Slavek-xxx napsal:
Jojo, tuhle cenu za F800GS jsem cetl i jinde. Ale pripocti si ABS, kryty, gripy, plexi a sadu kufru a je to 310 jak vino. Za osmikilo nadstandardni cena - nicmene na BMW slusna
Asi má Slávek pravdu...
Jinak, kdyby ta cena byla včetně těch věcí, které jmenoval, tak bych do ní asi šel.
Ale přes třista, to už je na mne bohužel moc...
Ale když ona je tak pěkná
Tak už se nemůžu dočkat, až ji uvidím "naživo".
Doufám, že na výstavě Motocykl 2008 v Praze bude vystavená, páč speciálně kvůli ní tam pojedu...
Dlouho jsem dumal, jestli BMW R1150GS nebo KTM 950 Adventure, ale rozhonutí je už jasné: BMW F800GS!
Doufám, že spojí přednosti obou výše zmíněných značek, tzn. spolehlivost BMW a sportovní charakter KTM...
Jelikož je na mne 1150 i 1200 moc velká a těžká (mám 67kg) tak doufám, že 800 mi sedne jako šitá na míru
Jen doufám, že nebude zase moc malá...
KTM 1190 Adventure R
Není malá. A s těmi cenami bych srovnával to, co srovnávat jde - opravdu konkurenční cestovní endura do 800 kubíků mají ABS?
Abys měl o čem přemýšlet, malé naladění toho, co bude v katalogu TT 2008 na nové modely F650GS (dvouválec) i F800GS:
- přídavný xenon+mlhovka nebo 2x halogen
- LED blinkry nebo malé enduro blinkry
- spoiler na štítek (prý je to nutné řešit snad pro všechny jezdce)
- nebo nové plexi, také v nabídce, bude vyšší a mít jiný tvar
- boční kryty (nad horní trubkou rámu)
- kovová mřížka na světlo
- spoiler na nádrže (u otvorů na boku) slouží i jako ochrana při pádu
- nástavec na zobák
- vyšší přední blatník (dvě různá řešení) + opletené brzdové hadičky
- kšiltík nad světlo
- zakrytování nad přístroje a zakrytování palubky
- sklápěcí brzdová páka nožní brzdy a sklápěcí řadička nastavitelná délkově
- rozšíření brzdového pedálu
- dva typy sedel (prodyšné) ve výškách 52 a 54 a klasické Kahedo ve výškách 50, 52, 54cm
- kryty na kyvku levá a pravá strana
- neoprenové kryty na kluzáky vidlí dva typy
- ochranný kryt na střední část řídítek z měkké gumy
- kryty podsedlovek
- kryty střední části rámu
- karbonové kryty víček motoru
- kryt nádobky zadní brzdy
- kryt ABS senzoru zadního kola
- duralový kryt řetězu
- duralový kryt pravé dolní části rámu (brzdový váleček zadní brzdy atd) + gumový protektor na tento kryt sluižící jako ochrana proti poškození botou
- rozšířené přední stupačky (dva typy podle velikosti boty)
- rozšířené zubaté zadní stupačky
- ochranný ocelový rám potažený plastem a rozšíření padáku na chladič a boční plasty
- malý šucplech ze 4mm duralu a rozšíření na stojánek
- kryt chladiče proti zanesení bahnem nebo poškození kamínky od předního kola
- kryt regulátoru
- kryt olejového filtru z duralu vícedílný
- kryt přední rozety
- levý kryt střední části rámu duralový
- rozšíření policajta (placička)
- zadní zástěrka duralová a současně výztuha SPZ držáku
- jiná zátka oleje s tyčkou na kontrolu hladiny
- progresivní pružiny do vidlí
- chystá se speciálně vyvinutý Ohlins pro oba nové modely F650GS i F800GS
- kryt na výfuk
- karbonový kryt svodu výfuku proti připečení boty spolujezdce
- exkluzivní kryty rukojetí na oba typy řídítek (ocelová i duralová) a spoilery
- držák GPS na nástavce řídítek (krátká hrazdička)
- dlouhá hrazdička
- zvýšení řídítek o 20mm se silniční homologací
- krytky (zátky) různých otevřených míst na rámu
- plastový a duralový kryt nádobky přední brzdové kapaliny
- speciálně vyvinutá systémová sada kufrů 2x41l s vykrojením na výfuk a rámy
- klasická asymetrická sada kufrů 29+35l s rámy
- rozšíření nosiče z nerez oceli a jiný typ duralového nosiče ala R1200GS
- tankbag s možností roztažení 14-20l speciálně pro nové modely
- malý Daytrip 12l tankbag pro nové modely (známý z R1200GS)¨
- špičkový goretexový tankbag 14/20l zejména pro fotografy
- několik typů tašek na zadní nosič (sériový i rozšířený)
Teda Tome, to je věcí...
Díky.
Ale nějak mi tam chybí větší nebo přídavná nádrž...
Do čeho rozhodně půjdu je větší štítek, bo se mi ten origo zdá opravdu pidi.
Ale těch věcí bude určitě víc...
Už se nemůžu dočkat, až si ji osedlám... a pak se uvidí.
Jestli mi sedne, tak mi už neuteče...
KTM 1190 Adventure R
A když si koupíš tohle všechno,dostaneš k tomu zdarma reklamní igelitku,abys to měl v čem donést domů.
P.S.
Fakt jsem zaskočenej,ani jsem nevěděl,že tolik věcí na světě existuje
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
A když si koupíš tohle všechno,dostaneš k tomu zdarma reklamní igelitku,abys to měl v čem donést domů.
P.S.
Fakt jsem zaskočenej,ani jsem nevěděl,že tolik věcí na světě existuje
Opravdu jsem zvědavý, jak bude vypadat ve skutečnosti . Je zde ještě někdo kromě Shimanského, kdo uvažuje o její koupení? Abych pravdu řekl, tak se mi zatím zamlouvá, ale asi měnit zatím nebudu.
noooooo, peknej seznam. Kdyz koupis vsechno, tak je z toho motorka tak za pul Mega.
Docela by me zajimalo, jestli bude vetsi nadrz a za kolik. Nadrz je asi jedina vada na krase.
A kardanek od TT misto retezu se nechysta?
Berte to tak, že výběr různých doplňků neznamená, že jsou všechny potřeba. Naopak. Každý ať si vybere. Ale právě ta možnost výběru často rozhoduje, proto BMW chtěli aby ty doplňky byly nabízené hned ze začátku, aby lidi měli tu možnost udělat ze sériovky něco jiného, co se komu bude líbit.
Třeba ty sedla jsou jasný, vyšší štítek taky. Osobně se mi líbí padáky a plastové úhelníky na nádrže (na fotkách z Afriky jsou vidět), to je praktický. Ostatní - asi jako na 1200GS, každý ať si vybere co chce. Některý věci jsou podle mě zbytečný.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dříve Wehrmacht (že by nyní Wunderlich??? - vtip) dodával příslušenství pouze v podobě kanystrů, houfnice, lopatky a kulometu :-D taková motorka mimo cesty dojela v 3-5ti lidech až do Stalingradu ! Tomu říkám adwenture test životnosti motoycklu. Ty doby jsou naštěstí pryč.
Líbí se mi, že je možné jí doladit stejně jako Ducati nebo HD dle svých představ jak praktickými,tak designovými doplňky.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jak myslíte že to bude s elektronikou v GS800? Budou o ní kolovat stejné "zvěsti" jako o GS1200, že je dobré jezdit jen v dosahu autorizovaných servisů BMW?
Nebo se to vezme jako fakt, že tam ta elektronika být musí, protože je to fungl nová motorka s nej vymoženostmi dnešní doby...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Já taky nevím.. Lidi si na jednu stranu kupují motorky co mají i motorem stavitelné předpětí pružiny a na druhou stranu nadávají, že je tam moc elektroniky
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Já nemám nic proti elektornice, naopak! mám přece 1200GS a jsem maximálně spokojený... jen mě zajímá, co kdo si myslí o F800GS.
Je to lehká motorka s dobrým výkonem, asi vhodnější do terénu než třeba 1200GS. Ale jak všude čtu, že 1200GS je narvaná elektronikou a bez diagnostiky ani ránu a "windows" atd. , tak co se bude říkat o F800GS, která se líbí hlavně kvůli hmotnosti a možnostech v terénu, ale elektroniku bude mít taky? Jinak už to u nových motorek přece nejde! Techn. pokroj jde dopředu...ne dozadu...
Upravil Pivos dne 06.02.2008 16:15
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Jen pro informaci - F800GS/F650GS mají CanBus a tovární alarm apod. Takže jde o potomky R1200GS v tomto ohledu...
Je asi opravdu nereálný čekat že některý výrobce najednou přijde s motorkou bez elektronické páteře. Podle mě to na kvalitách nic nemění, jen je potřeba s tím počítat a zvyšuje to nároky na domací opravy a úpravy apod. Ale nevidím v tom problém. Jen se s tím musí počítat.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mikes napsal:
Jen by mě zajímalo vědět, jestli bude v březnu na Výstavě. Jinak by tam od nás, z východní gubernie ani nemělo cenu jezdit...
No presne tak jestlli tam nebude tak me poradale pekne nastvou, jinak jak uz sem rikam urcite si ji jednou koupim ale az za par let az kdyz bude v kurzu kolem 150 tis