
to by jsme asi mohli diskutovat donekonecna, tak jen strucne
- za me definice je spis tak, ze jde o soucast ktera se rizene "vykurvi" a znefunkcni celek, nebo jeho vyznamnou funkci aby se pak musel celek, nebo jeho zasadni cast, musel koupit znovu ...
- v tomhle smyslu tedy nevidim treba SOS tlacitko jako kurvitko, ale spis jako "we care" opruz od "bruselu"
- kdezto EGR ventil to je jina, nikdo ho nenaridil, ale vyplynul z vyvoje v ramci pozadavku na snizeni emisi (ktere se naridili, ale to je jina kapitola)
- EGR ma dva zasadni problemy
1/ trubky uvnitr se delaji z pasoviny a prubezne se svaruji laserem a bohuzel ta technologie i pres dost slusne rizeni neni natolik spolehliva aby v tech desitkach kilometru svaru nedoslo k nedokonalosti a proste to nekdy tece
navic nektere typy jsou pak jeste formovany hydroformingem, coz take uplne svarum neprospiva, nicmene jsou samozrejme tlakove finalne zkouseny, takze na novem aute by problem byt nemel
tuhle vadu EGRu nepovazuju za kurvitko, ale za dan narocnosti vyroby, je to cele z nerezu, je v tom spousta prace a byla by hloupost tohle chtit nejak podelat
2/ ovsem zajimava je druha vada a to nefunkcni ovladani ventilu, to uz je kurvitko jako vysite
ovladaci prevod je totiz z plastu a to velmi peclive konstruovaneho tak aby zkratka nevydrzel co by vydrzel kovovy, nebo z jineho plastu
myslenka puvodne byla umoznit jakousi repasi vymenou serva i s prevodem, ale nakonec je to i oproti puvodnim planum nytovane, takze .... tak
obecne se obvykle dodavatele zavazuji ze jejich dil pro automotive vydrzi 300.000km ale jsou dost vyjimky a je to vsechno hodne o vztazich a momentalnich i dlouhodobejsich dohodach, to by opravdu bylo na dlouhe povidani ....
toz tak ....
cili za me - QS nepovazuju za kurvitko, mam dokonce trochu pocit ze GS zadne rizene kurvitko neobsahuje, jedine co je za me podezrele je tlumeni, nejak mi tak muj technicky mozek rika ze by ty tlumice mohly (mely) vydrzet vic nezli 70tkm (±...) a nebo pokud ne tak by mely jit servisovat .....
Hele, buď neumíš číst, nebo seš ženská, co chytá na první šlápnutí, protože má za 1. vždycky pravdu, a za 2. když se splete, platí pravidlo č.1 a navíc má to období, kdy vaří běd ve 12ti hrncích, protože prostě ve 12ti hrncích, a má rudo před očima, když s ní někdo nesouhlasí. Nic ve zlém Raptor, nemám v úmyslu se tě nějak dotknout, není to osobní, jen tě nechápu, jsem asi natvrdlej.
Psal jsem: "...výsměch slaboduchých jedinců na adresu automatů v terénních autech..."
tak nějak nevím, proč si to spojuješ se sebou? Tvůj názor na GS s QS ti nikdo nebere, nerozmlouvá, nenutí tě "kup si to", ale zároveň se od tebe očekává, že ty nebudeš ignorovat názory těch, kterým to právě na GS vyhovuje? To ti to tolik vadí?
Mimochodem i já byl slaboduchý jedinec, který si myslel, že manuál v autě je nejvíc a s automatem jezdí jen blbečkové, co neuměj řídit. Teď bych do manuálu v autě nešel. V jakémkoli. Asi už neumím řídit. Nebo je to vývoj? Co myslíš?
neumíš řídit. manuálu se v autě nic nevyrovná, stejně jako na motorce. dokážu si představit automat v dodávce nebo v autobusu nebo v pracovním autě, ale v autě pro zábavu je manuál nezastupitelný.
a to říkám, jakkoliv mám teď automat, když bude příležitost, dám si zpátky manuál.
