Sem slyšel dobrý recenze na Audi A4 1,8i bez turba.
Jednoduchej motor, spolehlivý, vybavený auto - taková menší oktávka s větším vnitřním prostorem a výbavou. Kolem kila se dá přitáhnout mazel.
Jinak kámoš má mondeo 2litr v naftě - koupený nový. V 70tis nová vyvaž.hřídel, pak kotouče, paliv.čerpadlo, nějaký čidla... má naj. tak 130tis km a to je i zhruba investice do oprav.
Služební mondeo = co příprava na STK,to 80tis kč do náprav,motoru atd + to hnije jak spadaný švestky.
Upravil Hrabe_X dne 05.10.2009 11:22
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Nejméně investic a nejvíce naježděných km (to snad ani k sobě nejde) jsem měl se NISSAN-em Sunny r.v. 1994 (1.4 16V) byl to Hatchback 3dv. - max. spokojenost najeto cca 200.000 tis. km!
Pak jsem měl Mazdu 323 Ba Coupé (1.5 16V) opět 3 dv. najeto cca.: 100.000 tis km nebylo to špatné, ale už to nebylo bezproblémové jako Nissan. Navíc to rozhodně tak nesedělo jako Nissan.
Potom Citroen ZX 1.9 TD (kombi - očekávání rodiny) byl to šok z japonců.. podvozek hrozně měkký, ale najeto 80 tis. bez absolutních problémů! Pouze odešel ventil nafty na čerpadle a tak jsem v mraze zůstal stát s rodinkou u pumpy a čekal na odtah...
Současně jezdíme Alhambrou 1.8 T (2 generace) a zde jsem příjemně překvapen, že jezdíme 7.9 - 8.5 litru - samozřejmně na tom nestojím, ale provoz nebrzdím...
Takže vše bude asi jenom o tom co od toho chceš a jak se k tomu chováš. Dobré by bylo, kdyby jsi auto kupoval od známého a věděl jsi co s ním bylo! Já tak kupoval všechny
No a mezi tím vším jsem používal pracovní Citroen C15 a Renault Kangoo
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Nejsem odborník ani kutil,který si doma se vším poradí, takže můžu posuzovat pouze z uživatelskýho hlediska. Moje zkušenost. Škodovky jsem vlastnil 2 a obě mi ukradly, takže i když se mi Oktávka líbí nemůžu si jí koupit.*pissed*Parkuju totiž na ulici. Fiata jsem měl Punto funglofku, do 80tis bez problémů pak se vše začalo sypat, tak šlo z domu. Pak Ford Mondeo 2l tdci pořizovací cena asi 410 tis za předváděčku, po 3 letech a 60tis ujetých km mi nabídly 150tis to jsem šel do kolen. Pak na rok Rendl Laguna 1,6 za 120tis taky tři roky stará, hrozně slabej motor na tak velký auto, když jsem zapnul klima tak jsem na dálnici málem zastavil. Teď nejlepší auto co jsem kdy měl a to je Toyta Avensis combi 2L benzín. Kupoval jsem od dealera po operativním leasingu s 60tis. Mám najeto 127tis, bez problémů jen ve 110 jsem mněnil všechny 4 kotouče i s deskama. Jinak původní baterka i žárovky! To nechápu na puntu jsem je mněnil snad po půl roce. Takže výkon, spolehlivost, prostor ideální auto můžu doporučit
Opela začali vyrábět, aby bylo něco horšího než je Ford, Avensise naftovýho má švára a moc to nejede, já bych šel do Octávky.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
To Radosek:
Jasně že je to stavu, třeba Focus, stejnej rok výrobu může stát v perfektním stavu 160 000 a druhej, dorasovanej o 100 tis. míň ...
Jde mi o srovnání aut obecně, za předpokladu stejného technického stavu...
Díky za nabídku, možná ji časem využiju
Díky všem za názory
Asi bych osobně neodsuzoval celou automobilku, ani Ford, ani nic jinýho.. ale na Focusy celkově neslyším moc chvály...
Předpokládám, že najezdím tak 600 km týdně, chci aby mi auto vydrželo bez větších invstic
ještě tak 6 let, takže cca 200 tisíc km...
A zatím nejsympatičtěji se mi jeví ten Avensis
To SPEEDY:
Jasný, je lepší, když víš, jak se k tomu předchozí majitel choval a co od toho čekat,
ale těch Avensisů je obecně málo, těžko se bude shánět nějakej "akorátní" v bazarechm natož po známých...
