mám dakara a jsem maximálně spokojenej je to pohodlný rozumně silný v terénu to jde a když to spadne tak se to dá dobře zvednout. kámoš měří okolo 170cm a při srovnání gs a dakara říkal že jednoznačně dakar je lepší. já sám na gs nejel mam 200cm vejšky tak sem rovnou šel do Dakara. trošku mi vadí že tam nejni šestej převod bo 90km/h mě přijde pomalí a při 120 už to kvílí. (nevim jak to maj novější modeli já mam 2000) takže bejt tebou koupil bych dakara bo na zem došáhneš a kolo21 ve předu je na český silnici k nezaplacení.
Tančící Havran
poloSqueal napsal(a):
kolo21 ve předu je na český silnici k nezaplacení.
proc myslis?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No tak pánové vám všem děkuji,
ale já si myslím že 800 není zas až tak špatný stroj, netvrdím že je to super lehká croska, ale na to co jsme sní projeli a co nám vydržela po Rusku si nemůžeme stěžovat.... chtěla bych motorku, která bude mýt dobré jízdní vlastnosti jak na zpevněných cestách tak i v různě náročném terénu. Malý lehký enduro na hraní a učení máme doma. Chci něco na čem si v pohodě projedu vzdálenější země a nebudu se bát jet mimo cesty a přitom si vézt vše co potřebuji s sebou.... chápete ne?
Eva napsal(a):
No tak pánové vám všem děkuji,
ale já si myslím že 800 není zas až tak špatný stroj, netvrdím že je to super lehká croska, ale na to co jsme sní projeli a co nám vydržela po Rusku si nemůžeme stěžovat.... chtěla bych motorku, která bude mýt dobré jízdní vlastnosti jak na zpevněných cestách tak i v různě náročném terénu. Malý lehký enduro na hraní a učení máme doma. Chci něco na čem si v pohodě projedu vzdálenější země a nebudu se bát jet mimo cesty a přitom si vézt vše co potřebuji s sebou.... chápete ne?
Musim to uvést na pravou míru. Ono je tu nadávání na osmikilo tak trochu sport a i když zrovna třeba mně osobně úplně nevyhovuje, nemyslím, že by to byla nějak tragická motorka. Taky jde o to,že se tu známe i dost z nás osobně a tak se sem přenášejí různý vtípky, který nováček nemusí úplně pochopit... Za to se omlouvám.
Tak to jen abys v těch našich radách neměla úpně zmatek...
Maiali nel Fango!
to hicks. no kdysi sem jezdil na Yamaha majesty a to malí přední kolo bylo vo vymlácení zubů(každá dirka v silnici byla znát) pak sem jezdil na Jawa 250 sport a ta měla ve předu 19ctku a to už bylo lepší a pak sem sednul na dakara a všechny nerovnosti jako by zmizeli to pro mě bylo fakt obrovský překvapení. možná to je má uchilka ale prostě mám rád ve předu velký kolo.
Tančící Havran
Evi, pokud tvoje dilema ještě trvá, tak já se přimlouvám za Dakara. Sama mám 650 GS, s kterým jsem spokojená a svýho Bóďu miluju. Je můj první a vzhledem k tomu, že mám ještě o nějaký ten cm míň než ty, tak jsem si na začátek na Dakárka netroufla , ale kdybych volila teď, tak už určitě jo. Možná mě to i trochu mrzí, ale bohužel nebyly zkušenosti, ani informace. A jestli jsem to dobře pochopila, tak i na to, kde chceš jezdit, je to asi větší pohoda.
Jestli dosáhneš z Dakara na zem,tak není co řešit.Motorově je to stejný a podvozkem praktičtější. ...taky je hezčí (zvlášť od r.04)
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já si ani nedovedu představit, že bych měl klasickou verzi... Z Dakarky sahám na zem se zvedlou patou a když jsem seděl na klasice, měl jsem i pokrčená kolena... A to mám 80kg a výška s botama cca 190cm...
Dakar je podle mého pohodlnější... Nemluvě o vzhledu...
Muzu si rejpnout? Ja osobne bych sel do Kawasaki KLR 650 od 2008 vejs
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Co se týká KLR,Kamoš ji má (leštěnku) krásná mašina takový echt enduro ale na delší cesty nepohodlný Před dvěma roky byli na dukle a ještě teď ho bolí prdel,plus nutnost dodání větrného štítu. jinak asi OK.
Eva napsal(a):
chtěla bych motorku, která bude mýt dobré jízdní vlastnosti jak na zpevněných cestách tak i v různě náročném terénu. Malý lehký enduro na hraní a učení máme doma. Chci něco na čem si v pohodě projedu vzdálenější země a nebudu se bát jet mimo cesty a přitom si vézt vše co potřebuji s sebou.... chápete ne?
LC8 je asi jediny co tohle vsechno splni
Aktualne 1250 GSA HP
Eva napsal(a):
chtěla bych motorku, která bude mýt dobré jízdní vlastnosti jak na zpevněných cestách tak i v různě náročném terénu. Malý lehký enduro na hraní a učení máme doma. Chci něco na čem si v pohodě projedu vzdálenější země a nebudu se bát jet mimo cesty a přitom si vézt vše co potřebuji s sebou.... chápete ne?
LC8 je asi jediny co tohle vsechno splni
Taky nezapomeň říct,že sežere i trávu kolem cesty a o pohodlném sedle jsem toho taky moc neslyšel
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jakožto ex-dakarista ho můžu taky vřele doporučit a ta kawa mi přijde fakt odporná Jakoby to designoval nováček ve fabrice yuki ..ale to je zas to kouzlo, že se každýmu líbí to jeho a proto máme i každej tu svoji motorku a ženskou a neperem se o jednu
Upravil lullu dne 16.01.2010 11:11
Eva napsal(a):
Mě se Dakar líbí a to moc, ale Přítel mi pořád připomíná, že na tý Suzuce se toho dá v terénu projet víc a na silnici se dá jezdit se vším co má kola
Po silnici se dá samozřejmě jezdit se vším co má kola,ale taky jde o to jak pohodlně a tím pádem i jak daleko.Jestli chceš taky cestovat,tak je rozhodně lepší Dakar.Já jsem vloni na dovolené jel 5 dní 11h denně.Prdel bolela,to jo,ale dalo se to.Na DR bych to jistě nedal
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA