Planuju predbezne cervenec.Kveten je sumava,koncem srpna Třpytka,tak proste nejak mezi.
Upravil vevis dne 21.03.2011 22:44
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis: velikánská gratulace, moc Ti jí přeju a držím palce, aby vše bylo v pořádku. Já udělal s mou výroční 1150 naprosto totéž, prostě jsem se rozhodl podle inzerátu a dokonce odjel na dovču a všechno hodil na hrb vjetrníkovi s Bobem. A nelituju, dokonce když jí pak Bob asi po dvou týdnech přivezl (to byly nervy... ) tak byla jestě voňavější, než bych si byl dokázal představit ! A to přeju i Tobě a jak tak koukám na ty fotky, veřím, že Tě nezklame!!!
Maiali nel Fango!
Tak tohle je vážně bomba. To je přesně vono, když jsme se o tom bavili, myslel jsem, že to bude něco takovýho. Fakt moc pěkná a pěkně závidím. Už se těším až ji představíš. No snad se taky dočkám.
Jsem vděčný za dvě kola s vrtulí, ale teď si švihnu oranžovou.
Tak ja doufam,ze uz je to vsechno!Mezi dvouventily pro mne nic vic nez 80 g/s PD neni.100gs PD je zase na dnesni dobu nejlepsi cestovatelskej dvouventil.R 65 gs je trochu unikat,protoze se jich vyrobilo fakt malo.Ale neni zase tak hrozne drahej,tak ho pouzivam na castejsi jezdeni a na vic na nem jednou deti budou moct jezdit uz od 18 let. Ta 100gs s kulatym svetlem co tata prodal je v orig.stavu taky krasna,ale uz se to do garaze fakt nevejde.
Treba basic me nelaka.Vzhledem k tomu,ze je to vlastne stara 80 gs s kulatym svetlem,pouze s nadrzi a sedlem z 80 g/s a par odlisnymi detaily,tak se prodavaj za nesmyslne ceny.
Samozrejme by se mi libila treba HPN rally stavba,ale to se cenove pohybuje fakt hodne vysoko!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
včera sme bratovi kúpili F650gs abs, 20000km 2001 žltú, v stave motorky z predajne, zatial sme naratali až 3! škrabance a nefunkčne vyhrievanie na jednej strane :-) takže momentalny stav 1150gsa 1150gs f650gs :-D potrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
Moc pěkná práce,mít další vrtulu v garáži. Já už dlouho bojuju o skůtra C1. Jsem prakticky na hranicích Kraslice a moc rád bych ho dovezl s Dojču.Dokončil jsem svoju éru motorek a za srdce mě vzalo malí Géeso.Tu C1 bych chtěl na ježdění do práce. Máte vrtuláři nějaký zkušenosti o tomto stroji.Vím,že je to jedinná motka,kde není povinnost helma,ale zase jsou tam pasy.
bubak
Sharki napsal:
Moc pěkná práce,mít další vrtulu v garáži. Já už dlouho bojuju o skůtra C1. Jsem prakticky na hranicích Kraslice a moc rád bych ho dovezl s Dojču.Dokončil jsem svoju éru motorek a za srdce mě vzalo malí Géeso.Tu C1 bych chtěl na ježdění do práce. Máte vrtuláři nějaký zkušenosti o tomto stroji.Vím,že je to jedinná motka,kde není povinnost helma,ale zase jsou tam pasy.
Napiš Praskinovi...nějaký C1 má doma....určitě ti zodpoví všechny otázky....
Ivo Bohuslav napsal:
Když jsem mamince ukazoval novou vůni pana G/S PD , tak málem spadla z gauče a říkala, že jsme nějaký jiný .........tak já nevim .........
No tak vetsina vyjimecnych lidi je trochu jina!Ja snad ani nikdy netouzil po tom byt prumernej.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Sharki napsal:
Moc pěkná práce,mít další vrtulu v garáži. Já už dlouho bojuju o skůtra C1. Jsem prakticky na hranicích Kraslice a moc rád bych ho dovezl s Dojču.Dokončil jsem svoju éru motorek a za srdce mě vzalo malí Géeso.Tu C1 bych chtěl na ježdění do práce. Máte vrtuláři nějaký zkušenosti o tomto stroji.Vím,že je to jedinná motka,kde není povinnost helma,ale zase jsou tam pasy.
Napiš Praskinovi...nějaký C1 má doma....určitě ti zodpoví všechny otázky....
Jsem s ním ve spojení,jeden už mě utekl za špičkovou cenu a mám tam ještě druhýho a na toho si momentoš nedosáhnu,ale moc díky za reakci.
bubak