Alda napsal:
pokud ti nekdo rekne, ze tenhle trik nezna, tak si pouze jeste neuvedomil, ze ho pouziva. Jinak zatocit proste nejde.
TomVS napsal:
Je to tak, tento rádoby trik používá každý už od mala na všem co má dvě kola. Někde jsem koukal na video (youtube) kde přidělali na moto další řidítka napevno bez možnosti pohybu... A nezatočil nikdo kdo to zkusil...
Kluci, jasně, a ty fyzikální zákony přece nikdo nezpochybňuje.
Jenže hodně lidí, a nejedná se vždycky jenom o začátečníky, opravdu ten trik nezná, respektivě aktivně a vědomě ho nepoužívá.
A zatáčí proto VÝHRADNĚ tak, že se s motorkou, a zvláště s těžkou, doslova "perou" a na začátku zatáčky se ji snaží změnou svého těžiště vychýlit ze stabilizované svislé roviny - čistě jenom tíhou svého vykloněného těla.
O tom jsem mluvil a o tom byl vlastně celý tento "spor" __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 09:31
Příspěvků: 991 Registrace: 15.10.09
hicks napsal:
Dovi napsal:
stepan napsal:
hicks napsal:
Alda napsal:
Ja kdyz to ctu, tak spis premyslim, jestli existuje na svete nekdo, kdo tenhle "trik" nezna. Podle me je to naprosto automaticky a takrka jedinej zpusob, jak zatocit, akorat si treba nekdo neuvedomuje, ze to tak je a ze to sam dela.
jj..
tak si to myslím
No, já mám opačnou zkušenost.
Když na to někdy při nějakém setkání na cestách přijde řeč a dopustím se já bláhovec již pokolikáté té pošetilosti, že se pokouším o osvětu v tomto smyslu, jsem skoro za šarlatána v očích těch nevěřících Tomášů.
Můj názor je proto ten, že lidí, kteří tenhle "trik" ještě neznají, je naopak spousta.
to jenom ilustrije s JAKEJMA BLBAMA SE STYKAS!
Sorry, ale jinak to rict nejde.
No, myslím, že právě naopak to jde říct jinak.
B.l.b.e.c není ani ten, kdo se snaží někomu druhému pomoci, poradit mu nebo mu něco (pro něj nového) vysvětlit. A b.l.b.e.c (nebo BLB, jak Ty říkáš) určitě není ani ten, kdo třeba ještě něco neumí a teprve se tomu něčemu pro něj novému učí.
Ale zamyslet nad sebou by se měl hlavně ten, kdo buď ve své aroganci nebo při exhibici své domnělé vševědoucnosti se snaží toho žáka nebo učitele zesměšnit a kdo žáky nazývá BLBAMA. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 09:52
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Alda napsal:
Dovi nesmis zapominat, ze Hix vsude byl, vsechno zna a 6x vyhral velkou pardubickou!
z toho 3x jako kun a jezdec zaroven
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 09:56
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Michal napsal:
Kolem Knina to jde samo tam ani nepotrebujes tlacitTam se me spis stava ze se me tlaci srdce do gati Jo hele ty starej prudici mam tuseni ze zejtra valis (jestli se nepletu) tak vopatrne zdravej domu kdo by tady prudil
mame vyrazet v sobotu.
Taakze motorka je stale u p. Zlabka, nevi, jestli to stihne, nemuzu najit gore-tex insert do bundy atd
Jo budu se snazit.. kazdopadne jako vzdy.. BUDU pripojen, tedy dle casu PRITOMEN
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 09:59
Příspěvků: 1001 Registrace: 04.07.11
Tak já jsem koupil malé GS Dakar teprve nedávno. Zatím mi motorka po všech stránkách vyhovuje, je lehká, skvěle ovladatelná, i docela příjemná na delší trasy a vedle japonců stejné kategorie vypadá jako dospělá motorka Chybí tam ale druhej válec, věděl jsem že dřív nebo později mi bude scházet, tak jí rok dva ještě pojezdím, ale šilhám po F800 GS, ty velký dvanáctky už mi nepřijdou tak "sexy" a do žádnýho Azerbajdžánu se nechystám, tak kdovíjaký luxus nevyžaduji
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 10:01
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Dovi napsal:
Ale zamyslet nad sebou by se měl hlavně ten, kdo buď ve své aroganci nebo při exhibici své domnělé vševědoucnosti se snaží toho žáka nebo učitele zesměšnit a kdo žáky nazývá BLBAMA.
no dobre, mozna jsem trochu prestrelil.. ZUSTAVA ale faktem, ze delat osvetu mezi nemalou casti ceskych motorkaru je job pro otrleho ucitele ze zvlastni skoly.
