A neměl si tudle náhodou?... "měl,ale stejnou ,ale jinou,ty vole já bych se poblil z toho,ze sračky" PeckááááááKaždou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
FRN napsal(a):
Tohle někde vyštrachal TOLI. To bude asi ta KTM LC8 ne?
autor mel smysl pro proporce 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Lepší Scarver, než takový paskvil z GS.
Měl jsem na Dakaru po původním majiteli 19" kolo. Na kruháku se mi zavírala řidítka a celý to bylo takový vachrlatý. Když jse m tam dal 21", stala se z toho zase normální motorka.
Na základě této zkušenosti předpokládám, že dát na motorku jiné kolo, než tam patří, neznamená automaticky zlepšení jízdních vlastností, spíše naopak. Pokud s tím není spojena změna pružení/tlumení, dojde ke změně geometrie motorky a také ke změně jízdních vlastností, většinou k horšímu...
Tedy - pokud chtěl moto BMW s obsahem 650 a s malým kolem vepředu na vyblbnutí, lépe by mu (možná) vyhověl ten Scarver, byl pro to navržen a postaven.
Vypadá divně, to je fakt, ale které BMW je vlastně hezké?
Určitě to moje a tvoje BMW GS = stroj na radost