nicméně do opravdu terénního auta je automat lepší volba, kvůli nadměrnému zažíení spojky.
manuál "vtáhne do hry". není nad to kvedlat
a schválně si půjč Afriku s automatem. uvidíš rychle, jaká je to 3,14čovina.
p.s. neumím řídit taky. ale baví mě to víc. a jsem schopen poznat, kdy automat zařadí tak, že špatně. nebo když mám pocit, že bych zařadil rychleji a líp. i když je to možná jenom pocit
a neni automat treba taky o typu stroje ?
nedovedu si predstavit mit automat v kachne, ale taky si nedovedu predstavit mit manual na 4kolce nebo sneznem skutru ....
v modernim aute je automat proste jednoznacne plus z mnoha duvodu, jeden za vsechny je treba rozdil M/A pri prujezdu ucpanou prahou .......
a afrika s automatem je fakt hrozne divna a to jsem to zkousel jen na silnici, v terenu si to nedovedu predstavit vubec ....
Hele, buď neumíš číst, nebo seš ženská, co chytá na první šlápnutí, protože má za 1. vždycky pravdu, a za 2. když se splete, platí pravidlo č.1 a navíc má to období, kdy vaří běd ve 12ti hrncích, protože prostě ve 12ti hrncích, a má rudo před očima, když s ní někdo nesouhlasí. Nic ve zlém Raptor, nemám v úmyslu se tě nějak dotknout, není to osobní, jen tě nechápu, jsem asi natvrdlej.
Psal jsem: "...výsměch slaboduchých jedinců na adresu automatů v terénních autech..."
tak nějak nevím, proč si to spojuješ se sebou? Tvůj názor na GS s QS ti nikdo nebere, nerozmlouvá, nenutí tě "kup si to", ale zároveň se od tebe očekává, že ty nebudeš ignorovat názory těch, kterým to právě na GS vyhovuje? To ti to tolik vadí?
Mimochodem i já byl slaboduchý jedinec, který si myslel, že manuál v autě je nejvíc a s automatem jezdí jen blbečkové, co neuměj řídit. Teď bych do manuálu v autě nešel. V jakémkoli. Asi už neumím řídit. Nebo je to vývoj? Co myslíš?
neumíš řídit. manuálu se v autě nic nevyrovná, stejně jako na motorce. dokážu si představit automat v dodávce nebo v autobusu nebo v pracovním autě, ale v autě pro zábavu je manuál nezastupitelný.
a to říkám, jakkoliv mám teď automat, když bude příležitost, dám si zpátky manuál.
nicméně do opravdu terénního auta je automat lepší volba, kvůli nadměrnému zažíení spojky.
manuál "vtáhne do hry". není nad to kvedlat
a schválně si půjč Afriku s automatem. uvidíš rychle, jaká je to 3,14čovina.
p.s. neumím řídit taky. ale baví mě to víc. a jsem schopen poznat, kdy automat zařadí tak, že špatně. nebo když mám pocit, že bych zařadil rychleji a líp. i když je to možná jenom pocit
a neni automat treba taky o typu stroje ?
nedovedu si predstavit mit automat v kachne, ale taky si nedovedu predstavit mit manual na 4kolce nebo sneznem skutru ....
v modernim aute je automat proste jednoznacne plus z mnoha duvodu, jeden za vsechny je treba rozdil M/A pri prujezdu ucpanou prahou .......
a afrika s automatem je fakt hrozne divna a to jsem to zkousel jen na silnici, v terenu si to nedovedu predstavit vubec ....
byla řeč o autech. uznávám, že na poskakování do zácpy je automat lepší. ale takových situací zaplaťpánbůh mnoho nezažívám.
nicméně kdybych měl mít skůtr tak bych asi šáhnul po tom od Hondy, do kterého se dává dvouspojka /x-adv/. variátor by mně přiváděl k šílenství... hůůůůů hůůůůů
pod trvalým dohledem
Hele, buď neumíš číst, nebo seš ženská, co chytá na první šlápnutí, protože má za 1. vždycky pravdu, a za 2. když se splete, platí pravidlo č.1 a navíc má to období, kdy vaří běd ve 12ti hrncích, protože prostě ve 12ti hrncích, a má rudo před očima, když s ní někdo nesouhlasí. Nic ve zlém Raptor, nemám v úmyslu se tě nějak dotknout, není to osobní, jen tě nechápu, jsem asi natvrdlej.
