carlospinetos napsal:
yfrézovaných fleků vice zasebou) ale byl jsem upozorněn že to je vlastnost. Šotolina i větší nerovnosti to žehlí neskutečně, ale na asfaltu stačí jedna příčná neznatelná nerovnost a člověk je hned ve střehu. Taže neřeším - záda jak v bavlnce.
podle mne popisujes projev teleleveru. Neni to USD, no...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je nějaký markantní rozdíl mezi EURO III a IV v projevu kultivovanosti motorky?
Ještě by mě zajímalo, když jsem projížděl ono GS 2018 tak to dělalo takové prdy do stupaček několikrát za krátkou jízdu. Je to normální jev od kardanu?
podle me se rozdil v euro xy projevuje tak maximalne v nekultivovanosti pokryteckych mozku ktery to vymyslej ..... nic proti ekologii, naopak, ale zrovna predpisy co stanovuju u motoru euro jsou technokraticky paskvil a pokrytectvi to je v souvislostech .... to by bylo na dlouho
ale kdyz se nad dotazem zamyslim, nemyslim ze by ten predpis, respektive stupen ktery ten motor ma mel nejaky vliv na kultivovanost, pokud pripustime ze vyssi norma ma mit dokonalejsi spalovani, tak podle me lepsi spalovani nerovna hladsimu chodu motoru, respektive pokud to bude mit vliv tak vzhledem k ostatnim zdrojum vibraci urcite minimalni ... obvzlast u dvouvalcoveo boxeru
Díky koukal jsem. Pravděpodobně je to ono. Nebyl jsem si teda jistý, že jsem přejel nerovnost, ale při brzdění motorem to bylo.
Takže jsem pochopil jestli to je 2013 nebo 2017 neměl bych poznat rozdíl.
Teď si ještě uceluji co za výbavu tam chci, spíš asi full + LEd, akorát bezklíčkový start bych oželel a zřejmě i rychlořazení. Byť to je návyková věc nemůžu nabýt dojmu že převodovka dostává zabrat..
Dokáže se i model LC se starou palubkou spojit s telefonem? Počítám že asi ne, ale ptám se. dík
Upravil LC 1200 GS dne 20.03.2021 18:36
Je nějaký markantní rozdíl mezi EURO III a IV v projevu kultivovanosti motorky?
Ještě by mě zajímalo, když jsem projížděl ono GS 2018 tak to dělalo takové prdy do stupaček několikrát za krátkou jízdu. Je to normální jev od kardanu?
podle me se rozdil v euro xy projevuje tak maximalne v nekultivovanosti pokryteckych mozku ktery to vymyslej ..... nic proti ekologii, naopak, ale zrovna predpisy co stanovuju u motoru euro jsou technokraticky paskvil a pokrytectvi to je v souvislostech .... to by bylo na dlouho
ale kdyz se nad dotazem zamyslim, nemyslim ze by ten predpis, respektive stupen ktery ten motor ma mel nejaky vliv na kultivovanost, pokud pripustime ze vyssi norma ma mit dokonalejsi spalovani, tak podle me lepsi spalovani nerovna hladsimu chodu motoru, respektive pokud to bude mit vliv tak vzhledem k ostatnim zdrojum vibraci urcite minimalni ... obvzlast u dvouvalcoveo boxeru
U aut emisní normy smysl mají. Naučily výrobce dělat aut s nižší spotřebou. U motorek se mi to zatím nějak nezdá. Taky u atmosférického motoru toho neni moc co vymyslet, snad jedině přestavba na LPG
pod trvalým dohledem
Muguel: u atmosferického motoru (s elektronicky riadenou prípravou zmesi) môžeš znižovať výkon v potrebnom pásme otáčok aby si dosiahol nižšie emisie. Na mojej 11ke nič take nebolo, ale napr “staršia” KTM690 má z prevodovky okrem neutrálu vytiahnuté ešte 2 vodiče -2 a 3 kvalt. RJ potom pri zaradenej 2 a 3 upravuje základnú krivku v pásme otáčok pre dosiahnutie potrebných emisií podľa metodiky merania(nepomôže ani prehratie origo máp od Akrapa keď meníš výfuk). Do 2013 stačilo tieto 2 vodiče odpojiť a “tuning” bol na svete Od 2013 to už tak neporiešiš, ale zas máš “výhodu” že vidíš zaradený kvalt na pristrojovke.... tu je ale mierne zvýšený objem z 645 na 689 cm3. Takze aj keď nemeníš žiadny “hardvér”, tak softvérom vieš do určitej miery dosiahnuť potrebné čísla, aj keď pri objeme LC s piestmi proti sebe to nebude tak znateľne ako pri “naspidovanom” jednobuchu .... ale to tu vedia zodpovedať iní machri na BMW
Upravil patol dne 21.03.2021 13:43
Věděl by někdo, jak to bylo dřív s balíčkama výbavy ?
Potřebuji si ucelit informace, abych něudělal nějakou botu.
