Ohledně toho Tigera, myslím, že jsem četl nějaký test cest endrur a byl tam zařazenej i tiger jen tak mimochodem. Dneska už pravě s cestovním endurem nemá moc společného, jako ten první. Spíš je to taková motorka co se jen tváří jako cest enduro. http://www.motork...12682.html Můj pohled je, že to moc univerzální moto není proti bmw.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
To WALTR: Nic ve zlém, já Tě nechtěl urazit, naštvat ani zesměšnit. Já jen napsal, jak to na mě působí...
A že se štětím když se mi zdá, že Ti není dvanáctka dost dobrá? Jsi chlape na fóru příznivců a fandů BMW GS a ne na fóru jejich kritiků, tak se nediv...
WALTR napsal:
pavelgs> Vidíš a o tuto informaci jsem prosil, když jsem hledal nějakou alternativu ke GS. Bohužel jsem nenašel nic, žádné forum a ani žádná info jen...,, počkej až se dozví"
Prozrad jestli něco víš, myslím to vážně.
Pokud mě paměť neklame,dočetl jsem se něco o problémech s vodou.Přesněji jízdou v mokru,kdy začně motor vynechávat.Důvod? Špatně vyřešené utěsnění "fajek" (kurnik ja se to správně říká ?). Stejný problém byl prý i s budíkama.Tam to prý končilo většinou výměnou za nové. Nějaké problémy prý jsou i s kvalitou laku a celkově s povrchovou úpravou.Vrabci něco zaštěbetali i o sem tam odcházejícím alternátoru.
Nakolik jsou časté tyhle problémy nevím.Nijak extra jsem se tomu nevěnoval,protože tahle motorka jde mimo mě.Na nějaké ty drby jsem narazil při poflakování se po netu.Fakt je,že tenhle motor je relativně nový a bylo by dost bláhové si myslet že bude bez chyb,stejně tak motorka jako celek.
Řekl bych to tak,že GS1200 má nějaké ty "problémy",ale ty problémy jsou známé a stejně tak i jejich řešení.U Triumphu nikdo nic jasně neví ,je to jedna velká neznámá a to může být sakra drahý problém.
Díky za info.
Ke GS 1150 jsem nikdy neměl výhrady, a na 1100 jezdi Bregovar kolem světa.
Radošek- upřímně si o tom zesměšnění myslím své, toto téma jsem nevymyslel já.
Psal jsem na univarzální foru (motorkáři) a tam i tady tvrdím že Tiger je alternativa ke GS. Což ty zřetelně nechceš vidět. Vycházím z poznatku z tohoto fora, a ty mi napíšeš, že nejsem na foru kritiků GS. Ne to rozhodně nejsem, ale to by nemělo znamenat ztrátu objetivnosti, a smyslu pro realitu.
Já měl GSX 1400 super stroj, nikdy neřekl ne, ale taky byl náchylný k množství oleje(tekoucí olej chladič, tekoucí tlumiče, choulostivý ne vyvážení kol- kmital) nemám problém s vyjmenování neduhů. Tento fanatismus dělá motorkářům jen ostudu. No nic končím v tomto stupidním tématu. Zabírá misto pro zážitky z dovolených, a vylepšení stroje. Přece nebudeme kritizovat.
Editace: dík za odkaz na test na Motorkářích-četl jsem. Jeden z mála zdrojů.
Upravil Waltr dne 19.08.2009 20:55
Můj osobní názor je že to není ani alternativa(v nákupu možná), to by byl treba vstrom,varadero, ktm a možna jine. Myslim, že je to uplně odlišný stroj do jiné kategorie a určitě ne cest enduro. Hodně štěstní při výběru, ale myslým, že lepší cesták než bmw gs není. A to nemyslím, jen tim, že ho vlastním. Všechno má své pro a proti a u bavoráku ty pro převládají. Spotřeba, pohodlí, udržba (nemusíš sundávat fůru věcí, aby jsi se k něčemu dostal), dostupnost dílů atd.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Rekl bych ze cestaku je lepsich hromada. Ale cestovnich endur urcite ne.
Na me GS pusobi tak, ze nic neumi perfektne, ale ve vsem uspokoji.
Kolikrat se tlemim do helmy, kdyz mam za sebou vyjizdku, ve ktery jsem si uzil ostry naklony do zatacek, rychlost na dalnici, prejezdy po deravym asfaltu a les.
Vsechno GS zvladne, ikdyz nic z toho neumi skvele.
Ale je malo motorek, ktery tohle vsechno umoznej.
Aldo napsal jsi to presne jak jsem myslel a musím souhlasit. Bylo myšleno cest. enduro, pro mne cestovní motorka je velky enduro co zvladne jet cestou i necestou. Určite jsou lepší cestáky, ale typy jako K nebo goldwing je pro mne už autobus a ne motorka.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Povedané inak - buď ju miluješ alebo...nie je čo riešiť .
