Líbilo moc, ale ta cena je jak polovina mojí motorky Spíš bych se asi přilkáněl k variantě jako je klasickej Dakar F650gs, tak z něho ty plasty. Jde to vůbec? http://www.bmw-da..._Dakar.jpgAktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Jeden z členů tady na foru má body kit dakar http://www.bmwgs....ookup=1674 podle mě je lepší si to komplet přestříkat a koupit polepy.
Upravil MarekHK dne 07.05.2012 21:41
F 650 GS (00)
Tak ještě pár historických fotek.. jsou to pěkný vzpomínky
Chápete že tahle motorka se v soutěži přestaveb neumístila a ten rezatej ural vedle jo?
Mimochodem - to je ten stroj našeho kamaráda co je (asi) k mání...
Lak dělal Olaf Pugner
Milda prožívá extázi... asi proto jsme se neumístili
Pár pohledů pod kapotu u téhle komerční verze:
Tady je evidentní kde jsem se inspiroval při mé přestavbě R1150GSA, umístění chladiče, příčná tyč, zavěšení světel...
Barvy jsme chtěli aby jasně seděly s továrními BMW z období 2001-2003, tedy v dobách, kdy jezdil Sainct, Andea Mayer, Jimmy Lewis...
A tady se podíváme na tovární stroj touratechu (všechny žluté jsou tovární speciály, některé s normálním motorem - jen se zvětšeným airboxem, některé převrtané na 900ccm)
Takhle to vypadá pod sedlem - hliníkový podsedlový rám, kevlarové blatníky, karbonové ostatní díly. Nádrže jsou z téměř nerozbitné sudoviny.
Dušan Horský z Autecu (nyní Invelt) zkouší v TTAG jak je motorka těžká (lehká)
MMirek napsal:
Líbilo moc, ale ta cena je jak polovina mojí motorky Spíš bych se asi přilkáněl k variantě jako je klasickej Dakar F650gs, tak z něho ty plasty. Jde to vůbec? http://www.bmw-da..._Dakar.jpg
NEchápu že se neumístila...ale vypadá fakt moc dobře. JJ, o těch přestavbách jsem četl, to už je mnohem dál než ostatní mašiny
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
... tak dík Tomáši... přestává mi fungovat klávesnice,protože není slinám vzdorná
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
TomasTT napsal:
Tak dobrá
Mám toho v archívu fakt tuny. Jeden čas jsem si na rallye konverzích trošku ujížděl
Koukám na ty fotky už asi podesátý... Za mne prostě není hezčích (a lepších) motorek, než tyhle "těžký" endura přestavěný na rallye.
Jestli máš čas, náladu a dostatek fotek, tak sem každej den pár hoď. Prosím.
jardajerman@seznam.cz
Mozna ty motorky nejsou 100% prakticke, ale jsou nadherne. Kdyz koukam na DAKAR jak tam leti kladu hlava nehlava.......to je parada.Ale jak se nadrou. Velky obdiv jezdcum i strojum
I pád na hubu je pohyb kupředu
Galerii udělám jak bude troška času. Teď fakt nestíhám a do travel eventu to nebude moc lepší. Sorry.
Karbonovou nádrž bych nechtěl, mám polovinu motorky z karbonu a není to vůbec odolný proti proražení. Kupodivu při pádu kdy se to sune, to vydrží hodně ale stačí pád ze stojánku na větev u cesty a máš tam díru jak když to prostřelíš. Nikdy jsem ani neviděl, že by třeba na Dakaru (kde se fakt honí každý kilo) měl někdo karbonovou nádrž. Vždycky je to plast nebo hliník a karbon přes to.
Laminát je podle mě těžší varianta se stejnými nevýhodami.