PROBLÉM VYŘEŠEN!!!
Před chvílí jsem se vrátil z Autecu. Udělali mi synchra - prej byly rozhozený jako prase Motor se už neklepe a já mám zase letadlo HURÁ Jinak cena velmi slušná (i pro státního zaměstnance) a ještě mi přemázli tachometr na kilometry. Taky jsem si tam koupil anténu na imobilizér, ale doufám, že jí nebudu muset použít Takže ještě dodělat pár zkoušek ve škole a honem na výlet do Alp
Upravil MALI dne 14.05.2009 16:12
To jb: Mám dobrou pracovní dobu - dělám 24 h šichty a pak obvykle 4 dny volno. Ve volnu ještě jezdim dodávkou, když je práce - někdy 3x za měsíc, někdy vůbec. Jezdim na otočku třeba 2500 km, takže jsou to dobrý peníze k vejplatě, ale je to raubířina. Jinak studuju státní školu a někdy je to fakt mazec, ale dá se to - chce to pevnou vůli! Kdybych měl děti, tak bych si asi moc nevyskakoval Můžeš dokázat všechno co chceš, ale musíš chtít. Já si svý sny plnim a zatim se mi to docela daří
Upravil MALI dne 14.05.2009 17:21
no ja skolu mam jenom jak ted chodim par let po 10hodinach dom a mam dve prace, tak si to moc nedokazu predstavit jeste po vecerech studovat.. a volne nedele, to musi byt..
jinak to tvoje heslo je fajn, pokud ti slouzi zdravi..
Upravil jb dne 14.05.2009 17:38
MALI napsal:
PROBLÉM VYŘEŠEN!!!
Před chvílí jsem se vrátil z Autecu. Udělali mi synchra - prej byly rozhozený jako prase Motor se už neklepe a já mám zase letadlo HURÁ Jinak cena velmi slušná (i pro státního zaměstnance) a ještě mi přemázli tachometr na kilometry. Taky jsem si tam koupil anténu na imobilizér, ale doufám, že jí nebudu muset použít Takže ještě dodělat pár zkoušek ve škole a honem na výlet do Alp
No mě dělali synchra před 2 tkm, čili by měly bejt OK, nicméně dělá mi to zejéna za pořádnýho prohřátí, 30 km a výše, jako kdyby byly fajfky náchylný na prohřátí.......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
To jb: Jo - zdraví je nejdůležitější - proto jsem rád, že už jsem konečně slezl ze silnice - možná budu žít dýl