No vidis,ja mel nakonec rozdil 20€ (cena 240€)tak jsem bral Daytony,meli tvrdsi podrazku i kuzi,coz mi vyhovovalo,navic okovanou spicku a rozdil byl zanedbatelnej...ale oxtary si chvali kazdej,tak asi nebudou uplne spatny
xavier napsal:
No vidis,ja mel nakonec rozdil 20€ (cena 240€)tak jsem bral Daytony,meli tvrdsi podrazku i kuzi,coz mi vyhovovalo,navic okovanou spicku a rozdil byl zanedbatelnej...ale oxtary si chvali kazdej,tak asi nebudou uplne spatny
Nevim o kterem presne modelu daytony mluvis, protoze daytona ma asi tak 10 modelu. Ja mam na mysli presne a konkretne konkurencni modely, tzn. Oxtar Infinity versus Daytona Trans Open [Trans Open nebo turistictejsi Travel Star jsou v podstate nejdrazsi modely od Daytony, napr. louis.de ma Travel Star za 299E!!!!!] takze pozor, srovnavat spravne
Mezi nami, mas pravdu, podrazka na Daytonech [Open Trans co jsem zkousel] je o neco tuzsi, ale i na ta na Oxtarech je opravdu dostacujici. To byl taky duvod, proc jsem nekoupil napr. Gaerne Explorer. Vzhledove na blizko je Explorer k nerozezanani od Oxtaru, opet dva klipsy a velke suche zipy, v podstate stejny styl, ale v Gaerne Exploreru [ktere jsem mel v ruce za 199E] nebyl tak tuhy kotnik a podstadne mekci, zohybatelna podrazka. Prestoze se tedy Explorer "tvari" a ma to i v nazvu ze jde o touristic/enduro botu, nakonec myslim ze po 10 minutach ve stupackach by bolely plosky...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
to me prekvapuje, jak je to perfektni cena, v tom pripade klobouk dolu, bravo!!
ja mel nejlepsi nabidku na trans open jenom za 230E, ale slo o nejaky zmetkovy par, protoze pry byla barva na jedne a na druhe bote o odstin jina, a to jsem tedy nebral, protoze by se to muselo pro me dovezt ze skaldu po zaplaceni!?!?
na tvem miste bych chtel byt, taky bych je bral pokud by slo o rozdil jenom 20E
Upravil Doc dne 15.02.2008 22:58
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
cau,
nejak jsem zacal u klasickych vojenskych kanad co jsem si na vojne vysetril a nejak u nich zatim koncim... da se v nich chodit i delat na zahrade, jezdit, kovovou spicu a patu to ma taky, chybi jen nejaka ochrana kotniku, ale doufam, ze na asfaltu ty haksny pod motorkou nenecham... v terenu pokud to nejsou preskace to stejne moc nepomuze, bo tam se spis kotniky zvrtavaji treba nekdy dospeju
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
chiptdm napsal:
cau,
nejak jsem zacal u klasickych vojenskych kanad co jsem si na vojne vysetril a nejak u nich zatim koncim... da se v nich chodit i delat na zahrade, jezdit, kovovou spicu a patu to ma taky, chybi jen nejaka ochrana kotniku, ale doufam, ze na asfaltu ty haksny pod motorkou nenecham... v terenu pokud to nejsou preskace to stejne moc nepomuze, bo tam se spis kotniky zvrtavaji treba nekdy dospeju
To jsem si říkal zezačátku taky. Až jsem jednou nechal nohu pod motorkou. Jenže jsem se bohužel ještě pohyboval dopředu. Takže z jedný strany kotník spálenej od motoru a z druhý sedřenej (dost hluboko) od asfaltu. Boty se ohrnuly a nepomohly ani hov... Druhej den napuchlej kotník,nedalo se došlápnout. Rengen,sádra. A hned jsem hledal boty který jsou určený na motorku a hodně vysoký. Teď bez přaskáčů nevyjedu ani v tom největším vedru. Jo není nad vlastní zkušenost...
taky se zapojím do debaty:
- na enduru jezdím "plastové" Formy a jsem tomu rád, v pondělí mi zůstala noha pod motorkou a to jsem jim děkoval, i když moje moto má o 100kg méně než brambory...
- jinak na enduro zásadně kalhoty DO endurobot, řeči o cestovatelích a image jsou kravina - raději vzít větví přes plast, než trhat látku kalhot, navíc tak široké nohavice, aby šly přes přeskáče těžko najdete ...u turistických bot a oblečení je to něco jiného, ale do terénu do bot...
