"Havaroval i Macek, jehož motocykl při nehodě přeletěl přes kamennou zídku a ulomil se mu přední blatník, ale jezdci se nic vážnějšího nestalo."
Lopraisova "extrémě spolehlivá Tatra" jak jí nazval před závodem vydržela jen 2 etapy, Macháček to rozštípal ale pokračuje, Tomeček to rozsekal pekelně a je mimo závod.....skoro se bojím číst další zprávy.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Dakar 2010 = pěknej mazec ale zase se to sere a nedaří se nikomu. Někomu nejede moto někomu hned shorí prostě je to závod a jen ti nejsilnější a nejzručnějsí uvidí tolik vzdálenej cíl!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Klid. Je to od začátku těžký aby si nestěžovali (jako vloni)...
Ono se to trošku vyjasní, uvidíte. Dneska už bude písek a duny a hned to bude jiný. jízda v horách nikomu nejde ale považujte to za jakousi etapu v maroku, tak jak to bývalo dřív. Selekce. Ty věci se stávají a stávaly a opraví se to. Šlo o to, aby se lidi nezrakvili nebo neměli fatální problém jako Verhoeven, což je smůla. Závod bude teprve tak za 2 dny myslím, až se dostanou do CHile.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
škoda že tyhle videoreportáže nejdou pustit mimo ČR a v řecku o Dakaru nikde ani zmínka.
neměl by někdo odkaz někde v angličtině? nebo nějakej fígl na to jak pustit to video z české televize mimo čr
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
sakra... Lopré jr. je pryc... to mne mrzi ;(
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na zprávu o Loprajzovi čekám od rána... bohužel taky mimoň
Snad alespoň jeden náš borec dojede....
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jak moc velkej servis maj jezdci dovoleno?Vím že pro různé kategorie je tomu jinak.Jen by mě zajímalo zdali se dá očekávat že některá vylepšení hlavně v oblasti trvanlivosti/servisu se dostanou do sériové výroby?Taková kapotovaná spolehlivá 120kg 450ccm by se mi docela líbila asi chci moc.
Upravil toli dne 04.01.2010 20:34
Co mají asi motocyklysté na sobě? To jsou cross dresy nebo něco podobného? Potřeboval bych něco podobného na krynýř - pod RP2 ho nedám. Ale aby to něco vydrželo!
Dakar je super a moc me mrzi, ze je temer nemozne ziskat materialy treba i fotky stavenych motorek amateru ... Co ukazou je vedoucich 5 jezdcu na 5 minut a to je vse..
chrchel 50cc, KLX650, XRV750, R1200GS
TOLI napsal(a):
Jak moc velkej servis maj jezdci dovoleno?Vím že pro různé kategorie je tomu jinak.Jen by mě zajímalo zdali se dá očekávat že některá vylepšení hlavně v oblasti trvanlivosti/servisu se dostanou do sériové výroby?Taková kapotovaná spolehlivá 120kg 450ccm by se mi docela líbila asi chci moc.
Pochybuju že jede někdo bývalou marathon katagorii v servisu - tedy že má jen bednu a nic víc. Ale jinak těch omezení je fůra, jsou na to regule (jestli máš zájem, pošlu ti PDF a určitě je to někde na webu ke stažení taky). Např. platí pravidlo že můžeš mít jen tuším 3 motory, když jeden vyměníš, můžeš ho opravit za předpokladu, že hlavní díly zůstanou ty označené atd. Prostě - všechno je omezené ale je otázka, jak moc se to dodržuje. Co se týká trvanlivosti (to je výraz spíš pro jídlo ne?) nebo teda spolehlivosti, tak si vezmi příklad z BMW G450X - pár etap a motor v háji. Je to možná náhoda. Tak WR450F, etalon spolehlivosti - denně dělají vidle, zadní tlumič, kotouče, destičky, filtry a pneumatiky. To je jen minimum. Ale jinak je to sériová motorka. Má lepší tlumiče, má asi i lepší ráfky a středy ale drtivá většina je stejná. Ovšem speciály jsou holt speciály - co je sériového na Casteuově Shercu? Celokarbonové kapotáže, titanové díly všude kde je to povolené... A nechoďme daleko - co je sériového na Hummeru R. Gordona? Jen čelní maska!
Není moc důvod, proč by se něco z toho mělo dostat do sériové výroby. Především tam nejsou fabriky. Jediná sériově vyráběná rallye motorka byla nebo je KTM 690 Rallye Replica. Můžeš jich teď mít hafo za slušný peníze - nikde se s ní už moc nebude jezdit když bude limit 450 a rallye stavěný podle toho. Koupíš jí a prakticky nemusíš nic dělat, je to ready to go. Když si koupíš to BMW, tak i na hobby ježdění po lese budeš muset udělat něco s tlumičema, možná něco zakrytovat atd. Je to prostě pořád stejné...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...