Člověče, je tam ještě pár míst, kam by se dalo několik dalších přídavných světel pověsit...
Není to škoda je tam nemít...
Třeba poziční. A párek stroboskopů by se tam vešel...a taky bych asi udělal pěkné podsvícení motoru...
Jo a teď po Vánocích budou ve slevě ty svítící řetězy...
Upravil radosek dne 06.01.2010 18:35
Radosek napsal(a):
Člověče, je tam ještě pár míst, kam by se dalo několik dalších přídavných světel pověsit...
Není to škoda je tam nemít...
Třeba poziční. A párek stroboskopů by se tam vešel...a taky bych asi udělal pěkné podsvícení motoru...
Jo a teď po Vánocích budou ve slevě ty svítící řetězy...
Myslíš aby to vypadalo nějak takhle?
servisak přiložený následující obrázek:
jestli si nějak pamatuju tak adventure má silnější alternátor, ale stejně.. když necháš zapnuté mlhovky a k tomu zapneš ty dálkové tak to už je asi pokuř.... Když běží volnoběhem a u toho vše zapneš, je slyšet, že motor trochu poklesne v otáčkách? Ten altík potom musí mít pěkný odpor.
A nevím přesně proč by měl být problém na STK. Vyhláška určuje výšku, homologaci přidaného světlometu a hlavně svítivost , která je jasně daná a běžně v součtu vychází 4 světla povolená svítit současně. Světlo koupené má evropskou homologaci a nesmí mít ostré hrany a pod, ale jinak je možno ho použít k montáži. Nevím v jakém poměru světel, ale některé přídavné světlomety musí mít vlastní vypínač. Pracuji u kamionu a na technickou, ale i při kontrole v německu chtějí mít pouze nad 4 světla určená k jednomu druhu svícení zakrytí a běžně sčítají výkon světel ( je to na nich vyraženo).
TO DESMOSEDICI : nemáš detail toho uchycení dálkového světla? A co je to za světlo ( Hella a pod). Uvažuji , že bych rád dodělal dálková, jelikož je ta origo bludička a tvoje provedení se mě líbí
Upravil CZECHcz dne 06.01.2010 21:54
CZECHcz napsal(a):
jestli si nějak pamatuju tak adventure má silnější alternátor, ale stejně.. když necháš zapnuté mlhovky a k tomu zapneš ty dálkové tak to už je asi pokuř.... Když běží volnoběhem a u toho vše zapneš, je slyšet, že motor trochu poklesne v otáčkách? Ten altík potom musí mít pěkný odpor.
A nevím přesně proč by měl být problém na STK. Vyhláška určuje výšku, homologaci přidaného světlometu a hlavně svítivost , která je jasně daná a běžně v součtu vychází 4 světla povolená svítit současně. Světlo koupené má evropskou homologaci a nesmí mít ostré hrany a pod, ale jinak je možno ho použít k montáži. Nevím v jakém poměru světel, ale některé přídavné světlomety musí mít vlastní vypínač. Pracuji u kamionu a na technickou, ale i při kontrole v německu chtějí mít pouze nad 4 světla určená k jednomu druhu svícení zakrytí a běžně sčítají výkon světel ( je to na nich vyraženo).
TO DESMOSEDICI : nemáš detail toho uchycení dálkového světla? A co je to za světlo ( Hella a pod). Uvažuji , že bych rád dodělal dálková, jelikož je ta origo bludička a tvoje provedení se mě líbí