A neměl si tudle náhodou?... "měl,ale stejnou ,ale jinou,ty vole já bych se poblil z toho,ze sračky" Peckáááááá
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
FRN napsal(a):
Tohle někde vyštrachal TOLI. To bude asi ta KTM LC8 ne?
autor mel smysl pro proporce
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fůůůůůůj než scarvera,to radši schromnout
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Lepší Scarver, než takový paskvil z GS.
Měl jsem na Dakaru po původním majiteli 19" kolo. Na kruháku se mi zavírala řidítka a celý to bylo takový vachrlatý. Když jse m tam dal 21", stala se z toho zase normální motorka.
Na základě této zkušenosti předpokládám, že dát na motorku jiné kolo, než tam patří, neznamená automaticky zlepšení jízdních vlastností, spíše naopak. Pokud s tím není spojena změna pružení/tlumení, dojde ke změně geometrie motorky a také ke změně jízdních vlastností, většinou k horšímu...
Tedy - pokud chtěl moto BMW s obsahem 650 a s malým kolem vepředu na vyblbnutí, lépe by mu (možná) vyhověl ten Scarver, byl pro to navržen a postaven.
Vypadá divně, to je fakt, ale které BMW je vlastně hezké?
Určitě to moje a tvoje
BMW GS = stroj na radost