Vjetrnik napsal:
- jinak na enduro zásadně kalhoty DO endurobot, řeči o cestovatelích a image jsou kravina - raději vzít větví přes plast, než trhat látku kalhot, navíc tak široké nohavice, aby šly přes přeskáče těžko najdete ...u turistických bot a oblečení je to něco jiného, ale do terénu do bot...
No jo, ale uvedomujes si, ze jses pak zcela zasadne OUT a nemuzes ani pomyslet na to, ze bys prijel mezi cestovatele??
Jinak to mam stejne, kdyz jedu blbnout, tak kalhoty do, kdyz jedu dalku, tak ven, aby mi neteklo do bot
Jo a Oxtary mam, jsou fajn, ale dost měkké. Urcite si chci koupit jeste nejaky "přeskáče" na blbnutí. Vyber bud Alpinestar Tech6 nebo GS botky. Zatim vyhraveji Tech 6, jsou o 2000 levnejsi.
Upravil JohnyT dne 26.03.2008 11:24
BMW R1150GS MY02
Rozdil mezi Santiagy a Oxtary neni zadny. Akorat to na www.advrider.com jeden manik resil, koupil si oboje a porovnal. vyrabi to stejna firma
BMW R1150GS MY02
Já jezdím v tomhle je to dobre vyzkouseno v jiných podmínkách sice to není až tak na moto, ale lepší nez kanady. http://www.zahas-...i_id=28052Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
JohnyT napsal:
Rozdil mezi Santiagy a Oxtary neni zadny. Akorat to na www.advrider.com jeden manik resil, koupil si oboje a porovnal. vyrabi to stejna firma
To na tech fotkach nejsou santiaga,ale snad savana...santiaga urcite ne,i kdyz je to taky dost podobny,maji jinou silnejsi podrazku,kovove presky,o neco silnejsi kuzi,okovanou spicku....rozhodne lepsi nez Oxtar za skoro stejnou cenu
chiptdm napsal:
cau,
nejak jsem zacal u klasickych vojenskych kanad co jsem si na vojne vysetril a nejak u nich zatim koncim... da se v nich chodit i delat na zahrade, jezdit, kovovou spicu a patu to ma taky, chybi jen nejaka ochrana kotniku, ale doufam, ze na asfaltu ty haksny pod motorkou nenecham... v terenu pokud to nejsou preskace to stejne moc nepomuze, bo tam se spis kotniky zvrtavaji treba nekdy dospeju
To jsem si říkal zezačátku taky. Až jsem jednou nechal nohu pod motorkou. Jenže jsem se bohužel ještě pohyboval dopředu. Takže z jedný strany kotník spálenej od motoru a z druhý sedřenej (dost hluboko) od asfaltu. Boty se ohrnuly a nepomohly ani hov... Druhej den napuchlej kotník,nedalo se došlápnout. Rengen,sádra. A hned jsem hledal boty který jsou určený na motorku a hodně vysoký. Teď bez přaskáčů nevyjedu ani v tom největším vedru. Jo není nad vlastní zkušenost...
casem, ted jsem koupil bramboru...a dokonce jsem si dal rict a poridil i paterak doufam, ze nebude pozde!
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Doslo na me, Oxtar Infinity jsou sice jak backurky, ale do lesa to moc neni. GS2 jsem zkousel uz dvakrat, ale pokazde jsem se rozcilil, nad systemem, ze nejdou nazout a ani vyzout. proste GS2 nemaji klasickou koncepci boty a je to na prd. Pak jsem zvazoval Alpinestary Tech6, ale slevnene vyprodali a 8000 se mi za ne davat nechce. Ted zvazuji Tech3, zeleznou prezku klidne ozelim, jenom to skrabe nadrz a trha sedlo pri padu. (cerstva zkusenost kolegy z vikendoveho jezdeni). Fakticky nemam jasneho favorita, coz me trosku prekvapuje... asi je to tim, z v okoli nidko tyto botky nenosi. Co myslite, GS2 a rozcilovani nebo Tech3?
BMW R1150GS MY02
No dobre,tak tam jsou kovove jen ty klapky,aspon ja to tak mam
Jinak GS2 bych nekoupil,taky jsem si je zkousel,pohodlny teda prekvapive byly,ale to nazouvani a vyzouvani je teda masakr,to by mne rozcilovalo fest,navic do nich pry pomerne dost tece,staci i dest a mas mokro v botach....co treba Oxtar TCX PRO 2,cena cca po sleve 6700 a pry jsou dobre,maji boticku,ale zkusenost nemam.