Jezdím s 1100 GS po Praze a i když nejsem žádný střelec, tak většinou nikde moc nestojím, takže se to neuvaří.
A i když je ta moje už "stará dáma" tak pořád má z 0-100 km/h nějaké 4s, takže většině aut při rozjezdu ujedu a ani se nemusím snažit.
Ale je fakt, že 1100 nebo 1150 není zrovna městský motocykl
Upravil MCJ dne 07.07.2009 21:44
BIGR napsal:
Nemá jiný chlazení než vzduchem. Maji sice ještě olejovej chladič,ale zase chladí se když jedeš. Takže popojíždění v kolonách ve vedru nedělá těmhle motorům dobře. Všeobecně vzduchem chlazený motory bez ventilátoru to nemaji rádi.
ja to tusil
takze kdyz stojis ve 35 stupnovym vedru v kolne na magistrale, nebo to nechas nahozene na stojanku... tak se ti to upece a zadre?
je tam tepelna pojistka jako ma napr. motocykl Korado asi za 30 tisic?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
BIGR napsal:
Nemá jiný chlazení než vzduchem. Maji sice ještě olejovej chladič,ale zase chladí se když jedeš. Takže popojíždění v kolonách ve vedru nedělá těmhle motorům dobře. Všeobecně vzduchem chlazený motory bez ventilátoru to nemaji rádi.
ja to tusil
takze kdyz stojis ve 35 stupnovym vedru v kolne na magistrale, nebo to nechas nahozene na stojanku... tak se ti to upece a zadre?
je tam tepelna pojistka jako ma napr. motocykl Korado asi za 30 tisic?
Neni tam tepelná pojistka. Ale neboj jak jsem psal je počítáno i se stáním v koloně,takže se to hned nezadře. Nejdřív by ti začalo blikat mazání,pak se ozývat divný zvuky a pak by ti došel benzín... Protože by to trvalo...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Neni tam tepelná pojistka. Ale neboj jak jsem psal je počítáno i se stáním v koloně,takže se to hned nezadře. Nejdřív by ti začalo blikat mazání,pak se ozývat divný zvuky a pak by ti došel benzín... Protože by to trvalo...
nicmene uz VIM PROC VJETRNIK A NP JEZDI TAK RYCHLE
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
BIGR napsal:
Neni tam tepelná pojistka. Ale neboj jak jsem psal je počítáno i se stáním v koloně,takže se to hned nezadře. Nejdřív by ti začalo blikat mazání,pak se ozývat divný zvuky a pak by ti došel benzín... Protože by to trvalo...
nicmene uz VIM PROC VJETRNIK A NP JEZDI TAK RYCHLE
Jo taky dobrá výmluva...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Nemá jiný chlazení než vzduchem. Maji sice ještě olejovej chladič,ale zase chladí se když jedeš. Takže popojíždění v kolonách ve vedru nedělá těmhle motorům dobře. Všeobecně vzduchem chlazený motory bez ventilátoru to nemaji rádi.
ja to tusil
takze kdyz stojis ve 35 stupnovym vedru v kolne na magistrale, nebo to nechas nahozene na stojanku... tak se ti to upece a zadre?
je tam tepelna pojistka jako ma napr. motocykl Korado asi za 30 tisic?
jooo má :-) jsem někde viděl diskuzi, že se pár lidem stalo, že jim přesně při takový situaci vypadlo kontrolní okýnko oleje a ten olej začal hořet
jinak ale s tím uvařením se to má tak, že to je hlučnější atd. já tam stál fakt hodinu a ani teplota nevylezla na poslední dílek, spíš jde o to, že mi při takhle horkým motoru fakt nedobře fungovala spojka a ostatně ono ani tomu motoru se už pak moc nechce nějak do tahu, ale na zadření ani uvaření to v koloně co aspoň občas trochu popojede není
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
jinak ale s tím uvařením se to má tak, že to je hlučnější atd. já tam stál fakt hodinu a ani teplota nevylezla na poslední dílek, spíš jde o to, že mi při takhle horkým motoru fakt nedobře fungovala spojka a ostatně ono ani tomu motoru se už pak moc nechce nějak do tahu, ale na zadření ani uvaření to v koloně co aspoň občas trochu popojede není
to jsou veci
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: to je přeci jasné, že jezdíme rychle pouze kvůli ohledům k motorce, aby pěkně chladila....:D:D:D
prostě do města je skůtr to nej a basta...;)
s dodatkem -- protoze si svoje GS upecu :)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: to je přeci jasné, že jezdíme rychle pouze kvůli ohledům k motorce, aby pěkně chladila....
prostě do města je skůtr to nej a basta...
s dodatkem -- protoze si svoje GS upecu
Ty děláš jak kdybys v životě neviděl vzduchem chlazenej motor Praktická zkušenost ... zlatej horkej vzducháč kterej je na to stavěnej, kamarádovi na vodníkovi nešel ventilátor a on to zjistil až podle toho že pod ním byla v koloně louže chladící kapaliny
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
Ty děláš jak kdybys v životě neviděl vzduchem chlazenej motor Praktická zkušenost ... zlatej horkej vzducháč kterej je na to stavěnej, kamarádovi na vodníkovi nešel ventilátor a on to zjistil až podle toho že pod ním byla v koloně louže chladící kapaliny
videl.. na jawach a tatrofkach
Jinak mne take nesel ventilator... takze rozdil je takovy, ze vodou chlazene GS upeces pokud mas PORUCHU A nekoukas na kontrolky...