Psal jsem: "...výsměch slaboduchých jedinců na adresu automatů v terénních autech..."
tak nějak nevím, proč si to spojuješ se sebou? Tvůj názor na GS s QS ti nikdo nebere, nerozmlouvá, nenutí tě "kup si to", ale zároveň se od tebe očekává, že ty nebudeš ignorovat názory těch, kterým to právě na GS vyhovuje? To ti to tolik vadí?
Mimochodem i já byl slaboduchý jedinec, který si myslel, že manuál v autě je nejvíc a s automatem jezdí jen blbečkové, co neuměj řídit. Teď bych do manuálu v autě nešel. V jakémkoli. Asi už neumím řídit. Nebo je to vývoj? Co myslíš?
neumíš řídit. manuálu se v autě nic nevyrovná, stejně jako na motorce. dokážu si představit automat v dodávce nebo v autobusu nebo v pracovním autě, ale v autě pro zábavu je manuál nezastupitelný.
a to říkám, jakkoliv mám teď automat, když bude příležitost, dám si zpátky manuál.
nicméně do opravdu terénního auta je automat lepší volba, kvůli nadměrnému zažíení spojky.
manuál "vtáhne do hry". není nad to kvedlat
a schválně si půjč Afriku s automatem. uvidíš rychle, jaká je to 3,14čovina.
p.s. neumím řídit taky. ale baví mě to víc. a jsem schopen poznat, kdy automat zařadí tak, že špatně. nebo když mám pocit, že bych zařadil rychleji a líp. i když je to možná jenom pocit
Už jsem se bál, že jsem jedinej, kdo neumí řídit...
Automaty mám 2, 6ti stupňové DSG a 8mi stupňový hydroměnič od ZF. Ještě, že ten 6ti kvalt od VW není můj, ale služební. Zlaté hydro od ZF. A u obou jde samo řadit i manuálně, proto to sem míchám ve spojitosti s QS. ZF poslouchá na slovo, u DSG je to za trest. Dáš pokyn, čekáš, čekáš a... tak ne, čekáš a pak to tedy přeřadí. Takže chápu, proč ten, kdy by jel mým služebním vozem, by chtěl manuál.
Pryč od aut.
Díky za upřesnění slova kurvítko, zas jsem o něco vzdělanější. Ale i tak si myslím, že těch kurvicich zařízení v dnešní technice je víc než je definováno.
Mě na GS vyhovuje vše, co mi pomůže se vrátit domů v celku, zpříjemní mi cestu a případně mi odpustí řidičské chyby. SOS mimochodem mám a budu za něj rád, pokud se to podaří rozchodit. Nejsem žádnej závodník, jezdím na pohodu a na kochačku tak rychle, aby mi stačil můj anděl strážný... ????
Moto bez QS bych už asi nechtěl, pokud se nabízí, ale na automat jsem ještě asi nedozrál. Ale nemohu hodnotit, nikdy jsem na tom nejel. Stejně jako těžko bude kritizovat QS někdo, kdo ho nemá, že? Nebo 1250 někdo, kdo má 1200 LC taky asi neposoudí dokud se pořádně nesveze.
A myslím, že není ostuda říct, že nemám QS, protože na novou motorku s QS prostě nemám. Nebo za ní prostě ty prachy nechci dát.
Pro mě je QS přidaná hodnota stejně jako kardan, nízké těžiště, super spotřeba, telelever i když do terénu bych raději vidli z KTM. Ta motorka je prostě univerzál, který nedělá všechno nejlépe, ale nic nedělá špatně, takže za mnou nemusí jet auto z vlekem, které poveze další 3 motorky dle momentálního stavu komunikace. Takže QS za mne jednoznačně ano.