Miguel napsal:
Tak proč jsi predtim na normální slušné odpovědi psal pořád dokola, jak všechno víš a zajímají te jenom osobní zkušenosti?
Beztak si koupíš ho... no nic ztráta času s mudrlantem...
uz som objednal Wilbersy Wesa po konzultacii s vyrobcom. Mam vsak na teba malu prosbu. Nereaguj na moje prispevky, nema to zmysel a je ro strata casu pre vsetkyh, co to citaju.
děkuju za potvrzení. chvilku sis tu polechtal ego, "nic než ohlins a osobné skusenosti" a potom jsi sklapnul paty a šel do svojí třídy.
ztráta času je obhlížet Mercedesy, když máš budget na Peugot
Tak počúvaj ty ego-badget s Mercedesom, Ohlins ASA stoji 1300 € a Wilbers wesa 1270 vratane dopravy a aj to len teraz v oktobri s 10% zľavou, inak okolo 1500 € ty mudrlante.
Miguel napsal:
Tak proč jsi predtim na normální slušné odpovědi psal pořád dokola, jak všechno víš a zajímají te jenom osobní zkušenosti?
Beztak si koupíš ho... no nic ztráta času s mudrlantem...
uz som objednal Wilbersy Wesa po konzultacii s vyrobcom. Mam vsak na teba malu prosbu. Nereaguj na moje prispevky, nema to zmysel a je ro strata casu pre vsetkyh, co to citaju.
děkuju za potvrzení. chvilku sis tu polechtal ego, "nic než ohlins a osobné skusenosti" a potom jsi sklapnul paty a šel do svojí třídy.
ztráta času je obhlížet Mercedesy, když máš budget na Peugot
Tak počúvaj ty ego-badget s Mercedesom, Ohlins ASA stoji 1300 € a Wilbers wesa 1270 vratane dopravy a aj to len teraz v oktobri s 10% zľavou, inak okolo 1500 € ty mudrlante.
ty měníš jeden tlumič? já měl za to, že celý podvozek...
pod trvalým dohledem
zetor napsal:
Ty seš asi fakt Sherlock Holmes, když dokážeš poznat, na co člověk má a na co ne ty "milionářu blbé"...
Jedinej, kdo si tady nějakou chvíli lechtá ego, seš ty.
Já měl 1200GS LC ADV TB a teď mám zase 1150GS ADV 25Y, řekneš mi, na co mám a na co ne?
Dokážeš i věštit budoucnost?
jestli z té diskuse necítíš jistou aroganci a blahosklonnost /na to jsem se neptal... to je hezké, ale na to jsem se neptal.. mhm tak jste mi nepomohli, ale nevadí/ tak já rozhodně ano.
ostatní nekomentuju, sorry. já se bavím na Silvestra o jiných věcech
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Tak proč jsi predtim na normální slušné odpovědi psal pořád dokola, jak všechno víš a zajímají te jenom osobní zkušenosti?
Beztak si koupíš ho... no nic ztráta času s mudrlantem...
uz som objednal Wilbersy Wesa po konzultacii s vyrobcom. Mam vsak na teba malu prosbu. Nereaguj na moje prispevky, nema to zmysel a je ro strata casu pre vsetkyh, co to citaju.
děkuju za potvrzení. chvilku sis tu polechtal ego, "nic než ohlins a osobné skusenosti" a potom jsi sklapnul paty a šel do svojí třídy.
ztráta času je obhlížet Mercedesy, když máš budget na Peugot
Tak počúvaj ty ego-badget s Mercedesom, Ohlins ASA stoji 1300 € a Wilbers wesa 1270 vratane dopravy a aj to len teraz v oktobri s 10% zľavou, inak okolo 1500 € ty mudrlante.
ty měníš jeden tlumič? já měl za to, že celý podvozek...
Miguel napsal:
Tak proč jsi predtim na normální slušné odpovědi psal pořád dokola, jak všechno víš a zajímají te jenom osobní zkušenosti?
Beztak si koupíš ho... no nic ztráta času s mudrlantem...
uz som objednal Wilbersy Wesa po konzultacii s vyrobcom. Mam vsak na teba malu prosbu. Nereaguj na moje prispevky, nema to zmysel a je ro strata casu pre vsetkyh, co to citaju.
děkuju za potvrzení. chvilku sis tu polechtal ego, "nic než ohlins a osobné skusenosti" a potom jsi sklapnul paty a šel do svojí třídy.
ztráta času je obhlížet Mercedesy, když máš budget na Peugot
Tak počúvaj ty ego-badget s Mercedesom, Ohlins ASA stoji 1300 € a Wilbers wesa 1270 vratane dopravy a aj to len teraz v oktobri s 10% zľavou, inak okolo 1500 € ty mudrlante.
ty měníš jeden tlumič? já měl za to, že celý podvozek...
