xHackerM napsal:
Oživíme. Nějaké aktuální zkušenosti či přímé porovnání s GS?
Ahoj, mel jsem prvni Stelvio koupene v 2008 a najezdil s nim 48tis Km. Krome utrepane mlhovky uplne a opakuji uplne bez sebemensiho problemku.
Novy majitel na ni pokracuje a taky super spokojeny.
Vloni jsem se rozhodoval a nakonec poridil opet Stelvio. Lepsi motor s rolnami, ABS, TCS aj. Uplne v plne vybave se vsemi doplnky. Mam na motorkarich...oranzova barva.
Proc zase Stelvio? KTM retez. Explorer - necitil jsem proste predni kolo, jako bych je nevodil...ale mozna jen pocity. Ducati - strasny pristup prodejce.
GS LC - super pristup prodejce, na vikend pujcene, najeto cca 1000 Km do Krkonos a okoli. Ja na BMW nenasel nic, co by mi nesedelo! Vse OK, ale na druhou stranu nic, co by me vzalo u srdicka a nadchlo. Jen proste neverim tem 125 konikum. Ja mam na Stelviu ladak a optimalizaci mapy a GS mi prijde proste pomalejsi, slabsi, nevim, jak to rict jinak.
A jak v lehčím terénu, myšleno polňačka, cesty kolem řeky atd.?
Ne. do terenu to opravdu neni. To je GS o dva levely jinde....ale to ja nehledal. A zvlast ted s tou nadrzi 32l a kombinaci teziste nahore. Jestli kombinujes teren, GS je poddajnejsi! Stelvio Adventure proste neni. A NTX je jen pseudo...to si nepomuzes.
Kamoš má NTX, to starší a kykoliv mu to upadlo, něco z toho ulítlo. V terénu se s tím pochopitelně dá jezdit jako s každou motorkou. Jednou se nadřeš a s jinou to jde zase snadněji. Stelviu ale chybí taková ta do jisté míry nerozbitnost, jakou má GS.
Samozřejmě záleží na štěstí, ale u NTX je ta křehkost evidentní.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
Kamoš má NTX, to starší a kykoliv mu to upadlo, něco z toho ulítlo. V terénu se s tím pochopitelně dá jezdit jako s každou motorkou. Jednou se nadřeš a s jinou to jde zase snadněji. Stelviu ale chybí taková ta do jisté míry nerozbitnost, jakou má GS.
Samozřejmě záleží na štěstí, ale u NTX je ta křehkost evidentní.
Jo, naprostej souhlas. Stelvio si nezada s zadnymi na silnici, ovladatelnost, vykon, pohodli, pohodli spolujezdce dokonce hodnoceneo jako TOP, ale ADV tom nikdo nehledejte. Charisma, jedinecnost, ale univerzal to neni....
Mám ju druhú sezónu a mám ju čím dalej tým radšej. Niekde do blata alebo do piesku by som ju nebral ale ani GS.Na to mám v garáži iného adepta. Na to na čo som ju kúpil si plní úlohu na 1ku. Nechýba mi prepínač máp /motor mňam/ elektronický podvozok /nič ho nikdy nerozhádže/ a rozhodne nepotrebujem tlmič riadenia ani ked pustím volant
Má to super zvuk, dať nato laďák by bolo rúhanie.Nemá to žiadne turbulencie a s malým deflektorom mám v 120 otvorenú prilbu a mám 186. Nič mi ku štastiu nechýba. A ešte
je o 6tis juro lacnejšia ako nová GSA.
Len ked sa to niekde na ceste pokazí tak fakt neviem. BMW je na každom rohu......
Ale to budem riešiť až potom
Len nad jedným si lámem hlavu kedže jazdím s GSákmi :
že kde má GS tých vyše 120koní
sanko napsal:
Mám ju druhú sezónu a mám ju čím dalej tým radšej. Niekde do blata alebo do piesku by som ju nebral ale ani GS.Na to mám v garáži iného adepta. Na to na čo som ju kúpil si plní úlohu na 1ku. Nechýba mi prepínač máp /motor mňam/ elektronický podvozok /nič ho nikdy nerozhádže/ a rozhodne nepotrebujem tlmič riadenia ani ked pustím volant
Má to super zvuk, dať nato laďák by bolo rúhanie.Nemá to žiadne turbulencie a s malým deflektorom mám v 120 otvorenú prilbu a mám 186. Nič mi ku štastiu nechýba. A ešte
je o 6tis juro lacnejšia ako nová GSA.
Len ked sa to niekde na ceste pokazí tak fakt neviem. BMW je na každom rohu......
Ale to budem riešiť až potom
Len nad jedným si lámem hlavu kedže jazdím s GSákmi :
že kde má GS tých vyše 120koní
To mi taky vrtá hlavou. Jednomu Polákovi co má LC, Stelvio půjčili a přesně tohle říkal..." Jedna značka prostě lže. Buď se Stelvio podceňuje a udává výkon v mílích anebo Němčouři neumí narábať s motorovou brzdou." I moje zkušenost...Stelvio je prostě v max otáčkách výkonnější.
To mi taky vrtá hlavou. Jednomu Polákovi co má LC, Stelvio půjčili a přesně tohle říkal..." Jedna značka prostě lže. Buď se Stelvio podceňuje a udává výkon v mílíchGrin anebo Němčouři neumí narábať s motorovou brzdou." I moje zkušenost...Stelvio je prostě v max otáčkách výkonnější.
Ja som si ho kúpil len zo zvedavosti, na tulanie sa z mojou polovičkou po okolí, Alpy a tak.
Že ju potom počase predám a kúpim dačo iné /ako každu motorku/ , ale ostala najdlhšie.
A potom som v podstate nechápal, že čo o tejto motorke dokážu testéri napísať a za čo jej strhávajú body.
Ozaj jedna vec mi na nej chýba : ukazovatel zaradenej rýchlosti ale cez zimu namontujem