ripper napsal:
Zkousel jsem ho zmerit pri studenem motoru a nameril 0.28V. Tak sem s nim zacal soupat a ono furt 0.28. Musi byt motor teply nebo cim to je??
Dik
Díky Melovi
Zakopaný pes byl ve chcípání motoru - musí být jako když startuješ - čili aby zavrčelo čerpadlo.
Už startuje jak má a všechno vypadá v cajku.
ahojte takhle vypadaj moje svíčky na origo výfuk a filtr (foto jedna svíčka zhora zdola) spotřebu mam 8.5 l nevim co, poradte než to někomu dám,
PS strašně tomu smrdí plyny.. díky
lupen přiložený následující obrázek:
[46.63Kb]
Upravil lupen dne 13.09.2013 11:48
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
lupen - buď máš v háji snímač škrtící klapky nebo je jen špatně nastavený a běží ti to v nouzovém režimu. Na diagnostice ti to možná vyhodí i závadu lambda sondy nebo bude v měrení reálných veličin špatná hodnota (ale pozor - lambda nemusí být vůbec vadná - je to jen následek špatného nastavení nebo vadného snímače). Jestliže nemáš možnost diagnostiky, tak vyjmi na chvíli pojistku od Motroniku (pak ji zase vrať nazpět), a potom nastav správně snímač škrtící klapky (nebo ho případně vyměň a nastav).
Tady se to taky řešilo (příspěvek č.37) http://www.bmwgs....owstart=20...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
servisak napsal:
Myslim ze je to 5 z lava.. podivej se do navodu k obsluze
vzpominam si ze jsem mel ty pojistky venku.. mohlo se to resetnout tím ? To asi ne ne.. zitra se to pokusim vzit nekam na diagnostiku a uvidim co vyhodí tedy pc. Zatim diky..
Upravil lupen dne 14.09.2013 21:44
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
ještě jsem někde četl že se dá nějak vyřadit lambda sonda ale namohu to najít, mám remuse bez katu. tak tam nechat palivovou mapu pro verzi bez katu.. ?
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Takze potenciometr jsem nastavil na na 0.35 v a k te lambde někdo tu psal ze se mají merit ty dva bílé dráty, ale kdyz jsem je napichl házeli hodnoty stálého proudu 13 v kdyz jsem napich ten černý a šedý tak mi to na volnobech zahraty motor hodilo hodnoty 800 mv stále i po přidání plynu, jedině kdy to spadlo az na nulu bylo po prudkém zavření plynu, hned poté to opět skocilo na hodnotu + - 800 mv. Je špatná ?
Upravil lupen dne 17.09.2013 16:01
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
no, mne to tiez zacalo trochu viac zrat, ale to bude tym, ze som obul E10 a stal sa zo mna bahniak. Uz ani na asfalt nejdem, co sa mi to bahnenie zapacilo
cez leto mi to trochu viac zralo tiez, nohou som vykopol snimac klapky ked som zletel na crosovej drahe. Po nastaveni na asfalte som zase na 5l