čili jestli rozumím tomu správně - není pravda, co se říkalo tady na fóru, že synchronizaci na 12 GS nejde seřídit synchronizaci. Za druhý volnoběh drží serva (proč se tedy mají odpojit?), za třetí pokud je to v "cajku" měl bych to zapojit na hadici s vodou(?) a hladina by se v celém spektru neměla hnout?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
......tie serva nema žiadny vyznam odpajat nema to vobec žiadny vliv......maš tu na fore krasne videa ako sa to robi.....volnobeh ten určite nerieš len nechaj mali volu na lavom bowdene a nesnaž sa robit synchronizaciu na volnobehu,ale naj by bolo skočit k niekomu kto to umi a nech ti to ukaže a budeš v tom mat jasno
Tome. Vůbec se toho neboj. Já použil přesně ten návod z Moto-Guzi. Udělej si obyčejnou U vodní váhu, která funguje fakt perfektně a vyjde na pár korun. Jsi z Prahy, takže klidně zajeď ke Žlábkovi, aby ti to jednou ukázali a pak už je to brnkačka.
Odvahu chlape.......
Pája
Tak dnesk test na dálnici, 95 naturál od Slovnaftu a na D1 mezi 4-5 tisíci utrpení, nedalo se to vydržet, klepalo se to jak ratlík, při otevření plynu na 100% takový divný praskání z motoru. Natankoval jsem Shell V power 100 a bylo to razantě lepší, ne ok, ale mnohem lepší. Může mi teda někdo vysvětlit co s tím je? Jezdí to jen na 100 oktanovej benzín nebo co?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
No já už jsem Ti jednou nabízel, ať se přijedeš podívat. Na vodováhu Ti to napíchnu a seřídit to můžeme zkusit - 1150 jsem si zde dle návodu seřídil v poho, 12ka se mi nějak nedařila (ale byla rozhozená hodně), tak jela do Autecu a pak pro kontrolu - napíchnutí OK. Jináč jsem namontoval laďák s Ysvodem od BOSE, KNko filtr a přijde mi, že ať tankuju, kde tankuju, tak to jede pořád stejně dobře. Možná už to moc pozoruješ-můžeš se povozit na mojí a uvidíš
Vím, díky, nicméně s mojí vytížeností se někam dostat je hrozný. A s pozorováním nesouhlasím, je to ohromnej rozdíl ..... nebejt si jistej, tak to sem nepíšu .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
.....no tak človeče s tym praskanim ako keby sa lamali kružky mi to robilo ked mi začala odchadzat lambda sonda,na počitači v zavadach vypisana nebola lebo ešte robila cyklusy zapnuta vypnuta ,ale na grafe už nerobila sinusoidu ale mala konštantne napetie, ..........začinajuce priznaky prskanie ,lamanie v motore ,trasenie a nakoniec uplne rozhodeny volnobech nepalil jeden valec
karcici napsal(a):
.....no tak človeče s tym praskanim ako keby sa lamali kružky mi to robilo ked mi začala odchadzat lambda sonda,na počitači v zavadach vypisana nebola lebo ešte robila cyklusy zapnuta vypnuta ,ale na grafe už nerobila sinusoidu ale mala konštantne napetie, ..........začinajuce priznaky prskanie ,lamanie v motore ,trasenie a nakoniec uplne rozhodeny volnobech nepalil jeden valec
To je ono - jako když se lámou kroužky. Řekni mi k tomu něco víc ..... A taky jestli máš ňákou teorii, proč to s 100 oktanovym benzínem dělá razantně míň?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
...začalo mi to v Ciernej hore a prešiel som ešte Albansko ,Macedoniu,Srbsko,a Rumunsko a ako som prišiel domov tak na križovatke na volnobehu sa to roztriaslo a išlo na jeden valec.......takysto ako som natankoval na vačšej pumpe kvalitnejši benzin tak to robilo menej,ale tie zvuky s toho motora boli fakt otrasne .....chalanou čo boli so mnou som sa pytal či im ide dobre moto či sme nenabrali zly benal ale nikto nemal problem,tak som tušil že niečo odchadza a odhalil som to až doma.Diagnostiku som mal sebou ale na telefone su funkcie obmedzene lamda sa neda skontrolovat a žiadnu chybu mi to nevyhadzovalo......až doma ked som napichol na laptop a pozrel na grafy lambda sondy tak sa jedna hybala len velmi malo a nakoniec vobec
Aha, no mě to takhle praskalo už v cca 5 tkm, pak to přestalo, teď to zase začlo, mám 24 tkm. Dobrej benzín tomu pomáhá, ale nevyřeší to. A na otáčky do 4 tis to jede celkem slušně. Ale to praskání je fakt, jak kdybych lámal kroužky ....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
.........zobrat diagnostiku laptop sadnut na moto prehnat cez tie kriticke otačky nahrat jazdu do laptopu a pozriet vysledok ,nič ine mi nenapada.......odhališ snimače ,lamdy,......ale ak blbne zapalovaci modul /cievka/ ten to neukaže
No to se mě asi nepovede - no nic, uvidím co na to v Autecu až tam pojedu na servisku .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
.....no niekedy treba skor nato ist takym selskym rozumom.......ja vždy najprv odskušam tie zapalovacie moduly ,požičiam vždy od kamošou čo su naštastie ochotny a stale idem takou cestou,vlastne vylučovaciou metodou ,vždy čo sa mi javi ako priznačne pre niečo vymenim z druhej moto/ ja viem ubohe/ ale niekedy niet inej cesty......no viem že každy take možnosti nema
no právě - nemá jen se bojím, že z Autecu odejdu s tím, že to je normální ...... jako nakonec vždycky.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
A představu co stojí nová lambdasonda máš? Že bych jí koupil a vyměnil? Příznaky se mi zdají stejný co povídáš ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
....no to sa neoplati menit na skušku stoji 150 euro.....skoč k niekomu kto ma diagnostiku GS 911 ta krasne lamdy v grafoch ukazuje......ked som ja menil ešte som pre istotu aj s druhej moto premontoval aby som mal istotu