Suky napsal:
Tak jakmile vidím více než tři kamínky na metru čtverečním jednoduše ASC vypnu :-)
Mimo asfalt už dávno zapnuté není.
A na čistém asfaltu mne už párkrát podrželo...
Pravda - když ho zapomenu vypnout najdou se pasáže, kdy je kontraproduktivní, ale stále držíce řídítka ho palcem rychle vypnu.
Jako i na asfaltu zasahuje ...v některých pasážích jak píšeš... až příliš aktivně?
Já po něm trochu pokukuji, rozbil jsem si v květnu pěkně hubu, kdyby bylo, huba by byla celá.
Upravil mahomaho dne 26.09.2024 21:11
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
moj názor:
04-06- posilovač brzd
07 +ABS,Bez ESA,Draty,Alarm
08-09 problemy z prevodovkami
10-13 menšia udržba ventilov ale zase vysoka cena.
bežne zavady, antena EWS,plovaky v nadržiach, treba mat čierny regulator tlaku paliva,urobenu zvolavačku na unašač zadneho kolesa,
bezna zavada je nefunkčen vyhrievanie ručok. zodrate gripy, ložisko krku riadenia,
kardan može odyst od 40-70tis.
spojka okolo 100tis
tlmiče podla jazdenia,
mal som všetky tu uvedene a ak pride čas tak si zase kupim 2007 v konfiguracii ako som napisal.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Ahoj moja drobná rada : mal som všetky GS od 1150 po aktuálnu DOHC 2012 a ak nie sú problém financie a chceš ešte vzduch ako ja ,tak treba ísť do DOHC, všetky ostatné sú svojím spôsobom fajn ale každej niečo chýba
Měl jsem první 12tku 2004 na tfx , teď 2 sezónu 2013 dohc.Obě mají úpravený soft od Johna gemini. Od dvouvacky jsem čekal daleko víc. Kdybych ty motorky postavil vedle sebe tak pojedou úplně stejně. Hlavně mi chybí ten podvozek a sere mě to, že musím furt hlídat olej, což jsem myslel, že odpadne (najeto 65t). Teď jsem v Barcelone a po 2t jsem dolil 7deci /nijak to nehonim.Do budoucna upgraduju na 1250, v koloně proste pustí ventilátor a co nalijes vyteče ven. Ale ty zas nemají blinkry leva /práva
Kuba89 přiložený následující obrázek:
V květnu sem byl v maroku po ose až dolu a to samo nazpět,francie a německo komplet dálnice 140-150/h,španělsko tak třetina dálnice.Najeto 8280 km a dolil sem 2x 2 decky.90 Jahre najeto 70 tis.km.Motorex boxer 15w50
Samozřejmě, ze to kontroluji a dolevam průběžně. Motorex jsem zkoušel taky a bylo to to samý jako castrol 15w50. Motorku na policajta běžet nenechávám. No uvidím mám sebou ještě 1,3 l ale pro sichr si v pondělí v algeciras v servisu vezmu ještě litr až to budou přezouvat na špalky. Když si to vezme litr na 3t.Kamos na Africe nic takovýho neřeší
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Na DOHC som používal a skúšal asi všetko, Castrol, Motorex, Bmw Advantec pro, Liqui Moly, všetko 15w-50, ale najvýraznejšie sa znížila spotreba oleja s olejom Motul 7100 15W-50.
Čau, moje DOHC má najeto 165 tisíc kilometrů a vždy po 6 tis.km akorát doliju asi 2 deci a do výměny už nic. Jedno jakým silničním tempem jedu. V terénu s tím nejezdím. Používám origo bmw 15w50 olej což je přebalenej shell.
Upravil OjaGS dne 29.09.2024 19:28
je : R1200GSA Triple Black 2012, R1150GSA 2002
bylo : R1100GS 1994 , R1150GS výročka 2001, R850GS 1997, K1100LT 1993
Já teda nevím,ale nechat běžet motorku na bočáku podle mě nevadí,to bys asi nemohl jezdit do zatáček,problém je spíš chcípnout motor a nechat na bočáku
Tygr napsal:
Já teda nevím,ale nechat běžet motorku na bočáku podle mě nevadí,to bys asi nemohl jezdit do zatáček,problém je spíš chcípnout motor a nechat na bočáku
Olej i v tomhle pripade přece zůstane v motoru, nebo vyteče prepadem?
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Tygr napsal:
Já teda nevím,ale nechat běžet motorku na bočáku podle mě nevadí,to bys asi nemohl jezdit do zatáček,problém je spíš chcípnout motor a nechat na bočáku
Olej i v tomhle pripade přece zůstane v motoru, nebo vyteče prepadem?
Když máš max oleje a ještě vyviklany boční stojan tak ti ten olej zatece přes kroužky nad pist.no a když to tak necháš pokaždé tak kapka ke kapce...
Když to necháš takhle na bocaku měsíc tak ti to po startu zahuli jak V3S...
Takže pokud parkuje doma na bočním stojanu tak prkynko ať to není tak nahlý...
Kupredu spatki ni krok...