Tech fam, kravin a nesmyslu, casto primo souvisejicich s bezpecnosti, se tu siri opravdu -- na muj vkus -- prilis mnoho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 10:07
Příspěvků: 3723 Registrace: 05.06.07
Dovi napsal:
stepan napsal:
hicks napsal:
Alda napsal:
Ja kdyz to ctu, tak spis premyslim, jestli existuje na svete nekdo, kdo tenhle "trik" nezna. Podle me je to naprosto automaticky a takrka jedinej zpusob, jak zatocit, akorat si treba nekdo neuvedomuje, ze to tak je a ze to sam dela.
jj..
tak si to myslím
No, já mám opačnou zkušenost.
Když na to někdy při nějakém setkání na cestách přijde řeč a dopustím se já bláhovec již pokolikáté té pošetilosti, že se pokouším o osvětu v tomto smyslu, jsem skoro za šarlatána v očích těch nevěřících Tomášů.
Můj názor je proto ten, že lidí, kteří tenhle "trik" ještě neznají, je naopak spousta.
Dovi, to, že ten "trik" někdo nezná znamená pouze a jedině to, že si neuvědomuje, že to tak dělá.
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 10:08
Příspěvků: 991 Registrace: 15.10.09
hicks napsal:
Dovi napsal:
Ale zamyslet nad sebou by se měl hlavně ten, kdo buď ve své aroganci nebo při exhibici své domnělé vševědoucnosti se snaží toho žáka nebo učitele zesměšnit a kdo žáky nazývá BLBAMA.
no dobre, mozna jsem trochu prestrelil.. ZUSTAVA ale faktem, ze delat osvetu mezi nemalou casti ceskych motorkaru je job pro otrleho ucitele ze zvlastni skoly.
Tech fam, kravin a nesmyslu, casto primo souvisejicich s bezpecnosti, se tu siri opravdu -- na muj vkus -- prilis mnoho.
OK, omluva se přijímá __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 10:10
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Dovi napsal:
hicks napsal:
Dovi napsal:
Ale zamyslet nad sebou by se měl hlavně ten, kdo buď ve své aroganci nebo při exhibici své domnělé vševědoucnosti se snaží toho žáka nebo učitele zesměšnit a kdo žáky nazývá BLBAMA.
no dobre, mozna jsem trochu prestrelil.. ZUSTAVA ale faktem, ze delat osvetu mezi nemalou casti ceskych motorkaru je job pro otrleho ucitele ze zvlastni skoly.
Tech fam, kravin a nesmyslu, casto primo souvisejicich s bezpecnosti, se tu siri opravdu -- na muj vkus -- prilis mnoho.
OK, omluva se přijímá
ok, ja to tam nenapsal naprimo, mel jsem pri psani na uchu telefon. Takze omluva -- mne tohle totiz delsi dobu uz dost stve.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 10:10
Příspěvků: 320 Registrace: 30.06.08
Já jsem zatím prošel přes gsDakar-> AfricaTwin-> X-challenge -> 1150GSA. Dakárka jsem měl rád a na začátek je to výborná volba, ale nebyla to pro mě "ta pravá" a pro jízdu ve dvou mi přišel slabej, proto jsem mu pořídil ségru, srdcovku Afriku. Byl to celkem fajn pocit, mít je v garáži obě a podle chuti si vybrat, na který pojedu :-) Nicméně ani afrika nebyla pro dva dostatečně výkonná. Potom jsem se znovu zabouchnul a dakárka nahradila X-challene a jelikož jsem od tý doby na afriku prakticky nesedl, šla do světa a místo ní jsem pořídil na Xko pár vychytávek. X-challenge byla naprosto perfektní, jede jako drak, oproti dakaru uplně jiná moto, lehká, úsporná, solidní podvozek.. pro sólo cestování snad nic lepšího není. Nicméně po menším nátlaku doma jsem potřeboval znovu něco pro dva a tak došlo na výměnu za GSA. A to je prostě pecka! Ve dvou se dá jet vpohodě, projedu tím všechno a že by mi nějak extra vadila váha se říct nedá, jenom když jí tlačim do garáže Co jsem projel na Xku projedu v tempu i s tímhle monstrem. A jestli přemejšlím o návratu? Trochu mi chybí zvuk jednoválce a kdybych nepotřeboval občas jet ve dvou, uvažoval bych zase o X, není sice tak pohodlná na delší přesuny, ale zase se s ní líp skáče mimo cesty. Takhle ale zůstanu u GSA a žádnou jinou už asi nechci, ani nemám jakou..
