prezi> v druhe etape byl vyjezd na Borzavu, paradni cesta co jsem jel minulej rok s GSem. potom se pokracovalo na jeden vrsek, celkem prudkej vyjezd, tak jsem to tam poslal. tesne pred vrcholem hup, vjel jsem do nej, nakopl me a jizdu po zadnim s preklopenim moc neovladam, tak jsem ji nechal svymu osudu...
Hoj - tak celá akce byla super, až na to, že sem si to moc neužil. Odložil jsem moto na pravobok při výjezdu (a to ani nebyl žádnej kruťák), a při tom rukou upadl na kámen. Pěkně to zazvonilo a z banální chybky byl problém. Jsem celkem zvyklý, že při offroadu padám, ale většinou bez následků. Teď jsem si odvezl zlomené předloktí v radiusu = 3 týdny sádry až pro rameno, následně 2-3 týdny v ortéze, pak ňáká rehabilitace.... Motorka ani štrábanec.
Na místě sem situaci nějak nevyhodnotil a misto toho abych fňukal a čekal na pomoc, nased sem na bajka a tim peklem sem se vrátil s pár "au" přestávkama až do základního tábora, tam den čekal jestli si to nějak nesedne a teprve potom vyrazil do čech na ošetření. Takže reálné ošetření proběhlo až ve čtvrtek, což rozhodně ničemu nepomohlo.
Příště jedu zas, ale musim trénovat. Pro velké motorky to bylo hodně těžké...
to Peacemaker: na nějakém kopci "ala Sněžka" nad Pilipcem jsme v červnu taky byli ... a bylo to jak říkáš - nejdříve parádní cesta, pok jsme to střihli pod lanovkou a od horní stanice lanovky ještě kus hore
...parádní panoramata
jarax napsal:
Hoj - tak celá akce byla super, až na to, že sem si to moc neužil. Odložil jsem moto na pravobok při výjezdu (a to ani nebyl žádnej kruťák), a při tom rukou upadl na kámen. Pěkně to zazvonilo a z banální chybky byl problém. Jsem celkem zvyklý, že při offroadu padám, ale většinou bez následků. Teď jsem si odvezl zlomené předloktí v radiusu = 3 týdny sádry až pro rameno, následně 2-3 týdny v ortéze, pak ňáká rehabilitace.... Motorka ani štrábanec.
Na místě sem situaci nějak nevyhodnotil a misto toho abych fňukal a čekal na pomoc, nased sem na bajka a tim peklem sem se vrátil s pár "au" přestávkama až do základního tábora, tam den čekal jestli si to nějak nesedne a teprve potom vyrazil do čech na ošetření. Takže reálné ošetření proběhlo až ve čtvrtek, což rozhodně ničemu nepomohlo.
Příště jedu zas, ale musim trénovat. Pro velké motorky to bylo hodně těžké...
ty vado Jaraxi... davej v ramci moznosti bacha.
Letos zatim co se tyce nehod myslim my dva vedeme :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo a mrzí mne, že nejelo víc baworů - bylo to tam takový oranžový... Ale nějaký úspěch by i byly - v kategirii 600 až 800 je na 3. místě f800gs. Největší master BMW byl ale Aleš na 1150 gs, kterej by i dojel všechny etapy, kdyby mu nezačla téci brzdovka. Pro 1150 to bylo na hranici sjízdnosti. Dostal cenu stavitelů trati za heroický výkon
doufám. rád bych ten neúspěch nějak napravil. Jo a tobě by se tam líbilo, chlastal sem z Alešem na společnej účet dva dny - vodky, pivka, jídlo, bál jsem si to nechat spočítat, a nakonec to vyšlo na 800 Kč na oba. Vono cíga za 15 kč a vodka jakbysmet, to se pak těžko utrácí...
Čau Jaraxi,
prosím Tě na jakých gumách jsi to jel nebo jeli i ostatní.... Jinak řečeno, které gumy na 800 GS, kdyby to chtěl člověk jet příště.... Díky za radu a přeji brzké uzdravení
Carpe diem
Viajero - cokoli cross. Jezdil jsem po trati jako poradatel s fotakem na 800gs na novych E09 vzadu. Dokud nezaprsi, jedes vsechno, ale jakmile zaprsi, projevi se nulovy bocni vedeni a to co jedou ostatni rovne ty jedes bokem, popripade po hube. :-) Takze kluci pristi rok hura do toho, ale na novych C02 a podobnych. :-)
Muzu potvrdit.Jak na Ukrajine v horach zaprsi,tak se po tom jilu neda chodit,natoz jezdit treba na 07.Takze pri sjezdu najet na korytka uprostred,nohy na zem a opatrne dolu.Za sucha tam clovek vyjede hodne,ale jak zapsi,tak je to maximalne na obutou krosku.
vevis přiložený následující obrázek:
[107.83Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ako tak čítam a pozerám fotky tak to nebolo nič pre 11xx Bolo by to len jedno veľké trápenie bez pôžitku z jazdenia....
Predstava neustáleho ťahania 240 kg hrocha z blata je proste
Glock-plastik fantastik :-)
Moc pěkně napsané, musel to být zážitek. Doufám, že příští rok (snad něco natrénuju) bych taky mohl zkusit. Tohle je můj sen
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
glock7 napsal:
Ako tak čítam a pozerám fotky tak to nebolo nič pre 11xx Bolo by to len jedno veľké trápenie bez pôžitku z jazdenia....
Predstava neustáleho ťahania 240 kg hrocha z blata je proste
V naprosto obecné rovině (tedy nikoli mířeno na Tebe):
Pro řidiče, které nezvládají svůj stroj v terénu tak, aby nemuseli neustále tahat svoji motorku z bahna a pro strach se trápí a nemají požitek z jízdy takový, jaký by chtěli mít, tenhle závod nebyl a nebude stavěný. Tento závod je zaměřen na jezdce, kteří jsou ochotni své těžké stoje kočírovat v jakýchkoli terénech, nečiní jim problém potit se několik hodin na jednom úseku a mají vůli a odhodlání nevzdat.
Pro řidiče, kteří jsou orientováni na silnici a suché šotoliny, jsou zase jiné akce.
Na druhou stranu - pro účastníky letošního Maratonu určitě není špatné pomyšlení, že patří mezi pouhých 17 lidí z celé ČR, kteří tenhle závod dali. A Aleš na GS 1150 je JEDINÝ V ČR!! To je vizitka jak hrom!!
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.