Alda:Koukám že jsi další u kterého nadšení přešlo plynule do zděšení
MotoPaja:Co je špatného na tom,že je servis příslušné značky v každém větším městě?Když budu brát jen své blízké okolí a tu zmíněnou Hondu,tak je to úplná paráda a rozhodně to nejsou dílničky 2x3 metry.
Diagnostiku mají i servisy Bosch,ale BMW jim nechce uvolnit data pro motorky.Mrzáci jedni.
No, já než do něčeho vletím, vždy se snažím vše vyzjistit. Jak tady čtu o těch problémech s autecem, oblévá mně z toho. Na diagnostiku se ptám proto, že jakmile se naskytne nějaký problém, budu pak řešit co s tím. Jinak po technické stránce, není v ničem problém a vše mi udělá můj schopný mechanik. No ale protože zvauji příští sezónu buď novýho Varana, anebo lehce jeté GSA, přec jen ta elektronika, někdy... no ale pokud se jedná jen o nápis service, tak to by mělo být v cajku. jenže už jsem viděl dvě GS, jak od pumpy prostě neodjely pro nějaké hauznumera na displeji. A to mi dost bere dech. Co myslíte? Prej to BMW už odstranilo?
Jurek
bmwjurek@seznam.cz
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
608 822 033
Wing napsal:
Ten připomínač servisních intervalú SERVICE REMINDER se nastavuje na diagnostice na dalších 10tkm a rok dopředu. Takže od posledních 1000km do servisu Ti to po zapnutí klíčku do zapalování ukáže zbývající km do servisu / výměny oleje v motoru/ . Po překročení 10tkm svítí malý nápis service na digitálním displeji vedle stvu počitadla km. Asi si to při načítání přehlédl a nikdy nepřekročil interval 10tkm od servisu k servisu, takže to trvale nesvítilo,nebo sisi toho nevšiml jak je to malinký nápis.
Ahoj Wingu - není náhodou hláška připomínky servisu až od modelu 08´ ? Alda má tuším 07´.
Právě pro toJakej Autec je se potkáváme s Pražákama v Regensburku v servisu.Vyjde to na stejno jeste se zadarmo svezete na cem chcete,coz v Autecu za 700kč na hodinu nepripada.A ten pristup je taky uplne jinde.Tak si udelas jednou za rok vylet,ale Varadero bych si kvuli tomu nekupoval,zdar.
Tondo, jasně že až od 08čky, nějak mi uniklo že Alda má 07. Díky za opravu. Takže Aldo až zase přehlédneš malý nápis SERVICE vedle km, tak to proto, že ho nemáš.
mimochodem: prave jsme volali do Drazdan, nejblizsi termin maj 23.6.. Bezne je cekaci doba 4-6 tydnu.
Muze mi nekdo vysvetlit jedinej duvod, proc neprejdu k nejaky normalni znacce, ktera se o svy zakazniky stara? To, ze mame bordel v CR je pochopitelny, ale ze ani Nemecko nefunguje?? Humus.[/quote]¨
Pokud cheš zkusit Chemnitz, tak Ti tam můžu zavolat. Tipuji max. 14 dní.
Nejlepší je si to fakt asi servisovat sám, protože čekat měsíc na servis, to je mazec! Přitom běžnej servis jako oleje, svíčky, ventily se dá udělat za odpoledne
...musím poznamenat, že základní servis, to je synchro, olej, ventily, filtry a pod. je opravdu u GS mnohem jednodušší než u japonských a jiných motocyklů, hlavně interval je téměř dvojnásobně delší, proto bych navrhoval víkendový sraz třeba u Vevise, ale nechte ho teď chvíli odpočinout a udělat základní školení a to názorně.. Každý průměrně zručný a trochu technicky založený člověk je schopen si pomoci sám. Servisům to říkat nemusíte, ale můžou si za to tak trochu sami, alespoň ty značkové.
Jsem ochoten se na tom podílet, ale dřív než se podlehne pivnímu opojení, vezmete si poznámky, já vemu nářadí a někomu uděláme názorně servis formou klidné přednášky, kdo bude chtít, bude poslouchat a kdo né, bude na baru. Ale jen lidi z našich stránek. Každý se bude moci přihlásit s poznámkou, nebo dotazem.
Upravil bmwivo dne 14.05.2009 20:06
bmwivo napsal:
...musím poznamenat, že základní servis, to je synchro, olej, ventily, filtry a pod. je opravdu u GS mnohem jednodušší než u japonských a jiných motocyklů, hlavně interval je téměř dvojnásobně delší, proto bych navrhoval víkendový sraz třeba u Vevise, ale nechte ho teď chvíli odpočinout a udělat základní školení a to názorně.. Každý průměrně zručný a trochu technicky založený člověk je schopen si pomoci sám. Servisům to říkat nemusíte, ale můžou si za to tak trochu sami, alespoň ty značkové.
