Brnak Jim napsal(a):
Ahoj vevis,nenech se rozhodit,hrábě se nemůže smířit s tím,že máme tři pojistky a všechno si můžem dělat na koleně.Vždyť i ty ventily(o kterých všechno ví)si nechá dělat!!!Někdo žvaní,někdo dělá.....
Ventily seřizuju doma. Vevise se nesnažím rozhodit, jen se tak popichujeme, ale to vysmaženej mozek "Krakonošovým bejlím" nemůže pobrat.
Editace:
ještě jedna připomínka - o motorech nevím rozhodně vše, ale poznám HC od OHC a OHV, což ty jsi za 58 nebo kolik je ti let do svého nervového centra v řepě nedostal...
Tímto jakékoliv diskuze s deb*lem končím a omluvit se za tento termín doživotně odmítám bo feťáky a fašisty jsem neměl nikdy rád...
Upravil Hrabe_X dne 21.01.2010 09:56
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Doc napsal(a):
(Klopfregelung; Nennleistung bei 98 ROZ); Sonderausstattung 91 (ROZ)
taky to tak chápu, jakože doporučeno 95-98, ale v případě nouze se to spokojí is 91, aniž se cokoli musí dělat
zní to logicky (na Němce...)
Je to zvláštně napsané.
Sedí tu se mnou čtyři a hádáme se mezi s sebou
3:2 pro vybaveno, asi zavoláme do Mnichova. Kdyby to bylo nevybaveno, nepsali by tam přece Klopfregelung(regulace klepání).
WALTR napsal(a):
Ale ta je k 95. K 91 je co? Sonderausstattung....a to je co? To je....ratatata, škub ratatatta škub.
-Laický překlad.
To je doslova zvláštní/jiná výbava. Z kontextu vyplývá, že by měla být obsažena, proto ten regulátor klepání.
Např.: Mitsubishi(jakékoli GTi) to má také, ale to napsané zvášť a musíš si ho nechat upravit.
Upravil Tomas1200GSA dne 21.01.2010 16:26
ČLOVĚČE JÁ UŽ NEROZUMÍM ANI ČEŠTINĚ- TEDA TVÉ
Mluvíš o tomhle ,,Sonderausstattung 91 " znamená to že je to možné-ALE je třeba s tím něco udělat?
Nechci to nijak vyzdvihovat, ale přeci jen....TOHLE ŘÍKÁM OD POČÁTKU.
To je jako ABS- zvláštní vybava(někdo to tady nazval tak to používám- mé doplňková neprošlo)prostě tam ve standartu není ale jde to.
A ted malá polemika nad tvým:
,,To je doslova zvláštní/jiná výbava. Z kontextu vyplývá, že by měla být obsažena, proto ten regulátor klepání. "
Od čeho je ta výbava zvláštní- když tam podle tebe je. Nebo jiná- od čeho jiná od JAWY? Já mám pocit že zvláštní je, to co není ve standartu, nebo základu (chceteli) tohoto modelu.
Uffff to jsem se vyčerpal
WALTR napsal(a):
Proč mi? To je prostě vývoj, ten nezastavíš.
Fahrleistung / Verbrauch
Höchstgeschwindigkeit über 200 km/h (110km/h)
Verbrauch auf 100 km bei konst. 90 km/h 4,6 l
Verbrauch auf 100 km bei konst. 120 km/h 6,1 l
Kraftstoffart Super(plus)benzin bleifrei, Oktanzahl 95-98 (ROZ) (95-max 110km/h)
(Klopfregelung; Nennleistung bei 98 ROZ); Sonderausstattung 91 (ROZ) verfum6;gba
Věc makropulos je dávno rozřešena- finančně je jasná. A kolik tak ta nafta jezdí?
já bych si vzal tři litry.
Hlavně trfit dobrý kus. nechat ho někde projet databází, jestli to není nějaký pondělní model a zkontrolovat slabiny.
No a pak aspon stříknou do těch nejhezčích barev. Zvláště ta Smoke je
Co vidíš od Tebe zkopírované za slovo po: Sonderaustattung 91 (ROZ) ?
Mě tam explorer ukazuje blbost, které jsem si nevšiml.
TO slovo je: verfügbar, což má sice víc významů, ale v tomto případě je to DOSTUPNÁ!!! Tím pádem je to jasné.
? Tak pokračuje někdo s námi v Scrable?
Jak to teda je celé?
; Sonderausstattung 91 (ROZ) verfügbar-
A to je?
doplňkvá výbava možná?
Zvláštní výbava dostupná?
Ale pořád to chápu tak že tam není, na přání je.
A konec....tak už tam hergot někdo zavolejte.......
Tak nevím jestli ještě někoho zajímá, ale s benzínem 91 okt. Je to tak jak jsem si myslel. Jde to, ale je třeba provést ůpravu palivové mapy. Tím bych to ukončil.
Vjetrnik napsal(a):
to Waltr: to by soudruzi z NDR zatraceně překvapili...vzhledem k době bych s takovým překvapením rozhodně nepočítal...takže kdo si počká a koupí starší rozhodně neprohloupí ...spíš naopak
Snad soudruzi s NSR, ne? v NDR dělali Trabanta
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Krásný odpočinkový téma. Každý modelový rok má svoje mouchy, ale BMW je přeci to nejlepší jinak bychom na to nejezdili!!! Když má někdo chuť řešit závady a stále opravavat doporučuji čínské moto. Osobní zkušenost, na BMW jezdím a na "číně" si ověřuji svoji manuální zručnost a technické znalosti.Za loňskou sezonu 4 GS modelově 2004-2007 najeto 20-50tis.km žádná závada a to je přeci OK.