Tak naposledy, lebo uz nemam chut s tebou stracat cas. Ohlins kit ASA je kit = sada Front + Rear za 1302 €. Wilbers wesa 1 ks za 525€, teda x 2 = 1050 + montaž s dopravou = cca 1270 €. A daj už pokoj, pekne ta o to prosím.
Miguel napsal:
Tak proč jsi predtim na normální slušné odpovědi psal pořád dokola, jak všechno víš a zajímají te jenom osobní zkušenosti?
Beztak si koupíš ho... no nic ztráta času s mudrlantem...
uz som objednal Wilbersy Wesa po konzultacii s vyrobcom. Mam vsak na teba malu prosbu. Nereaguj na moje prispevky, nema to zmysel a je ro strata casu pre vsetkyh, co to citaju.
děkuju za potvrzení. chvilku sis tu polechtal ego, "nic než ohlins a osobné skusenosti" a potom jsi sklapnul paty a šel do svojí třídy.
ztráta času je obhlížet Mercedesy, když máš budget na Peugot
Tak počúvaj ty ego-badget s Mercedesom, Ohlins ASA stoji 1300 € a Wilbers wesa 1270 vratane dopravy a aj to len teraz v oktobri s 10% zľavou, inak okolo 1500 € ty mudrlante.
ty měníš jeden tlumič? já měl za to, že celý podvozek...
Tak naposledy, lebo uz nemam chut s tebou stracat cas. Ohlins kit ASA je kit = sada Front + Rear za 1302 €. Wilbers wesa 1 ks za 525€, teda x 2 = 1050 + montaž s dopravou = cca 1270 €. A daj už pokoj, pekne ta o to prosím.
mhm tak jestli je to takhle tak jsi fakt osel, že jsi šel do Wilbersu....
pod trvalým dohledem
Tvl,vy dva jste se hledali dlouho.
Těším se na další pěkné čtení. Přijedete na Radarku? Věřím, že by jste si dobře pokecali. Ještě by z vás mohli být super kamarádi. Někdy to tak bývá.
edit: tak ještě jeden pokus. mě zajímají věci kolem motorek a i z tzv. off-topic se člověk dozví hodně věcí, a proto se mi zdá napomínání typu "zajímavá debata, ale na to jsem se neptal" trošku arogantní. thats all.
Upravil Miguel dne 02.10.2020 09:48
pod trvalým dohledem
tvl už chápu proč tu má někdo za deset let pár příspěvků a někdo tisíce
samozřejmě čest výjimkám, které tu píšou k věci
Upravil vztekloun dne 02.10.2020 11:15
starám se o marketing a spolupracuji s www.honzaptacek.cz - realitní makléř a kancelář v Praze
hele za vším co jsem napsal si stojím. a nenechám se okřikovat od nějakého středoasiata v tom, o čem se mám bavit nebo ne...
a hele! zase jeden přibyl
pod trvalým dohledem
Kam sme sa to dostali ? Veď moja povodna otazka na vas všetkych priatelia bola: Zdravim vsetkych, ma niekto osobne skusenosti s podvozkom OHLINS kit ASA. Ide o kompletnu nahradu tlmicov a pruzin pra system ESA od Ohlinsu. Uvazujem o kupe a vymene. Ak to ma zmysel, tak napiste svoje nazory a skúsenosti. Dííík ..... no skončilo to vzajomnymi osobnymi utokmi.
Tahle diskuse mohla a může pomoct někomu dalšímu, který si např. přečte, že originál tlumiče se dají zrepasovat u pana Procházky, což jsem například já netušil, jinde jsem se k tomu tématu dozvěděl jen to, že to jde, ale že se to nevyplatí apod. Proto nechápu, proč by se tyhle věci tady nemohly řešit. A taky se přidaly názory dalších, díky kterým sis koupil úplně jiné tlumiče, ačkoliv jsi několikrát avizoval, že tě zajímá jenom Ohlins.
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Tahle diskuse mohla a může pomoct někomu dalšímu, který si např. přečte, že originál tlumiče se dají zrepasovat u pana Procházky, což jsem například já netušil, jinde jsem se k tomu tématu dozvěděl jen to, že to jde, ale že se to nevyplatí apod. Proto nechápu, proč by se tyhle věci tady nemohly řešit. A taky se přidaly názory dalších, díky kterým sis koupil úplně jiné tlumiče, ačkoliv jsi několikrát avizoval, že tě zajímá jenom Ohlins.
