Elektronicky řízená klapka ve výfuku pro sportovnější zvuk
Pár fotek sem hodím co nevidět, jen je zpracovat.
No, jo, ale mne by spíš zajímalo, co to udělá s křivkou výkonu a krouťáku. Pro mne třeba není na BMW důležitej max. výkon, ale to, že má sílu v nízkých otáčkách, což mne baví nejvíc
Tady se bojím, že se to bude posouvat vše do vyšších otáček.
Holt, potřeba inovace po pár letech je tak důležitá, že se kvůli tomu občas udělá i změna k horšímu, hlavně, aby nějaká byla.
Tím, ale nechci tvrdit, že to je tento případ, jen mi to tak obecně připadá.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Tady to máš,hezky lineární křivka výkonu od 6000 do 8500..Ale kdo jezdí při normální jízdě při takových otáčkách..
Maris přiložený následující obrázek:
Maris napsal(a):
Tady to máš,hezky lineární křivka výkonu od 6000 do 8500..Ale kdo jezdí při normální jízdě při takových otáčkách..
Zdá se mi to, nebo tam už není propad ve 4-5 tis otáčkách? Jestli není, jedu koupit novou
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
cerv napsal(a):
Tom_P: Je tam očividně pořád, jen se posunul o tísíc otáček výš.
No ale to by třeba znamenalo, že nebude zrovna ve 130 kmh ..... že bude ve 160 kmh mi je fuk, ale 130 kmh mi vadí
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Ty stříbrný plasty jsou z nerezovýho plechu ......
... i tak se mi to nelibi ... nejak to k ni nepatri ... mevim ... este ze ADV neprznej ...[/quote]
Mě se docela líbí a dobře se z toho sundavaj mouchy a sajrajt. Nicméně ADV se mi taky líbí mnohem víc
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
to Petr 11: pravdu máš....jsou to Dominatory, jezdím je druhý rok
to Tom: ten propad se posunul...menší je u 4500ot. větší 5300ot...já pokud se kochám, stejně jedu 3500-4500 a když se nekochám, tak jedu 5000-6000....takže neustálému řešení propadu kolem 4500ot. prostě nerozumím...
Moto je skoro pořád stejná jak 08 jen má jinej motor a pár detailů, jako dostala mě ta klapka na vejfuku je to jak EXUP u japonců, tady asi bude lahudka kupovat komplet svody bez katu. jinak nemít 08 jdu do tehle kasotinky
... servis a diagnostika BMW Motorrad
na aku rit tam dali ten servomotor do vyfuku? ak budem chciet sportovejsi zvuk kupim si ladak...
ty kokoz od desiatich k piatim... pri dalsom modele ak sa budem chciet poskrabkat v rozkroku za jazdy asi najskor budem musiet stlacit na to tlacitko
urcite ta klapka bude troma kablami a dvoma rele pripojena na riadiacu jednotku a bude to generator nahodnych chyb
!! SYSTEM WARNING!! NOT ENOUGH SOUND, PLEASE VISIT YOUR SERVICE !!
ale chcel by som vidiet porovnanie krutaku noveho, aktualneho a starsieho modelu GS 1200
mam vodojem ze vrchol krutaku sa posuva cim dalej tym vyssie... to ze ma nova GS viac koni je sice pekne... len moja stara 1150 ma lepsi spodok a to je to co je pre mna podstatne
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 05.11.2009 16:57