Jo, hochu, tak jestli chceš na autě najezdit 200.000 km, tak Tě nečeká nic jiného, než novej auťák. Za 80.000 Kč koupíš auto s nájezdem cca 150.000 km a 350.000 km dnes už nenajede žádnej vůz, pod to se podepíšu!
A k těm Fordům: Možná by bylo dobře se podívat, kolik se od které automobilky u nás prodává aut. A to jak nových, tak i dovozových ojetých. Pokud vynechám domácí Škodovku, tak to možná o oblibě a užitné hodnotě něco vypoví, nebo se mýlím???
Upravil radosek dne 05.10.2009 17:48
No, třeba o těch Avensisech-je jich málo, protože jdou z ruky do ruky ...
A myslím, že konkrétně Avensis by těch 350 tkm najet měl ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Thomasson napsal(a):
No, třeba o těch Avensisech-je jich málo, protože jdou z ruky do ruky ...
V dobrým: Jestli jde auto z ruky do ruky, tak by mě teda zajímalo proč?
Faktem ale je, že podle ADAC jso Japonci s kvalitou dost nahoře.
A podle TÜV Report k 1.1.2009 je co do poruchovosti, respektive zjištění vážných technických závad Avensis v kategorii 2-3 letých na 9. místě z cca 117. hodnocených vozidel (Focus je na 32. místě, ale Fusion na místě třetím...Octávia 59...)
4 až5 leté automobily - Avensis je patnáctý (Focus 45.místo, ale Fusion 11...Octávia 63...)
A kategorie, která Tě bude vzhledem k Tebou uváděné kupní ceně zajímat nejvíc, je kategorie 6 - 7. letých: Avensis je třináctý (Focus 36. místo z cca 94 hodnocených aut...Octávia 38...)
Teď si můžu v klidu u Metaxy a doutníku vyslechnout všechny Kafraly s jejich chválou Octávií...
No já bych řek ,že s oktávkou při 170000 km v nákupu ještě klíďo 200000 km najedeš akorát 4×repásneš turbo ,5×váha vzduchu,8×kotouče,motor pokud se bavíme v naftě to v pohodě najede.Ale musí to být starý TDI ne ty novýPD,a novější různý troniky.
Toyota určo dobrá volba -I když jsem slyšel o japoncích že držej držej a najednou je to masakr.
Opel -to je jasný
Ford-mechanik u nás ve firmě říkával,že kdyby starej Henry věděl co mu s toho vytvořej tak by se musel v hrobě třikrát otočit vzteky a mechanici od forda mají prý ruce ve tvaru písmena Z neboď je ke všemu přístup jak penězům
Z ruky do ruky je myšleno tak, že když je někdo už prodává, tak ho koupí někdo z rodiny nebo ze známých...
Takže se většinou nedostane ani do veřejných inzerátů...
Jinak většinou majitelé, když avensis prodávají, tak přesedlávají na novější řadu ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Thomasson napsal(a):
Z ruky do ruky je myšleno tak, že když je někdo už prodává, tak ho koupí někdo z rodiny nebo ze známých...
Takže se většinou nedostane ani do veřejných inzerátů...
Jinak většinou majitelé, když avensis prodávají, tak přesedlávají na novější řadu ...
No, zase bych to tak nedramatizoval...
Na S.autu je těch Avensisů rovných dvěstě...
Vím, mám ty stránky projitý...
Ale jednak je otázkou aktuálnost inzerátů - kolik jich už je prodaných
a za další - hodněa jich tam je II. řada....
Třeba v AAA Auto v Praze není ani jeden, v AutoESA jeden ...
Já tady tenhle typ nechci nějak povyšovat nad ostatní, jen diskutujem
Jo a s tím odkauzem nevím ...
Upravil Thomasson dne 05.10.2009 18:50
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Thomasson napsal(a):
....třeba v AAA Auto v Praze není ani jeden..
Jéééžišmarjáááá, jen todleto nééé...
Jak Tě jenom napadlo při koupi auta zmiňovat tuhle firmu...???
Z vlastní zkušenosti, respektive ze zkušeností mých zákazníků vím, jak dopadá nákup auta v AAA...
Jinak proti Toyotě nemám vůbec nic, jenom je nemám v repertoáru oprav, ale nic proti nim, to myslím vážně...
Upravil radosek dne 05.10.2009 18:57