Je jeste neco na co bych se mel pripravit? Treba zminovany olej v tlumicich? Ma si ce najeto 24tis km, ale 14 let je dlouha doba. Apropo, servis delal pry nejaky Bohous, zname-nezname? Jinak jeste jedna drobnost. Stoji 225tis, ma cenu ty love za to dat pro tak malem najezdu, nebo radsi novejsi s vyssim najezdem?
Malý nájezd není vše. Podle toho se nedá vždy řídit. Ale 225t za 14 let starou motorku mi přijde jako děsná raketa. Pokud to teda není nějaká limitovaná výroční edice.
Oooo jak sem dat fotky z mobilu?? Zmacknu dole na obrazek a napise ti IMG...
Min tyden mi volal co lovek ze za 150tis kc 2006 s posilovacem 166tis najeto. Jen si rikam, jaka je orumerna cena a najezd... 180Tis kc za 100tis km najeto... Achjo, do stredy se musim rozhodnout...
A je na moto nějaká výbava? Za 220 jsem kupoval na podzim 2020 dvojvacku TB 2011 s najetymi 54 tis km, s přídavnými světly a kompletní sadou vario kufrů.
Kuciii, ja vim, ze si muzu odpovedet sam, ale potrebuju slyset neco na ten zpusob....ano je to drahy jako krava, ale ten stav a najezd odpovida. Nechci dat 190tis (o 35 min) a mit kilo na budikach, to mi uplne dmysl nedava... Pan, ze mi da samozrejme masinu, kufry, navigaci zumo 550 a starej remen alternatoru. Je 4tis km po velkem servisu vc pneu. Jo a jeste jsem si vzpomněl, prej tam je novej modul abs (cca 30-35tis kc), nevim proc se to postalo, mozna kvuli tomu, ze se nemenila brzdovka, nevim....
Ja by som to osobne zvazil, najazd je sice maly aspon sa zda... ale za nie ovela viac iste kupis aj novsi DOHC v dobrej vybave. Mne sa postastilo 2012 DOHC kompletka vybava a nebola ovela vysia suma najazd 30000km.
Tak to ji máš vybavenou. De facto jen prodat tragicky pomalé zumo a koupit nové Xt a nemusíš nic řešit. Motorka vypadá pěkně a jestli máš jistotu, že km sedí, tak proč ne když se člověk zadívá na bazar, tak je tam teď stejně tužka. Některý motorky, které tam již byly na jaře a zbytek nic moc. Pravda ale je, že kupuješ motorku již ke konci sezóny, takže se brzy může něco naskytnou, ale treba taky ne...
Problém nás, co to sledujeme jen asi 14 dní je, že netušíme, které jsou ležáky :-). Například GSA 2010, najeto skoro 120, ale se vší výbavou a minulý rok dělané tlumiče Wilbers, tedy (podle toho, co jsem zatím zjistil) zdánlivě stroj bez nákladů, za 240, což je odpovídající cena tomu, co je teď v nabídce. Ale všiml jsem si, že je inzerována přes 2 měsíce. To mi přijde už jako dlouho, kdyby to byla tak zajímavá nabídka, jak se nám nováčkům v GS světě může zdát. Nebo je to běžné, že se, vzhledem k ceně apod. prodávají relativně pomalu?
Jinak ze současné nabídky bych si rozhodně vybral, ale ještě jsem se nesmířil s tím, jít přes 300 :-). No a strach z toho, co vše se na případně pořízené motorce ukáže jako hodno servisního zásahu (který si zatím rozhodně budu muset nechat udělat), posilněn neznalostí a obezřetností mě zatím docela dost brzdí od toho, na nějakou mašinu se opravdu jet podívat a zajímat se blíže.
Zatím plánuji si GSA půjčit, ať vím, jestli se zajímat, usilovat a snít ještě intenzivněji, nebo zda jsou tyto úvahy marné :-).
Až se na GS opravdu svezu (mám vyhlédnutou jednu půjčovnu u Olomouce), více si ujasním, jestli opravdu chci (a zvládnu) GSA, nebo "jen" GS, dostanu z manželky, kolik že to chci maximálně za mašinu dát, tak pokud nebude v nabídce nic odpovídajícího, tak mám v plánu se na Boba určitě obrátit :-). Jeho dobrou pověst zde jsem již zachytil :-). GS, které má momentálně v nabídce, tak jedno zcela jasně překračuje mé možnosti a druhé, které je zatím překračuje jen lehce, tak je z fabriky snížené a byla by to další investice (plus padáky apod.), takže by cena ještě šplhala.