Jsem ochoten se na tom podílet, ale dřív než se podlehne pivnímu opojení, vezmete si poznámky, já vemu nářadí a někomu uděláme názorně servis formou klidné přednášky, kdo bude chtít, bude poslouchat a kdo né, bude na baru. Ale jen lidi z našich stránek. Každý se bude moci přihlásit s poznámkou, nebo dotazem.
Teda to by byl Ivoši opravdu výživný a záslužný počin, já už se k takovému bližšímu ohmatání spolu se seřizováním a laděním odhodlávám delší dobu. A právě názorná instruktáž s možností odpovědí na otázky v případě nejasností je to, co bych (a jistě nejen já), pro získání jistoty a sebedůvěry potřeboval... tak doufám, že tu tvoje nevšedně šlechetná nabídka nezapadne...
bmwivo napsal:
...musím poznamenat, že základní servis, to je synchro, olej, ventily, filtry a pod. je opravdu u GS mnohem jednodušší než u japonských a jiných motocyklů, hlavně interval je téměř dvojnásobně delší, proto bych navrhoval víkendový sraz třeba u Vevise, ale nechte ho teď chvíli odpočinout a udělat základní školení a to názorně.. Každý průměrně zručný a trochu technicky založený člověk je schopen si pomoci sám. Servisům to říkat nemusíte, ale můžou si za to tak trochu sami, alespoň ty značkové.
Jsem ochoten se na tom podílet, ale dřív než se podlehne pivnímu opojení, vezmete si poznámky, já vemu nářadí a někomu uděláme názorně servis formou klidné přednášky, kdo bude chtít, bude poslouchat a kdo né, bude na baru. Ale jen lidi z našich stránek. Každý se bude moci přihlásit s poznámkou, nebo dotazem.
Dobrý nápad. Myslím že by to uvítalo více lidí z těchto stránek
bmwivo napsal:
...musím poznamenat, že základní servis, to je synchro, olej, ventily, filtry a pod. je opravdu u GS mnohem jednodušší než u japonských a jiných motocyklů, hlavně interval je téměř dvojnásobně delší, proto bych navrhoval víkendový sraz třeba u Vevise, ale nechte ho teď chvíli odpočinout a udělat základní školení a to názorně.. Každý průměrně zručný a trochu technicky založený člověk je schopen si pomoci sám. Servisům to říkat nemusíte, ale můžou si za to tak trochu sami, alespoň ty značkové.
Jsem ochoten se na tom podílet, ale dřív než se podlehne pivnímu opojení, vezmete si poznámky, já vemu nářadí a někomu uděláme názorně servis formou klidné přednášky, kdo bude chtít, bude poslouchat a kdo né, bude na baru. Ale jen lidi z našich stránek. Každý se bude moci přihlásit s poznámkou, nebo dotazem.
též bych to moc rád viděl naživo, rád bych si časem chtěl servisovat sám
bmwivo napsal:
...musím poznamenat, že základní servis, to je synchro, olej, ventily, filtry a pod. je opravdu u GS mnohem jednodušší než u japonských a jiných motocyklů, hlavně interval je téměř dvojnásobně delší, proto bych navrhoval víkendový sraz třeba u Vevise, ale nechte ho teď chvíli odpočinout a udělat základní školení a to názorně.. Každý průměrně zručný a trochu technicky založený člověk je schopen si pomoci sám. Servisům to říkat nemusíte, ale můžou si za to tak trochu sami, alespoň ty značkové.
Jsem ochoten se na tom podílet, ale dřív než se podlehne pivnímu opojení, vezmete si poznámky, já vemu nářadí a někomu uděláme názorně servis formou klidné přednášky, kdo bude chtít, bude poslouchat a kdo né, bude na baru. Ale jen lidi z našich stránek. Každý se bude moci přihlásit s poznámkou, nebo dotazem.
Dneska jsem byl v BMW Liberec na servis s autem.
1. Objednal jsem se v utery, dali mi na vyber ctvrtek nebo patek.
2. Dosel jsem si na langose a auto bylo hotovy.
3. Kava zdarma, coz je o 55Kc min nez u Bychla.
4. Auto umyty a vyluxovany. Rikam umyty, ne jen tak protahly myckou.
Tak jsem se pana majitele znovu (letos uz podruhy) zeptal kdy se pustej do motorek, ze situace je kriticka a nadsene mi sdelil (sam jezdi na GS650), ze by to od pristiho roku melo klapnout.
Ja vim, neni vsechno zlato co se trpyti, ale auto mam 2 roky, jezdim jen tam a rychlost, jednani, odvedena prace.... luxusni.