Pre WALTR - z tvojich príspevkov mám pocit, že si bol rozhodnutý pre Tiger už pred založením tohto vlákna, tu si sa len potreboval " uistiť", že Hroch nie je pre teba to pravé. Nech už kúpiš čokoľvek prajem ti nech si spokojný a nech ti mašinka slúži čo najdlhšie. .
Mimochodom až budeš mať toho Tig. a nebude to len leštenka ale cestovné enduro , budem celkom zvedavý na tvoje hodnotenie
Glock-plastik fantastik :-)
12 ADV 08 cca 12 tis, km a totálně v pohodě, dokonce ani ta žárovka, na začátku trochu vyšší, než očekávaná spotřeba oleje, ale po 10 tis. km si to sedlo a dneska OK. A jinak každý, kdo má trochu rozumu stejně skončí u BMW GS, je to prostě ta nej motorka, jiné moto je taky OK, ale nej je jen ta jedna
R 1150 GS / 2003 - 50 tisic km (skoro 40 tisic najeto ja). Letos nova baterka (byla tam porad puvodni), jinak mi predloni pri servisu mechanici od Forda "nacali" civku v hlave a ja ji pak doma rozlomil pri vymene svicek a taky jsem cistil zaneseny starter. Jinak jen jezdim a kupuju benzin - 80% silnice (hodne dalnice do Reichu na prace) a 20% pole, louky, lesy.
Alda to shrnul nejlepe - podepisuji.
EDIT: Jedine co vim o Triumphu mam od francouzskeho kolegy z prace - 12 let stara Trophyna - najeto pres 80 tisic - odchazejici gufera v motoru, prusaky chladici kapaliny, problemy s vodni pumpou, tesneni pod hlavou. Ovsem on ji nesetri ani trochu, jezdi v lete i v zime.
Upravil Bubak dne 20.08.2009 10:11
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Hele, nehádejte se tady.
Tohle vlákno mělo být o objektivním stavu vašich motorek, protože mne tahleta stránka BMW taky celkem zajímá.
Nebylo to tvořeno jen k vůli Waltra :-)
O výsměchu ani nemluvně, ten tady nehledejte.
Ju?
Dík.
mám 12 adventuru první sezonu najeto 8500 km zatím bez jediného problému dokonce ani olej nežere. Teda trochu ho ubylo ale stále hlasí olej ok, tak to neřešim do prohlídky to vydrží.
Dřív jsem jezdil na silničním litrovým dvouválci. Jezdil skvěle ale Adv je prostě jiná liga jsem z absolutně nadšenej. Dokonce projíždim některý trasy rychleji než na předešlé mašině ptotože ten podvozek prostě nemá konkurenci.
To WALTR: Na novém Tigru jsem jel, je to super motorka pro jednoho spolujezdec je na tom skoro stejně jak na supersportu. Motor je výbornej a podvozek je na českej asfalt dostačující. Odradil mě dojezd, pohodlí spolujezdce, a neni to cestovní enduro.
Pánové 1100GS je mrdka, už mi podruhé praska žárovka v předním světle !!!
Motorku mám 8 let, najeto mých 65tis km.... co 4 roky závada na žárovce.
To by se mi u koně nikdy nestalo.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal(a):
Pánové 1100GS je mrdka, už mi podruhé praska žárovka v předním světle !!!
Motorku mám 8 let, najeto mých 65tis km.... co 4 roky závada na žárovce.
To by se mi u koně nikdy nestalo.
a ktomu se mě lámou přední blinkry. Je to šmejd, když s tím fláknu o zem na ten blinkr, tak to sprostě praskne. Ovšem univerzální elektrikářská izolačka tento problém odstranila
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
přesně tak, teď už se mi blinky nelámou, ale rozlepujou
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tak jsme asi objevili nejčastější závadu na 1100GS a je tóóó dámy a pánové: "prakající žárovka v předním světle!!!" Během 25000 nutná jedna výměna A ta motorka je taky strašně nebezpečná pro okolí, když padá, všechno kolem rozmlátí viz balík obkladů v garáži (skoro komplet) a nějakej Fiat Brava (trošku nárazníku). A kdo to má navíc furt zvedat
Asi me nebudete mit radi, ale za 35.000 km a 4 roky me postihla jednou praskla zarovka vzadu ve svetle a jednou umrela baterka (nastesti u pumpy a byla vymenena v ramci garance od BMW) - jinak lautr ani prd velebnosti, Rumunsko, Ukrajina, Italie, spousty po CR... GS 1200, rv05 - že by dobrej oddil? Snad ano...