A vôbec neprehováraj mi Bubáka na 12GS , ak sa mi na mojej 8GS niečo pokazí tak budem mať aspoň možnosť zameniť na skúšku pokazené časti.
Jako ty to rikas z legrace, ale je to fakt velke plus, kdyz jedou nekam lidi co maji stejnou motorku... veskere nahradni dily delis poctem ucastniku... podle mne hodne dulezita vyhoda.
P.S. od Randolfa som nekopíroval ale myslím že sme sa zhodli.
Randolf myslel som to na odľahčenie , ale aj vážne v tom istom zmysle ako TY.
Ak mi ešte pomôžeš s tým manuálom čo som stále nezvládol , tak na tom budeme ešte lepšie. ALe to cez SS
Predné koliečkol 16 Z originál
15 Z do terénu
17 Z vraj dobré na cestovanie - znižuje otáčky a spotrebu
Upravil Tryskac dne 10.11.2009 14:41
randolf napsal(a):
Jo tak.. no .. a do pomala nebo do rychla? Nezalezi to na stylu jizdy?
Taky jsem nadaval, ze do terenu bych chtel pomalejsi jednicku, ale postupne jsem zjistil, ze to je proste tim, ze jsem v tom terenu jezdil moc pomalu
prosimte... takova ptakovina predelavat prevody na motorce na ktere sedel chvilicku... tak, aby vyhovovala jeho AKTUALNIMU jizdnimu stylu...
uplne to same muzes vytahnout na JAKOUKOLIV jinou motorku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Takze asi to bude 800gs aj na tryskacovu radost aby som nemal lepsiu motorku alebo mozno pockam na Supertenerku 1200 uvidim co to bude zac.
KTM nechcem ani vidiet uz som pocul nazory a hlavne servis v okoli Ziliny ziaden na BMW mam v Bialsko Bialej a Yamaha je v PX
Marian ja ti dam rozoberat mojho mazlicka ked bude este novy, len dufam ze mi nevypadne hadica ako tebe
randolf napsal(a):
Jo tak.. no .. a do pomala nebo do rychla? Nezalezi to na stylu jizdy?
Taky jsem nadaval, ze do terenu bych chtel pomalejsi jednicku, ale postupne jsem zjistil, ze to je proste tim, ze jsem v tom terenu jezdil moc pomalu
prosimte... takova ptakovina predelavat prevody na motorce na ktere sedel chvilicku... tak, aby vyhovovala jeho AKTUALNIMU jizdnimu stylu...
uplne to same muzes vytahnout na JAKOUKOLIV jinou motorku.
No, zrovna KTM 990 jsme taky měnili převod
Tuhle možnost považuju za vyvážení údržby oproti kardanu. Zrovna na 800 znám dost lidí, kteří toho využili.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
......ja byt tebou počkam s čim vylezie yamaha ....ta supertenere by mohla byt važnou konkurenciou GSa......ak ak by sa im podarilo udržat cenu nizko o to viac
Upravil karcici dne 10.11.2009 16:18
Z toho čo som videl veľká tenerka asi na budúci rok nebude. Kdesi som čítal rozmery kolies 21+19. Takže to bude asi dosť vysoké a ostré pripadá mi to z toho skôr ako konkurencia ku KTM ako GS.
Tibor všetko naj. TI prajem k meninám a žeby aj k rozhodnutiu ?
Tryskac napsal(a):
Z toho čo som videl veľká tenerka asi na budúci rok nebude. Kdesi som čítal rozmery kolies 21+19. Takže to bude asi dosť vysoké a ostré pripadá mi to z toho skôr ako konkurencia ku KTM ako GS.
Tibor všetko naj. TI prajem k meninám a žeby aj k rozhodnutiu ?
Síce mimo tému, ale všetko najlepšie Martinovi Tryskacovi. Dve veci sa mi páčia na 11.novembri/listopadu/ a to je to že nenapadal sneh a že sa môže dať svätomartinský košt z tohtoročnej úroby z južných svahov.
Tak sorry mrzí ma to, nemám správne informácie, písmenko sem, písmenko tam , ale je pravda, že mená sa nemajú k....ť.To bude asi tým, že chýba osobný kontakt. Teraz budem múdrejší. A ako si sa rozhodol, nenaťahuj nás 800, 1200 , alebo konkurencia?
a už jsi se projel???
protože rady a názory a postřehy ostatních jsou sice zajímavý vodítko, ale dokud to nezkusíš, nejlíp v podmínkách, ve kterých jí pak budeš používat, je podle mně hloupost dělat nějaká rozhodnutí.
Maiali nel Fango!
a už jsi se projel???
protože rady a názory a postřehy ostatních jsou sice zajímavý vodítko, ale dokud to nezkusíš, nejlíp v podmínkách, ve kterých jí pak budeš používat, je podle mně hloupost dělat nějaká rozhodnutí.
na to lze namitnout, ze abys motorku poradne poznal podle mne potrebujes nekolik tisic km... to ze ti nejaka motorka rovnou padne nemusi znamenat nic jineho, ze jeji chovani vice odpovida aktualnimu jizdnimu stylu.
nebo alespon ti pomalejsi jako ja potrebuji delsi dobu
Napr. kdyz jsem ze zacatku presedal z Aprilky na osmikilo a zpet, bylo to PEKLO. Na Aprilii jsem si loni v zime zvykal asi tisic km.. a to jsem na ni mel predtim hodne nalitano.
Po chvili uz jsem pak zase radil jako driv...
Upravil hicks dne 13.11.2009 09:11
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks má pravdu radenie na BMW sa nedá porovnať s ničím iným a o Japoncoch už ani nehovoriac. Ja keď som prvý krát sedel v jeho sedle, myslel som si, že top je pošahané.
nemo2 napsal(a):
Hicks má pravdu radenie na BMW sa nedá porovnať s ničím iným a o Japoncoch už ani nehovoriac. Ja keď som prvý krát sedel v jeho sedle, myslel som si, že top je pošahané.
jj... ja jen rikam, ze kdyz clovek hodnoti motorku mel by poradne zpytovat svedomi a svou vlastni objektivitu...
Mezi tvrzenim:
- ta motorka jezdi blbe (viz Vjetrnik)
a
- na te motorce SE MI JEZDILO blbe
je setsakramentsky rozdil...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
1.přesednout z 50ccm skůtru na 800 či zpět pochopitelně je rozdíl, to asi netřeba komentovat, ale o tom se tu doufám nebavíme
2.aktuální jízdní styl: nebudu-li se bavit o naprostým začátečníkovi, který nikdy na ničem pořádným nejel (a který si snad jako první motorku nekupuje 800/1200), má snad každý nějaké osobní preference, nějaké návyky a pokud na ně stroj reaguje špatně, těžko se to časem zlepší
3.porovnat si tedy dvě motorky(které se mi líbí a mezi nimiž váhám) mezi sebou a případně zjistit, že na jedné se mi prostě jezdí blbě snad proboha není problém a může to rozhodování hodně usnadnit.
Samozřejmě pokud se mi jezdí dobře na obou přichází na řadu další kritéria.
Osobní zkušenost je ale podle mně vždy na prvím místě.
hawk Maiali nel Fango!
ps: ten kdo říká "jezdilo se mi blbě" si většinou stejně myslí, že to stojí za ho.no jen se vyjadřuje diplomaticky, s větším ohledem k citům ostatních . Stát si za svým názorem, podpořeným argumenty, snad není nic špatného.
Maiali nel Fango!
Ako som uz pisal mam Apriliu Pegaso 2008 je to 1 valcek, Chodievam aj s Tryskacom po Alpach tento rok 2x a bez problemov . Jasne ze musia chalani na mna trocha pomalsie na dialnici ale po cestach nemam problem a v Alpach ani nevravim . Vozil som sa na Tryskacovej 800. Co mne na 800 naviac vadi je to ze musim nasilu davat motorku do zatacky 21" koleso vpredu na Pegase je to hracka 19" ale jasne 800 je vykonovo niekde inde a bez takych vybracii ako moj jednovalcek . Vahovo je to skoro to iste . Ovladanie na Pegase je ako na kolobezke a 800 skor ako lokomotiva . Ale Tryskac na 800 vie blaznit ako ja tak si myslim ze je to len vec zvyku .
bubak99: jasně, máš pravdu, částečně zvyknout se dá na všechno, jen je otázka, jestli Ti to stojí za to, když si kupuješ novou mašinu za ne zrovna málo... Budeš-li hodně jezdit v terénu (čti terén, ne polňačka/lesní cesta...), 21 se Ti vyplatí a asi se není o čem bavit. Jestli si ale chceš alespoň v koutku duše koupit i pohodovou motorku a užít si kromě blbnutí taky klid a kochání tak se prostě na tý 12ce někde svez...
Maiali nel Fango!