...vzduchem chlazenemu nedelas v rozpalene praze vubec dobre at delas, co delas.
Myslim, ze priste se kritice osmikil od vas budu spis chechtat
Jinak vis jaky je jeden z rozdilu mezi plazy a savci? stala telni teplota...
Upravil hicks dne 08.07.2009 16:10
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MotoPaja napsal:
Ty děláš jak kdybys v životě neviděl vzduchem chlazenej motor Praktická zkušenost ... zlatej horkej vzducháč kterej je na to stavěnej, kamarádovi na vodníkovi nešel ventilátor a on to zjistil až podle toho že pod ním byla v koloně louže chladící kapaliny
videl.. na jawach a tatrofkach
Jinak mne take nesel ventilator... takze rozdil je takovy, ze vodou chlazene GS upeces pokud mas PORUCHU A nekoukas na kontrolky...
...vzduchem chlazenemu nedelas v rozpalene praze vubec dobre at delas, co delas.
Myslim, ze priste se kritice osmikil od vas budu spis chechtat
Jinak vis jaky je jeden z rozdilu mezi plazy a savci? stala telni teplota...
vidíš a viděl si někdy uvařenou Tatru? Nejlepší a nejspolehlivější armádní náklaďák do mrazu, pouště, vody Vzducháč
Hele já vzduchem chlazenou motorku chtěl právě proto, že je dělaná na vyšší teploty a dlouhodobě je snese (kromě Jawy v záběhu ), na osmikilu sice svítí kontrolka poruchy, což je krásný ale lepší by bylo kdyby jí to umělo samo opravit a dokud to umět nebude vede u mě vzducháč
a na druhou stranu nemůžeš mít přece z toho vodníka žádnej požitek ne? Tady sedíš na tom hřejícím se stroji v koloně a posloucháš ten orchestr pod sebou a jak se se stoupající teplotou přidávají další a další hráči
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
vidíš a viděl si někdy uvařenou Tatru? Nejlepší a nejspolehlivější armádní náklaďák do mrazu, pouště, vody Vzducháč
kdyz je to tak uspesne a uzasne, proc od toho upustili?
Hele já vzduchem chlazenou motorku chtěl právě proto, že je dělaná na vyšší teploty a dlouhodobě je snese (kromě Jawy v záběhu ), na osmikilu sice svítí kontrolka poruchy, což je krásný ale lepší by bylo kdyby jí to umělo samo opravit a dokud to umět nebude vede u mě vzducháč
a na druhou stranu nemůžeš mít přece z toho vodníka žádnej požitek ne? Tady sedíš na tom hřejícím se stroji v koloně a posloucháš ten orchestr pod sebou a jak se se stoupající teplotou přidávají další a další hráči
...za 400 (a vic tisic.. no nevim nevim... navic nema tatrovka nahodou vetrak? ja myslim, ze jo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
U tohoto způsobu chlazení není řešena výměna chladicího vzduchu, počítá se s pohybem motoru, při kterém bude kolem chlazených míst proudit vzduch (například jízda motocyklu). Nevýhodou je zvýšení aerodynamického odporu. Jedná se však o lehký, jednoduchý, levný a účinný druh chlazení, použitelný zejména u motocyklů. Problémem je možnost přehřátí motoru, pokud vozidlo či motocykl stojí na místě.
[editovat] Přetlakové chlazení
Výměna chladicího vzduchu je řešena ventilátorem, umístěným na místě vstupu vzduchu do chladicího systému. Používá se hlavně u motorů velkých výkonů s více válci (nákladní vozy Tatra, Praga V3S, ale také Trabant 500/600/601), rovnoměrnost chlazení je docílena chladicím pláštěm, tvořeným soustavou plátů (z kovů či plastů), které rozdělují a směrují chladicí vzduch k jednotlivým válcům. Nevýhodou je příkon ventilátoru a větší váha oproti náporovému chlazení, díky regulaci však odpadají problémy náporového chlazení.
--
i Trabant ma vetracek... :D
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nechápu, že se někomu přehřeje hroch po Praze v koloně. To je přece blbost nebo na tom neumí Jezdím po Praze skoro furt a nemám problém. Nikde dlouho nestojím.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
Nechápu, že se někomu přehřeje hroch po Praze v koloně. To je přece blbost nebo na tom neumí Jezdím po Praze skoro furt a nemám problém. Nikde dlouho nestojím.
No pokud jsem to pochopil správně, tak se hroch ještě nikomu v praze nepřehřál, to jen Hicks tím straší a hledá důvody, proč si ho nepořídit
MCJ napsal:
No pokud jsem to pochopil správně, tak se hroch ještě nikomu v praze nepřehřál, to jen Hicks tím straší a hledá důvody, proč si ho nepořídit
spis jsou vase pripadne kritiky vuci osmikilu celkem pikantni, kdyz se vase WW2 technologie nezvladne ani sama uchladit kdyz stoji
Jeste ze to dohanite vzhledem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já ti osmikilo nekritizuji.
A zatím vždy se mi moje předpotopní 1100 uchladila.
V září ji beru na měsíc do Řecka na Pelopones, tak pak poreferuji jak to v tom hicu zvládala.
Hicksi a o kolika uvařených velkých GS jsi slyšel?
Upravil MCJ dne 09.07.2009 09:07
Hicksi neblazni, vzduchac je na cestovani obr vyhoda, bezproblemovy, jednoduchy proste na cestovni masine je to alespon pro mne velky plus, stejne jako velka nadrz a kardan.