V inzerci na mobile.de jsem našel takto rozepsané
Komfortní balíček:
- chromovaný výfuk
- vyhřívané gripy
- RDC regulace tlaku v pneumatikách
- ochrana rukou
Touring Package:
- dynamické odpružení ESA
- palubní počítač Pro
- příprava pro navigační zařízení
- tempomat
- Držák kufru vlevo a vpravo
Balíček dynamiky:
- LED světlomety s denními světly
- jízdní režimy Pro
- LED blikající světla bílá
- denní světla
- ASC (automatické řízení stability)
Zajímalo by mě proč některá má stříbrnou zadní kyvku, nebo černou a do čeho spadá quickshifter nebo je to další zvláštní příplatek, případně co tam bylo za příplatek, na co si dát pozor.
patol napsal:
Muguel: u atmosferického motoru (s elektronicky riadenou prípravou zmesi) môžeš znižovať výkon v potrebnom pásme otáčok aby si dosiahol nižšie emisie. Na mojej 11ke nič take nebolo, ale napr “staršia” KTM690 má z prevodovky okrem neutrálu vytiahnuté ešte 2 vodiče -2 a 3 kvalt. RJ potom pri zaradenej 2 a 3 upravuje základnú krivku v pásme otáčok pre dosiahnutie potrebných emisií podľa metodiky merania(nepomôže ani prehratie origo máp od Akrapa keď meníš výfuk). Do 2013 stačilo tieto 2 vodiče odpojiť a “tuning” bol na svete Od 2013 to už tak neporiešiš, ale zas máš “výhodu” že vidíš zaradený kvalt na pristrojovke.... tu je ale mierne zvýšený objem z 645 na 689 cm3. Takze aj keď nemeníš žiadny “hardvér”, tak softvérom vieš do určitej miery dosiahnuť potrebné čísla, aj keď pri objeme LC s piestmi proti sebe to nebude tak znateľne ako pri “naspidovanom” jednobuchu .... ale to tu vedia zodpovedať iní machri na BMW
emise u benzínu = spotřeba. čím míň to žere, tím míň je CO2. NO nemá smysl sledovat, je u benzínu dost nízko.
pod trvalým dohledem
acer napsal:
Věděl by někdo, jak to bylo dřív s balíčkama výbavy ?
Potřebuji si ucelit informace, abych něudělal nějakou botu.
V inzerci na mobile.de jsem našel takto rozepsané
Komfortní balíček:
- chromovaný výfuk
- vyhřívané gripy
- RDC regulace tlaku v pneumatikách
- ochrana rukou
Touring Package:
- dynamické odpružení ESA
- palubní počítač Pro
- příprava pro navigační zařízení
- tempomat
- Držák kufru vlevo a vpravo
Balíček dynamiky:
- LED světlomety s denními světly
- jízdní režimy Pro
- LED blikající světla bílá
- denní světla
- ASC (automatické řízení stability)
Zajímalo by mě proč některá má stříbrnou zadní kyvku, nebo černou a do čeho spadá quickshifter nebo je to další zvláštní příplatek, případně co tam bylo za příplatek, na co si dát pozor.
místní člen a zasloužilý dovozce motocyklů Bob tvrdí, že nemá smysl kupovat GS jinak než v plné výbavě. Já razím opačný názor, koupit holotu a všechno ostatní pořídit v aftermarketu. Protože jediná věc, která za něco na GS stojí je motor no a kardan, ale nevadí mi ani řetěz.
U tebe bych se zaměřil jakožto u kupce ojetého stroje na dvě věci: aby to mělo málo najeto a nebylo to bouraný. A s obojím ti umí pomoct Bob. zbytek jsou fakt nehorázné čičačinky...
protože ty poslední otázky, ty jsou jak z AZ kvízu a určitě to někdo ví, ale já na motorce spíš jezdím, než paketuju...
pod trvalým dohledem
Ahoj, protože jsem zde zmíněn, odpovím, za 15 let zkušeností s Helmuta v De vím, že si Helmuti dávají full 3 pakety aby tam prostě měli vše a již dále jen jezdili a nehlodalo je, že nemám led licht, asist. řazení, někdo chce TFT, keyless druhej ne. Každopádně při ojeté moto vždy brát lépe vybavenou než socku je to potom lepší při následném prodeji.
Upravil Bob dne 22.03.2021 10:09
Bob napsal:
Ahoj, protože jsem zde zmíněn, odpovím, za 15 let zkušeností s Helmuta v De vím, že si Helmuti dávají full 3 pakety aby tam prostě měli vše a již dále jen jezdili a nehlodalo je, že nemám led licht, asist. řazení, někdo chce TFT, keyless druhej ne. Každopádně při ojeté moto vždy brát lépe vybavenou než socku je to potom lepší při následném prodeji.
Přišel mi legrační ten protiklad vysoké nároky a nízký budget. Já jsem si teď zkoušel konfigurovat R1250GSA a zjistit, co se změnilo, ze za ty motorky chtějí 650 tisíc. A zjistil jsem, ze základní cena je porad slušných 470 tisíc. A ze z těch hovadin nic nepotrebuju. Dokonce bych se obešel i bez ESA, ale vlastně jsem nebyl schopen zjistit, kdo a jaké základní tlumiče tam dává
pod trvalým dohledem