Upravil lullu dne 01.09.2011 10:14
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 10:22
Příspěvků: 1093 Registrace: 13.12.07
Já mám obě.1150GS na ježdění všude Dakara na terén.Čtu tady pár příspěvků,kde se píše o stejném tempu při jízdě terénem na obou zmíněných.
Pak to tempo,ale bude dost vlažný a nebo terén nedostatečný,protože je to blábol.Co je na Dakaru zábava na velkej je křeč,i když netvrdim,že neprojede hodně.
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 10:49
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
sadilek napsal:
Já mám obě.1150GS na ježdění všude Dakara na terén.Čtu tady pár příspěvků,kde se píše o stejném tempu při jízdě terénem na obou zmíněných.
Pak to tempo,ale bude dost vlažný a nebo terén nedostatečný,protože je to blábol.Co je na Dakaru zábava na velkej je křeč,i když netvrdim,že neprojede hodně.
hm.. ja bych si moc pral 690 Enduro R. V sobotu jsme byli s Borisem na lehkem off a fakt mi to chybi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 11:37
Příspěvků: 320 Registrace: 30.06.08
Asi máš pravdu, že někde na trati na tom budeš líp, v lese taky a vlastně i z podstaty věci vychází dakar jako lepší off stroj. Nicméně třeba pro mě "terén" znamená cesty takovýho typu, jakou jsou třeba kolem thethu atd. kamenito bůhvíjak rozbitý a tam GSA rozhodně stíhá a nijak mě nelimituje a ani ze mě neždíme víc energie..
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 12:02
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
Na asfaltu je to celkem zřejmý, takže se soustředím hlavně na terén.
Jezdíval jsem na lehoučký krosce, měl jsem dva roky Xcountry a teď rok 1150. Z krosky jsem měl děs ze špuntů na asfaltu, takže na Xcountry jsem obouval pouze tourance/anakee. V terénu to díky srandovní váze bylo překvapivě schopný, na asfaltu krásně agilní, jen to hodně vibrovalo, furt jsem mazal řetěz a na cestování ve dvou to prostě nebylo. Na 1150 to na silničních gumách je myslím trápení i na suchý polňačce, ale na Karoočkách mě to baví a projedu všude, kde na GXC, jen se to hůř tahá ven, když někam zapadnu. Taky by se mi moc líbila menší - primárně teréní motorka, jako třeba ta 690, ale...
Zvykl jsem si, že na 1150 si to užiju i v relativně legálních končinách a při relativně bezpečnejch rychlostech a mám radost, jak jsem to projel. A můj strach z jednobuchu pramení z toho, že se obávám, že ve stejných místech by to bylo "příliš snadný", takže by to buď nebyla taková výzva, nebo bych se musel pohybovat v opravdu velikým kalupu (z čehož mám strach, že by nemuselo dřív, nebo později dobře dopadnout), případně že by mě to táhlo do extrémních terénů a vorání cizích polí a lesů je mi proti srsti. Co by se mi líbilo a pro naše podmínky a můj styl by mi přišlo odpovídající je hp2, nebo 990, jen to teda není na druhej stroj varianta nejlevnější.
Upravil morabo dne 01.09.2011 12:09
Maiali nel Fango!
Malé a velké GS báwo aneb od jednobucha k boxerovi a zpět
Přidané 01.09.2011 13:12
Příspěvků: 246 Registrace: 30.06.08
ja jsem mel moznost vyzkouset r1150 super eletromotor ale jakmile je teren nebo silnice kde jsou zatacky je to tank, f650 je mrstna rychla do zatacek pada a ujedes v podstate komukoliv, spotrebu mam dlouhodobe 15tkm 3.5l, ve dvou nalozeny 3.8 (kufry+brzda za sebou) obecne bych doporucil mit motorky dve, ja uvazuji napr o gasgasec300 na offroad a r1150/1200 gs na cestovani po dalnici silnici a dovolenou. Denni jezdeni po prace urcite ne na to mam skutr, couvat s 1150 nebo 1200 je peklo
WILL RACE FOR FOOD