No vidiš, ze to ide aj takto, slušne, bez zbytočnosti. Repas u p. Prochazky uz mam za sebou. Nebolo to zle, avsak po 40000 km sa mi uz nezda byt v poriadku. Ohlins ako produkt je topka, to je hadam kazdemu jasne, avsak po konzultaciach s vyrobcami Ohlinsu a Wilbersu je rozdiel tento: Ohlins kit ASA ponuka set tlmicov a pruzin standartne vyrobeny a " univerzalne" nastaveny na dany typ moto. Naproti tomu Wilbers sadou Wesa ponuka bezpochyby kvalitny vyrobok, ktory vysklada podla typu moto, hmotnosti jazdca, hmotnosti spolujazdca, stylu jazdenia - pomer cesta, off, turistika, pomer jazdenia solo, s batozinou a bez nej, so spolujazdcom a bez neho a pod. Na zaklade tychto udajov je set poskladany, nastaveny a zaslany zakaznikovi. Povodne tlmiace a pruziace jednotky je potrebne ale zaslat vyrobcovi, alebo vyhradnemu zastupcovi v danom state. Takze takto ...
ježíš to jsou reklamní bláboly... s výjimkou extrémů typu motorka naložená na 500 kilo to zvládají sériové tlumiče, a všichni jsou spokojeni. mám Wilberse, mám Tractive, měl jsem Ohlinsy, všechno v pohodě funguje. rozdíl poznáš v extrému, který nejezdíš...
jasně, že to vypadá dobře, když se tě takhle zeptají, pak tu motorku půjčíš někomu jinému a už to nebude fungovat?
pod trvalým dohledem
Filo napsal:... Wilbers sadou Wesa ponuka bezpochyby kvalitny vyrobok, ktory vysklada podla typu moto, hmotnosti jazdca, hmotnosti spolujazdca, stylu jazdenia - pomer cesta, off, turistika, pomer jazdenia solo, s batozinou a bez nej, so spolujazdcom a bez neho a pod...
kdyz uz tedy obecna diskuze, tak me se tohle tedy nejak moc nezda ...
chovani podvozku vuci zatizeni motorky ridicem, spolujezdcem a zavazadlama se da ucinne menit vlastne jen typem pruziny, serizeni tlumice je pak uz "jen" vlastne na reakci vlastnosti pruziny a toho zatizeni, plus dejme tomu pozadavku na styl jizdy
moznosti v provedeni pruzin jsou v zasade jen v ruznych silach pruziny, jeji tuhosti a nebo pripadne ve vyberu linearni/progresivni charakteristika
a vse samozrejme ve vzajemne kombinaci
kdyz si predstavim to mnozstvi kombinaci od solo-jezdec 70kg na silnici, po dva lidi (200kg) s full zavazadlama v offu (taky sem videl), tak to je tolik moznosti na typy pruzin ze neverim ze by to skutecne nabizeli, pruziny jdou samozrejme vyrobit jakkoliv individualne, ale nikdo by to nechtel platit
to mnozstvi variant co nabizeji se tipuju bude blizit tak 10-ti a to jsem myslim optimista
nepisu to abych odrazoval pred koupi neceho, jen se mi ta nabidka nezda
je to trochu jako s tema zdvihama nezdvihama, chce to evidentne kontrolovat co kdo nabizi a co opravdu dodava
Věřím že to bude kombinace např. 3 pružin a nějakého nastavení tlumiče... těch (nevím) 3-5 parametrů jen použijí prostě pro součet/vážený průměr a co jim vyjde do intervalů jednotlivých pružin to vyberou ale je to čirá spekulace
Zdravím všechny! Nejsem z těch, kteří zde mají stovky příspěvků, nicméně fórum pravidelně sleduji a toto téma mě fakt bavíje
Mám 12ku GSA se mnou najetými cca 100k km a před cca 30k jsem si pořídil Tractive Expedition s ESA. PO namonotování jsem byl nadšen a spokojeně jsem si je užíval. Letos zjara před sezónou jsme je poslali to Touratechu na kompletní servis (Servisák ví:-) ), a s vědomím, že je vše super, jsme v červnu vyrazili z ženou na plánovanou dovču do Pyrenejí - no a cca 100km za Mnichovem mi vytekl čerstvě servisovaný
ten SUPER Tractive zadní tlumič. Jediné štěstí bylo, že žena neseděla za mnou, ale jela na svém "obyčejném VStromu 650"(který stále funguje naprosto jakoby samozřejmě), takže jsem nakonec celou dovolenou na houpacím koni nějak dal, ale neužil jsem si ji tak, jak jsem se těšil.
A jak dopadla reklamace servisovaného tlumiče u Touratechu tady radši psát nebudu, snad jen dodám, že to neudělali jako kulanci.
Takže si pořiďte, co je vám blízké nebo sympatické, ale nic není dokonalé ...