Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 3 z 7:   1    2    3    4    5    6  ...  7  
 
BMW R1200GS LC starší a jeté
hicks
#41 
Přidané 19.03.2021 19:53
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
carlospinetos napsal:
yfrézovaných fleků vice zasebou) ale byl jsem upozorněn že to je vlastnost. Šotolina i větší nerovnosti to žehlí neskutečně, ale na asfaltu stačí jedna příčná neznatelná nerovnost a člověk je hned ve střehu. Taže neřeším - záda jak v bavlnce.


podle mne popisujes projev teleleveru. Neni to USD, no...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
xylem
#42 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 19.03.2021 21:29
Avatar člena


Příspěvků: 1006
Registrace: 16.09.15
acer napsal:
Kluci to jsou dobré zprávy.

Je nějaký markantní rozdíl mezi EURO III a IV v projevu kultivovanosti motorky?

Ještě by mě zajímalo, když jsem projížděl ono GS 2018 tak to dělalo takové prdy do stupaček několikrát za krátkou jízdu. Je to normální jev od kardanu?




podle me se rozdil v euro xy projevuje tak maximalne v nekultivovanosti pokryteckych mozku ktery to vymyslej ..... nic proti ekologii, naopak, ale zrovna predpisy co stanovuju u motoru euro jsou technokraticky paskvil a pokrytectvi to je v souvislostech .... to by bylo na dlouho
ale kdyz se nad dotazem zamyslim, nemyslim ze by ten predpis, respektive stupen ktery ten motor ma mel nejaky vliv na kultivovanost, pokud pripustime ze vyssi norma ma mit dokonalejsi spalovani, tak podle me lepsi spalovani nerovna hladsimu chodu motoru, respektive pokud to bude mit vliv tak vzhledem k ostatnim zdrojum vibraci urcite minimalni ... obvzlast u dvouvalcoveo boxeru

a stupacky se vysoce odborne Wink resily ve vlakne tady
https://www.bawor...rowstart=0
 
LC 1200 GS
#43 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 20.03.2021 18:25
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 09.09.20
Díky koukal jsem. Pravděpodobně je to ono. Nebyl jsem si teda jistý, že jsem přejel nerovnost, ale při brzdění motorem to bylo.
Takže jsem pochopil jestli to je 2013 nebo 2017 neměl bych poznat rozdíl.

Teď si ještě uceluji co za výbavu tam chci, spíš asi full + LEd, akorát bezklíčkový start bych oželel a zřejmě i rychlořazení. Byť to je návyková věc nemůžu nabýt dojmu že převodovka dostává zabrat..


Dokáže se i model LC se starou palubkou spojit s telefonem? Počítám že asi ne, ale ptám se. dík
Upravil LC 1200 GS dne 20.03.2021 18:36
 
Miguel
#44 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 21.03.2021 08:36
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
xylem napsal:
acer napsal:
Kluci to jsou dobré zprávy.

Je nějaký markantní rozdíl mezi EURO III a IV v projevu kultivovanosti motorky?

Ještě by mě zajímalo, když jsem projížděl ono GS 2018 tak to dělalo takové prdy do stupaček několikrát za krátkou jízdu. Je to normální jev od kardanu?




podle me se rozdil v euro xy projevuje tak maximalne v nekultivovanosti pokryteckych mozku ktery to vymyslej ..... nic proti ekologii, naopak, ale zrovna predpisy co stanovuju u motoru euro jsou technokraticky paskvil a pokrytectvi to je v souvislostech .... to by bylo na dlouho
ale kdyz se nad dotazem zamyslim, nemyslim ze by ten predpis, respektive stupen ktery ten motor ma mel nejaky vliv na kultivovanost, pokud pripustime ze vyssi norma ma mit dokonalejsi spalovani, tak podle me lepsi spalovani nerovna hladsimu chodu motoru, respektive pokud to bude mit vliv tak vzhledem k ostatnim zdrojum vibraci urcite minimalni ... obvzlast u dvouvalcoveo boxeru

a stupacky se vysoce odborne Wink resily ve vlakne tady
https://www.bawor...rowstart=0


U aut emisní normy smysl mají. Naučily výrobce dělat aut s nižší spotřebou. U motorek se mi to zatím nějak nezdá. Taky u atmosférického motoru toho neni moc co vymyslet, snad jedině přestavba na LPGSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
patol
#45 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 21.03.2021 10:47

