Je jasné, že každá motorka má svoje slabiny a žádná není dokonalá, i z důvodu, že co jinému může vadit, druhý může vyzdvihovat. Takové ty slabiny se zde probírali a najdeš je i v různých článcích.
Když to vezmu z mých zkušeností, tak jsem problém s jízdou ve dva nezaznamenal. Sice jezdím převážně sólo, ale i s batůžkem mi přišlo chování stejné, jako když jsem jel sám. Nevím, že by na mě od zadního kola v dešti lítal bordel, to spíše jde ze předu. Pod sedlem je opravdu místo jen na originál nářadí. Ale mám kufry a topcase vozím pořád. Dříve jsem měl pár věcí v tankvaku, kde permanentně byla i mapa.
no v kufrech toho muže byt dost ale jak jedeš ve 2 tak každej kousek dobrej
Ještě mě napadlo co je pod těma bočníma krytama nádrže nešla by tam nějaká schránka.??
Je jasný, že odpočet DPH pokud je možný je neoddiskutovatelná výhoda... bo kdo ti dá takovou slevu z motorky... já jsem toho taky využil, páč jsem byl přesvědčen, že je to ideální služební-firemní vozidlo a tak jsem koupil 1150 s odpočtem dph a je to znát... potom tě nemrzí, že třeba nějak padne cena na trhu. Samozřejmně pokud nepatříš mezi ty týpky co motorky měněj jako fusky... pak zase s pláčem dph vrátíš. Myslím ale, že u Baworákářů tenhle migrační jeww k jiným motocyklům tak častný není... Já jsem se domigroval přes asi 5 japonců a jak jsem začal cestovat tak jsem chtěl BMW GS a nebo Blackibrda, ale stále jsem byl vyhoukanější z východu a z offroadíků tak byla volba jasná! A přiznám se na holej pupík, že měnit nebudu... max. pokud bude peněz zbytečně moc tak třeba nějaký adv.. ale to možná raději ten rozdíl dám do jiné motky... už takhle jich mám doma vícero.... a třeba taková ostrá ktm 250 je také dobrá věc... páč si potom už to BMW tak neničím ..... sem se tu nějak rozkecal.... Být tebou kup si BMW podle svojí peněženky a na velikost a váhu nekoukej... je to neskutečně ovladatelná motorka!!! Takže kupuj dle financí a myslím, že pokud to bude 1100, 1150, 1200 či adv... tak budeš spokojený a musel by jsi mít vyložený pech, aby se to sypalo... No a navíc můj kamarád mi stejně říká, že je můj problém v tom, že na motorce chci pořád jezdit a taky jezdím tak je přeci jasná nějaká investice... U mě to byl zatím startér (mojí vinou - zajel jsem do 1m hluboké louže na asfaltce!!!) - to se tedy nepočítá a dál mi vytekla spojka a tak jsem dal novou manžetu za 11,- a jinak nic... a najeto mám cca 40 tis. a počítej s doléváním oleje... jako u většiny brambůrek... pěkný den všem
nedá a jo a tvoje dostal jsem se smal jak krava
Upravil swat dne 05.11.2007 22:22
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tady se taky jedna nabizi,na nase pomery to neni zas tak zla cena
http://www.tipmot...68365&fid=
skoda,ze ja musim jeste neco dosetrit,jinak bych ji bral hned ale na pristi sezonu to taky stihnu(snad
) Jinak v autecu maji nejake slevy na modely 07 a jeste se asi nechaji trochu ukecat treba na obleceni a pod.
Upravil xavier dne 06.11.2007 11:05
Milane,dnes jsi mi volal.Ohledně toho tipmota,355 tis je dobrá cena a firma motocrash(už ten název mě ale moc neláká) je mi neznámá.
Ceny jsou různý,360-380tis 06-07 rok,záleží hodně na výbavě a stavu motorky.Jestli můžu doporučit tak Bob vozí opravdu nádherný motorky a sám jsem toho svědkem a hlavně to máte bez starostí a dovoz až do domu.Ceny jsou ted dost nízko a po novým roce budou mírně stoupat.Jestli chceš novou,kup ji v německu,jestli chceš jetou kup ji u Boba([url] www.cestovniendura.cz[/url] ).Pokud by měl někdo nějaký dotazy,klidně mi zavolejte na mobil,není problém.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Milane,dnes jsi mi volal.Ohledně toho tipmota,355 tis je dobrá cena a firma motocrash(už ten název mě ale moc neláká) je mi neznámá.
Ceny jsou různý,360-380tis 06-07 rok,záleží hodně na výbavě a stavu motorky.Jestli můžu doporučit tak Bob vozí opravdu nádherný motorky a sám jsem toho svědkem a hlavně to máte bez starostí a dovoz až do domu.Ceny jsou ted dost nízko a po novým roce budou mírně stoupat.Jestli chceš novou,kup ji v německu,jestli chceš jetou kup ji u Boba([url] www.cestovniendura.cz[/url] ).Pokud by měl někdo nějaký dotazy,klidně mi zavolejte na mobil,není problém.
Zdarec no nešlo jen o tipmoto koukal sem i na nový stroje .
Jenom není kolem žádný majitel 12 adv aby mi někdo reálně poreferoval o všem to možném vybavení hlavně mě zajímalo to asc mělo by to být něco jako protiprokluz ale snad i něco jako bezpečnost při nějakém rozkmitání motorky čico . nějak tak mě to vysvětloval prodejce BMW
No a ted babo rad.Tomas nebo Doc jistě rádi poradí co je ASC a jestli se to dá vypnout.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
vypnou to jde a to na dva stupně ale rád bych věděl tu situaci kdy mě to k něčemu bude a nebo abych to pořád nevypínal aby něco přemýšlelo za mně jak moc mám přidat tak to teda nee
A kde a jak se to vypina?Je na to čudlik jako na ABS? F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis