Podľa mňa je základný rozdiel KEDY tam chce ísť....kto tam bol mimo prázdnin, tak autom v pohode, ale cez prázdniny je to presne naopak kvôli dovolenkárom, kde sa tvoria zápchy a není problém stráviť v aute o 8-12 reálnych hodín navyše (a asi preto sú tu protichodné odpovede)...píšem z vlastnej 18 ročnej skúsenosti......rada ak to niekomu inému pomôže pri rozhodovaní...
Hele a jak to je s jizdou v Tureckua Gruzii na motorce, ktera neni prihlasena na me? Chceme jet v zari s bratrankem do Gruzie, mame stejne prijmeni a obe motorky jsou jeho.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Hele a jak to je s jizdou v Tureckua Gruzii na motorce, ktera neni prihlasena na me? Chceme jet v zari s bratrankem do Gruzie, mame stejne prijmeni a obe motorky jsou jeho.
Mám pocit že tohle by nepochopil ani esembak tady ne tak turek...ať ju napíše na tebe bude tě to stát 500 a jesi má stk max rok starou tak ani na evidencku nemusíš.
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil> no to prave z urcitych duvodu neni mozny, musi zustat hlasena na nej. Slo mi o to, jestli potrebujem nejaky zazracny dokumenr s bumaskou nebo jestli to, ze jedeme spolu na dvou jeho motorkach, je OK.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Já si myslí.,že tohle byste mohli vysvětlit.Turci sou hákliví na pov.ruč v tištěné podobě,aspoň v mým připadé loni(přechod dálnični na Edirne)sem ji měl jen v melju a šup do haly dý trý na šacunk ale v podstatě jinak byli v poho dalo se všechno vykomunikovat a to umím 5 -12 slof anglicky
Slavek-xxx napsal:
Bohumil> no to prave z urcitych duvodu neni mozny, musi zustat hlasena na nej. Slo mi o to, jestli potrebujem nejaky zazracny dokumenr s bumaskou nebo jestli to, ze jedeme spolu na dvou jeho motorkach, je OK.
Kluci co měli motorky třeba na firmu, tak si nechali ověřit nějaké dobrozdání v angličtině, že motorku mají k užívání. Nebyl s tím problém. Tak něco takového napište a skočte na úřad nebo za notářem pro razítko. Na poště ti to neověří. Protože sice ověřují podpis a do samotného textu by jim nemělo co být, ale listina nesmí být v cizím jazyce...
Ale myslím, že když jedete spolu, tak by nebyl problém i tak.
Nám na UA hraniciach robili problémy ak si mal motorku na firmu aj keď svoju. To isté ak je vlastníkom iný, aj keď je s tebou. Mal by na to stačiť notárom overený úradný preklad o zapožičaní vozidla niekým niekomu. Asi ako vždy záleží na konkrétnom oficírovi, ale asi behnuť doma k notárovi bude najmenšie zlo...
Slavek-xxx napsal:
Hele a jak to je s jizdou v Tureckua Gruzii na motorce, ktera neni prihlasena na me? Chceme jet v zari s bratrankem do Gruzie, mame stejne prijmeni a obe motorky jsou jeho.
Hele ja sebou vozim tohle (priloha) Normalne overene na poste v Pečkách. Letos to Turci zatim nechteli. Ale az se budu pres Turecko vrace, chtit to urcite budou :-)
elbur přiložený následující soubor: UseOfPrivateCarCertificate.pdf
Upravil elbur dne 27.07.2024 17:16
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.
Chápal bych do dodávky/vleku lehký endura, ale GS? To je jako mít jeep a jezdit s ním na vleku (trošku přeháním?)
No, do Gruzie se bohužel jen tak nepodívám, takže parťáka ve mě nenajdeš.
Jak dlouho bys chtěl tak jet k těm tureckým hranicím? V dodávce si moc neodpočineš, úspora nákladů je minimální a rychlostí na tom jsi stejně, ne-li hůř jak po ose.
Možná by stálo za to i napsat, co čekáš od toho výletu, cestování obecně a jak si to představuješ, než takhle naslepo shánět. Pokud se ti přihlásí někdo, kdo radši tahá za heft mimo asfalt a ty třeba něco jiného, tak aby nebylo zbytečné rozčarování.
Jinak přeji hezkou dovču a bezpečný návrat!
Neexistuje špatné počasí!