Příspěvků: 646
Registrace: 20.12.12
Muguel: u atmosferického motoru (s elektronicky riadenou prípravou zmesi) môžeš znižovať výkon v potrebnom pásme otáčok aby si dosiahol nižšie emisie. Na mojej 11ke nič take nebolo, ale napr “staršia” KTM690 má z prevodovky okrem neutrálu vytiahnuté ešte 2 vodiče -2 a 3 kvalt. RJ potom pri zaradenej 2 a 3 upravuje základnú krivku v pásme otáčok pre dosiahnutie potrebných emisií podľa metodiky merania(nepomôže ani prehratie origo máp od Akrapa keď meníš výfuk). Do 2013 stačilo tieto 2 vodiče odpojiť a “tuning” bol na svete Cool Od 2013 to už tak neporiešiš, ale zas máš “výhodu” že vidíš zaradený kvalt na pristrojovke.... tu je ale mierne zvýšený objem z 645 na 689 cm3. Takze aj keď nemeníš žiadny “hardvér”, tak softvérom vieš do určitej miery dosiahnuť potrebné čísla, aj keď pri objeme LC s piestmi proti sebe to nebude tak znateľne ako pri “naspidovanom” jednobuchu Wink.... ale to tu vedia zodpovedať iní machri na BMW Smile
Upravil patol dne 21.03.2021 13:43
 
LC 1200 GS
#46 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 21.03.2021 15:15
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 09.09.20
Věděl by někdo, jak to bylo dřív s balíčkama výbavy ?
Potřebuji si ucelit informace, abych něudělal nějakou botu.

V inzerci na mobile.de jsem našel takto rozepsané

Komfortní balíček:
- chromovaný výfuk
- vyhřívané gripy
- RDC regulace tlaku v pneumatikách
- ochrana rukou

Touring Package:
- dynamické odpružení ESA
- palubní počítač Pro
- příprava pro navigační zařízení
- tempomat
- Držák kufru vlevo a vpravo

Balíček dynamiky:
- LED světlomety s denními světly
- jízdní režimy Pro
- LED blikající světla bílá
- denní světla
- ASC (automatické řízení stability)

Zajímalo by mě proč některá má stříbrnou zadní kyvku, nebo černou a do čeho spadá quickshifter nebo je to další zvláštní příplatek, případně co tam bylo za příplatek, na co si dát pozor.



 
Miguel
#47 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 22.03.2021 09:07
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
patol napsal:
Muguel: u atmosferického motoru (s elektronicky riadenou prípravou zmesi) môžeš znižovať výkon v potrebnom pásme otáčok aby si dosiahol nižšie emisie. Na mojej 11ke nič take nebolo, ale napr “staršia” KTM690 má z prevodovky okrem neutrálu vytiahnuté ešte 2 vodiče -2 a 3 kvalt. RJ potom pri zaradenej 2 a 3 upravuje základnú krivku v pásme otáčok pre dosiahnutie potrebných emisií podľa metodiky merania(nepomôže ani prehratie origo máp od Akrapa keď meníš výfuk). Do 2013 stačilo tieto 2 vodiče odpojiť a “tuning” bol na svete Cool Od 2013 to už tak neporiešiš, ale zas máš “výhodu” že vidíš zaradený kvalt na pristrojovke.... tu je ale mierne zvýšený objem z 645 na 689 cm3. Takze aj keď nemeníš žiadny “hardvér”, tak softvérom vieš do určitej miery dosiahnuť potrebné čísla, aj keď pri objeme LC s piestmi proti sebe to nebude tak znateľne ako pri “naspidovanom” jednobuchu Wink.... ale to tu vedia zodpovedať iní machri na BMW Smile


emise u benzínu = spotřeba. čím míň to žere, tím míň je CO2. NO nemá smysl sledovat, je u benzínu dost nízko.
pod trvalým dohledemSmile
 
Miguel
#48 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 22.03.2021 09:12
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
acer napsal:
Věděl by někdo, jak to bylo dřív s balíčkama výbavy ?
Potřebuji si ucelit informace, abych něudělal nějakou botu.

V inzerci na mobile.de jsem našel takto rozepsané

Komfortní balíček:
- chromovaný výfuk
- vyhřívané gripy
- RDC regulace tlaku v pneumatikách
- ochrana rukou

Touring Package:
- dynamické odpružení ESA
- palubní počítač Pro
- příprava pro navigační zařízení
- tempomat
- Držák kufru vlevo a vpravo

Balíček dynamiky:
- LED světlomety s denními světly
- jízdní režimy Pro
- LED blikající světla bílá
- denní světla
- ASC (automatické řízení stability)

Zajímalo by mě proč některá má stříbrnou zadní kyvku, nebo černou a do čeho spadá quickshifter nebo je to další zvláštní příplatek, případně co tam bylo za příplatek, na co si dát pozor.





místní člen a zasloužilý dovozce motocyklů Bob tvrdí, že nemá smysl kupovat GS jinak než v plné výbavě. Já razím opačný názor, koupit holotu a všechno ostatní pořídit v aftermarketu. Protože jediná věc, která za něco na GS stojí je motorSmile no a kardan, ale nevadí mi ani řetěz.
U tebe bych se zaměřil jakožto u kupce ojetého stroje na dvě věci: aby to mělo málo najeto a nebylo to bouraný. A s obojím ti umí pomoct Bob. zbytek jsou fakt nehorázné čičačinky...
protože ty poslední otázky, ty jsou jak z AZ kvízu a určitě to někdo ví, ale já na motorce spíš jezdím, než paketuju...
pod trvalým dohledemSmile
 
LC 1200 GS
#49 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 22.03.2021 09:43
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 09.09.20
S ním jsem v kontaktu, tak uvidíme. Tvrdím to samé, plná palba.
 
Miguel
#50 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 22.03.2021 09:58
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
acer napsal:
S ním jsem v kontaktu, tak uvidíme. Tvrdím to samé, plná palba.


kóža, klíma, xántiové lampy...Grin
pod trvalým dohledemSmile
 
Bob
#51 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 22.03.2021 10:06
Avatar člena


Příspěvků: 4914
Registrace: 24.10.07
Ahoj, protože jsem zde zmíněn, odpovím, za 15 let zkušeností s Helmuta v De vím, že si Helmuti dávají full 3 pakety aby tam prostě měli vše a již dále jen jezdili a nehlodalo je, že nemám led licht, asist. řazení, někdo chce TFT, keyless druhej ne. Každopádně při ojeté moto vždy brát lépe vybavenou než socku je to potom lepší při následném prodeji. Wink
Upravil Bob dne 22.03.2021 10:09
Dovoz a prodej motocyklů Bmw - www.cestovniendura.cz
www.baworak.cz/images/news/2020/bob-logo-ce-small.png
 
www.cestovniendura.cz
Miguel
#52 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 22.03.2021 10:48
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Bob napsal:
Ahoj, protože jsem zde zmíněn, odpovím, za 15 let zkušeností s Helmuta v De vím, že si Helmuti dávají full 3 pakety aby tam prostě měli vše a již dále jen jezdili a nehlodalo je, že nemám led licht, asist. řazení, někdo chce TFT, keyless druhej ne. Každopádně při ojeté moto vždy brát lépe vybavenou než socku je to potom lepší při následném prodeji. Wink


Přišel mi legrační ten protiklad vysoké nároky a nízký budget. Já jsem si teď zkoušel konfigurovat R1250GSA a zjistit, co se změnilo, ze za ty motorky chtějí 650 tisíc. A zjistil jsem, ze základní cena je porad slušných 470 tisíc. A ze z těch hovadin nic nepotrebuju. Dokonce bych se obešel i bez ESA, ale vlastně jsem nebyl schopen zjistit, kdo a jaké základní tlumiče tam dává Smile
pod trvalým dohledemSmile
 
servisak
#53 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 22.03.2021 10:56
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
i esu i bez esa dělá Sachs
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Miguel
#54 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 22.03.2021 12:59
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Dik za infoSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
LC 1200 GS
#55 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 24.03.2021 21:16
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 09.09.20
.
Tak jsem další, kdo může pochválit BOBa - cestovniendura.cz.
Dne proběhl dovoz vybraného GS. Vše urgentně zařídil a moto mi přivezl domů
yes

Není třeba se bát, důvěra je na místě !!

Tady je fichtl:
Upravil LC 1200 GS dne 26.03.2021 16:13
 
brtnik
#56 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 24.03.2021 22:15

Příspěvků: 1513
Registrace: 06.05.08
To je teda pekna holota, tam jeste nejaka kacka zahuci Grin Jinak ale vypada pekne clap
Upravil brtnik dne 24.03.2021 22:15
 
Clarkii
#57 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 24.03.2021 22:17

Příspěvků: 45
Registrace: 02.10.19
Pěkná, tak si vybral... Hodně šťastných km. thumbs up
 
Taborak
#58 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 25.03.2021 06:07
Avatar člena


Příspěvků: 279
Registrace: 14.12.14
Fešanda, gratuluji. Moc toho na sobě nemá, tak až ji začneš strojit, začal bych spodníma padákama.
 
LC 1200 GS
#59 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 25.03.2021 06:10
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 09.09.20
Jasný kluci,díky, nic jiného mi tam nechybí, spodní padáky určitě a pár drobností.
 
xylem
#60 
BMW R1200GS LC starší a jeté
Přidané 25.03.2021 11:00
Avatar člena


Příspěvků: 1006
Registrace: 16.09.15
acer napsal:
Jasný kluci,díky, nic jiného mi tam nechybí, spodní padáky určitě a pár drobností.


tak az se ty drobnosti v souctu zastavi u 50k+ tak dej vedet .... Wink

at slouzi a ve zdravi
 
Strana 3 z 7:   1    2    3    4    5    6  ...  7  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 100
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.34 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI