pak že jsou BMW nezničitelný motorky, člověku to upadne z třetího patra a už je to rozbitý
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tohle je zrovna fotka před mytím. Myju jak je potřeba tohle je po jednom závodě,tak to meju hned po dojetí,stejně tak když jezdim víc blátem.V létě to skoro nemeju a jaro podzim zima tak jednou za 14dní když hodně jezdim.Stačí to hadicí a nebo to beru wapkou jak kdy.
Jo a moc důkladně to neberu prostě to spláchnu vodou a až to oschne tak viditelný části pošudlám hadrem (nejsem leštěnkář )
Upravil toli dne 09.12.2009 19:19
Taky nejsem leštěnkář, ale používám dakara pracovně téměř denně (kromě doby, kdy je sníh) a tak mě zajímalo, jak zdravý je to pořád namáčet. Splachuju to asi tak často jako ty. Akorát kamarádi větší motorkáři než jsem já říkají, že vapka není úplně "nejzdravější" pro ložiska v kolech apod. Co si o tom myslíš?
Ložiska v kolech vůbec neřešim.To je položka 50kč.Navíc do kol jsem dal ložiska zapouzřený a ještě sou tam gufera takže se neni čeho bátJediný špatný místo je zadní přepákování odpružení tam nedoporučuju cpát vodu a alespon jednou za rok zkontrolovat a promazat vodoodpudivou vazelínou.
Takovej ten bazmek na kterym drží zadní tlumič.Schválně to znotroluj-postav motorku tak aby bylo zadní kolo ve vzduchu pak chytni kyvku na konci a zkus zahejbat nahoru a dolů-neměla by tam bejt vůle-já tam měl vůli skoro 1cm ale to už byly ložiska v přepáčku dávno mrtvý.
toli přiložený následující obrázek:
Jak jsem se zminoval vyse o tech vidlich, tady prikladam dukazne foto... Ma jizda jiz nikdy nebude tak klidna...
Rhinoceros přiložený následující obrázek:
[92.63Kb]
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.