Už mám výfuk Sharon. Musím říct že ten kluk odvádí poctivou řemeslnou práci a jeho jednání bylo opravdu vstřícné.
Později přidám video se zvukem. Bez tlumítka jsem to nenatáčel, protože to je brutálně hlasitý a ve městě nepoužitelný. S tlumítkem to je úplně v pohodě, navíc budu mít 2 tlumítka, každé s jiným stupněm utlumení zvuku.
edit: video YouTube Video
Někomu se možná bude zdát hlučný, ale není tomu tak. Navíc druhé tlumítko bude ještě tišší.
berka přiložený následující obrázek:
[163.02Kb]
Upravil berka dne 03.10.2010 12:35
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Na místo druhého výfuku nechám ušít brašnu z černé látky která se používá na sportovní tašky a bude přesně kopírovat tvar posedlovky. Vymyšlené to mám, ještě to musím namalovat a nechat ušít.
berka přiložený následující obrázek:
[184.33Kb]
Upravil berka dne 03.10.2010 11:47
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Výfuk jsem nevážil, ale odhaduji že uspoříš tak 30-40% původní hmotnosti. Co se týká výkonu tak subjektivně bych řekl že bez tlumítka je větší zátah od 2,5-4tis, ale řekl bych že naopak je menší výkon nad 5,5 tis. Možná se mi to jen zdá, nevím. Bez tlumítka je ale provoz ve městě nemožný, brzy by vás někdo zastřelil. S tlumítkem bych řekl že je motor pružnější v oblasti kolem 3,5-4,5 tis a zbytek je stejný jako s originálem. Když jsem jel domů po dálnici, tak jsem na rovinkách dosáhl stejné maximálky jako s původním výfukem, cca.175 km/h v sedě bez nějakého zalehávání.
Hlavním důvodem pro mne byl zvuk, výkon který může výfuk přidat se mi zdá jako nevýznamný. Nějaké 2 koně nikdo nepozná. http://www.moto-s...
Upravil berka dne 05.10.2010 08:55
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
uz jsem s tipkem mluvil!klidne udela aj falesnej kastlik na druhou stranu.)
jde o to o vykon neprijit!
jen me trochu zarazi:( http://www.suzuki...pid=240054
Jestli myslíš zmínku o špatném zpracování tak nevím co ti říct. Byl jsem u toho když ten výfuk dodělával a můžu říct že si dává opravdu záležet. Svařuje metodou která ani neumí prskat, takže sváry jsou velice pěkný a nehrozí poškození okolí. Navíc celé tělo výfuku je až do montáže opatřeno silnou fólií která zabrání poškození. Je pravda že dílnu nemá nejmodernější, ale má tam vše co potřebuje a výfuky vystavené na jeho stránkách opravdu odpovídají jeho práci. Když budu chtít někoho očernit můžu na netu taky napsat cokoliv. Když ho uvidíš při práci tak ti dojde že rozhodně nedělá první výfuk a hlavně je ochoten se přizpůsobit tvým požadavkům a vyrobit výfuk přesně jak chceš. Jediné s čím jsem měl problém bylo tlumítko. Potřeboval jsem aby byl výfuk tišší, takže okamžitě ho upravil abych byl spokojený a navíc mi nabídl že mi pošle zdarma další tlumítko. Když jsem dojel domu tak jsem na něm provedl ještě nějaké úpravy abych dosáhl hlubšího zvuku bez navýšení hlučnosti. Pak jsem mu popsal mé úpravy a druhé tlumítko již bude vycházet z té první zkušební verze. Prostě jeho jednání nemůžu nic vytknout.
Co mi ale překvapilo, bylo že na originálním výfuku není nikde žádná homologační značka. Každý všude mluví o homologaci výfuků, ale pokud bych sundal štítek s názvem tak můžu klidně tvrdit že ten výfuk je původní a nikdo mi tady nedokáže že tomu tak není.
Upravil berka dne 05.10.2010 12:51
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
cenu bych ponechal stranou. Prostě jsem tam zavolal a byla mi sdělena nějaká cena za výfuk + svod a já souhlasil. Díky jednoduchosti výroby svodu na naše malé GS ta cena byla opravdu minimální. Cenu výfuků máš na jeho stránkách.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350