Alda napsal:
becka: fiha, to je Matousek na ty stary vrane?
jojo, je to von. Taky ta fotka je už dost stará. Na letiště do Tchořovic to mam 5 minut, tak sem tam jezdíval slintat
On tam každou neděli jezdil trénovat
hlavně, že je pivo ftlamě
Ja nejvic vzpominam na Jawu 350 chopper. Levna, melo to oilmaster, usil jsem na to supr kozeny brasny, nejvic ze vsech predchozich motorek jsem se na ni vyradil co se tyka predelavek a doplnku vyrobenych samodomo (kvalita zpracovani ktere jsem byl schopny dosahnout doma v garazi se totiz prilis nelisila od kvality zpracovani celeho stroje ) a taky to byla jedina motorka kterou jsem koupil levneji nez jsem ji po dvou letech prodal (a to vyrazne).
David_BO přiložený následující obrázek:
[244.39Kb]
Upravil David_BO dne 30.04.2009 10:45
David - Brno, 1150 GS.
Nějaké to moto už jsem měl, shrnuto: Japonské = spolehlivé na 100%, ale bez ducha. Italské = spolehlivé a s charizma. Teď zkouším BMW a to charizma tam je. Nicméně mě nejvíc utkvěl na srdci skůtr Suzuki Burgman 400. Cestování pohodička, spotřeba okolo 4L/100km a ten posez
Pizzy Bender přiložený následující obrázek:
[86.18Kb]
Upravil Pizzy Bender dne 30.04.2009 11:55
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
U mě to byl jednoznačně "PAŘEZ" tedy JAWA 550... před cca 22 lety mě k motorkám tenhle nádhernej stroj dovedl až k současným motocyklům... Mimo jiné tedy i k BMW GS
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Hoši,mě by zajímalo,co se musí v člověku zlomit aby přesedlal ze silničky na cestovní enduro Jinak,moc pěkný strojovny
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt Asi nič nepomože ved R1 mam doma tiež a ked sa ma pytaju že kedy ju predam ked jazdim len na GS tak odpoved je že už asi nikdy ,sem tam sa nanej previezť na okruhu je proste zabava
BMW 1100GS
audina napsal:
Kubrt Asi nič nepomože ved R1 mam doma tiež a ked sa ma pytaju že kedy ju predam ked jazdim len na GS tak odpoved je že už asi nikdy ,sem tam sa nanej previezť na okruhu je proste zabava
Tak v Tvém případě jde o to,že se na ní svezeš někde na okruhu,ale fakt by mě zajímalo co se člověku prožene hlavou,že se rozhodne koupit třeba cest.enduro,když byl do jistý doby zapřísáhlej silničář.Tímto do nikoho nereju a je mi jedno kdo na čem jezdil,ale tak mě ta myšlenka napadla,když jsem tu viděl naše "bejvalky".
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
To Kubrt: Já jsem měl vždycky silnice - když jsem k tý motorce neměl respekt (lítal jsem jak čuňátko), tak jsem koupil silnější. Ale co jsem si měl koupit po Blackbirdovi? ZZR 1400? To by mi vydrželo rok možná dva a bylo by to to samý. No a taky to bylo tim, že Blacka jsem měl dovezenýho přes Ondru Lelka a on byl pro mě symbolem toho, že i se silniční motorkou se dá dožít relativně vyššího věku. Když se zabil na mašině řekl jsem si, že nedá a to byl poslední podnět pro prodej. Samozřejmě k tomu přispělo i (ne)pohodlí, protože po absolvování 900km na zátah v sedle XX jsem byl pěkně dojebanej a mašinu jsem tejden nechtěl vidět. Sice mi XX chybí, ale svezu se pěkně i na 12ce a ze všeho nejvíc se těšim až dostavim péráka - to bude kochačka jedna báseň
Tak si taky zavzpomínám.
Nejvíc jsem najezdil na Péráku.To jsem byl ještě nevycválanej a to byla velká střelba.Moje nejlepší moto před BMW bylo BMW R61 z roku 1939.Koupil jsem ho s lodí i se stojánkem na kulomet.Lod šla brzo pryč,Pak jem tam dal vrchovou 500 z R51,vyměnil sidekarový kola v kardanu za solový,udělal sportovní řidítka a po 2 letech přestavěl rám z péráckýho na kejvačku,do podoby R 66 S.(to co měla hradní stráž)To byla paráda na tehdejší dobu.Tenkrát to BMW jezdilo 140 a v r.1970 to bylo opravdu hodně.K tomu abych tam dal motor 750 Sahara jsem se už nedostal neb jsem se oženil a už nebyl čas na ježdění.Po letech jsem si pořídil Africu a když jsem jí prodával,přesto že už jsem měl doma 1150gs, tak jsem mněl slzy v očích.Tož tak.
Tak ja som pres babetu, hrba, 20, 21, 23 dostal ku simsonovy. Bola to moja prva motorka z papiermy tak sa začala moja mototuristika. sice niekto povie že na ,,Simsone?" ale ked si chce študent kupit motorku tak je na to malo finanncii. Po vela brigádach som ju prekopal na 11koní a tyk vydržala u mna 2roky a pak prišlo BMW!
100bubu přiložený následující obrázek:
před BMW jsem měl Busu, ale maželce se na ní špatně sedělelo a každých 30km jsem musel stavět (problémy s kolenama), tudíž bylo potřeba sehnat něco lepšího na posez spolujezdce a nakonec to vyhrálo BMW R1200GS a nelituju.
audina napsal:
Kubrt Asi nič nepomože ved R1 mam doma tiež a ked sa ma pytaju že kedy ju predam ked jazdim len na GS tak odpoved je že už asi nikdy ,sem tam sa nanej previezť na okruhu je proste zabava
Tak v Tvém případě jde o to,že se na ní svezeš někde na okruhu,ale fakt by mě zajímalo co se člověku prožene hlavou,že se rozhodne koupit třeba cest.enduro,když byl do jistý doby zapřísáhlej silničář.Tímto do nikoho nereju a je mi jedno kdo na čem jezdil,ale tak mě ta myšlenka napadla,když jsem tu viděl naše "bejvalky".
V mym pripade se toho zlomilo hodne. Touha po cestovani (pohodli, bagaz), touha po poradny motorce a asi nejvetsi vahu ma rozum.
Konecne nelitam jako krava a hned mam lepsi pocit, ze aktualni sezona urcite neni posledni. Vzdycky jsem mel pred jizdou strach, mozna spis divnej pocit, ted uz ho nemam. Jezdim pomalejs, vyhejbam se hlavnim tahum atd. A ono je to docela prima
ja mel cb 500 tam jsem nevedel co je to udrzba, pak gsf 1200, tam jsem nevedel co je to jet pomalu oboji se mnou zazilo dohromady 50tisic km a nedam na to dopustit
ant přiložený následující obrázek: