Tak jsem narazil na olej nějakýho podivnýho názvu /Kuttenkeuler/ - nalili byste si to do Báwa ? Je to podezřele levný ... http://www.autool...&detail=88krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
Nemám tady u sebe ten papír, kde mám napsaný normy, ale z hlavy bych řekl, že je o dvě normy "horší" jak Motorex.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
v manualu 1150 :znackove hd-oleje,APIklasifikace SF,SG neboSH,indexy CD nebo CE jsou pripustne, alternativne HD-oleje CCMC klasifikace G4 nebo G5,index PD2 je pripustny taky jsem po nem koukal ja bych se toho vubec nebal splnuje to vsechno co ma tak tak zadnej problem jen skus napsat mail nebo tam zavolej ptal sem se jich jakej oil do bmw a on vycetl z jejich tabulek nejakou polosyntu 10w nevim co dal nakonec jsem nebral ale za tu cenu vem si 20l jeste lacinejsi tot vse co o tom vim jeste se mrkni na jejich ofic stranky v nemecku zase tak neznamy to asi nebude
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Asi bych se taky nebál, i když osobně důvěřuji jiné firmě, ale co mě tam zaráží, tak píšou: oddělený motor a převodovku a nakonci píšou: plynulí chod spojky. Tak trochu mě to nesedí.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Já si radši koupim Motorex, akorát tu v Plzni maj prej polosyntetiku (do aut) 20W-50 -rozlejvanej, za 150/litr,ale ne Legend (někde jsem čet, že se snad už nevyrábí ?)co ty na to , Cycli ? Je tu zastoupení , tak promiň, mam to do Sloupnice jen kvůli výměně trochu daleko...
Na ten Kuttenkeuler jsem narazil náhodou, prodejce je z Brna, tak třeba by to mohlo zajímat GROGa nebo KLASIKU ..A kupovat si větší množství asi nemá cenu, To bych měl 10 litrů tak na 2 - 3 roky, -jak dlouho se vůbec může skladovat olej? Nebo vadí jenom, když je v motoru/po roce se má měnit/ a v kanystru je to jedno?
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
Legendu mám dost a o tom, že by se nevyráběl jsem nic neslyšel.
Když máš olej v motoru, tak pohlcuje vzdušnou vlhkost přes odvětrání a sráží se v motoru voda se změnou teplot. V kanistru, když je dobře zavřenej, tak tohle odpadá a i většinou to skladuješ v nějaké stálejší teplotě. Po x letech bude asi stejně nepoužitelnej, ale kolik by to mělo být, tak to nevim.
Jinak samozřejmě pochopim, že z Plzně ke mě nepojedeš na výměnu oleje, ale kdyby jsi o ten Legend měl opravdu až takový zájem, tak není problém ho poslat poštou.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
My jsme lili Motorex, Kuttenkeuler i Liqui Moly. Na každý to jelo stejně, jen na ty moly se mi zdály hlasitější ventily, takže se asi vrátíme k Motorexu.
Ale ty moly špatnej olej nebudou, páč na něj jezdí celá Ukrajina (a stálo nás 10litů 800Kč).
Více než název nás zajímají hodnoty oleje. Pokud jsou hodnoty stejné jako udává BMW, není co řešit.
Nebo je?
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Castrol má přísady pro převodovku a spojku, které ten olej nařeďují a při viskozitě 20w50 vypadá jak 10w40 a taky ho to žere dvakrát tolik (osobní zkušenost,jezdil jsem ho) Samozřejmě splňuje všechna kritéria, takže to ničemu neva. Cenu ti taky dělá někdo dobrou, protože oficielní cena je někde 220 - 230kč.
Mě osobně Motorex nadchnul, protože při normální jízdě spotřeba skoro nulová a v extrému do deci. A taky se mě dokonce zdá, že už i v extrému ho to přestává žrát. Všechno si pečlivě píšu a tak to porovnávám. Prostě já mám vybráno.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Fakt poznáš rozdíl. Dříve byl pro BMW dvorní dodavatel Aral. Ale ten od nás zmyzel jak pára nad hrncem.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Castrol je dvorní dodavatel, ale před pár lety nebyl. Bejval Aral
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Mám dotázek ohledně olejového chladiče? Laický, babský dotázek.
Žene se olej přes ten chladič furt nebo se zapíná jen v případě vysoké teploty?
Po vypojení hadic z chladiče z nich nešla ani kapka, tož by mně zajímalo, jestli mám ucpaný hadice nebo za tu dobu co moto stálo ten olej už stihl stéct dolů nebo što éto
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Na 1100 GS není termostat (až asi od 98 tušim) takže tače furt. Na 1150 až v 5 čárkách. Takže když na 1100 vypneš motor, tak olej steče zpět do bloku motoru a chladič zůstane prázdný.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi