Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
Strana 3 z 3:   1    2    3  
 
Adventure vs Adventure
Vjetrnik
#41 
Přidané 20.01.2010 08:26
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to Ricardo: to je tak, co člověk, to názor...

Dost z nás si užilo stejná muka výběru...i u nás se váhalo mezi jedním a druhým.
Jenže jezdíme ve dvou (99%času), po maximálně šotolinách (ono jezdit s naloženou motorkou někde v dálavách něco těžšího, když jezdíme sami je dost o průšvih) takže vyhrála lepší ochrana, větší pohodlí, sedlo dělané i pro spolujezdce a moto bez řetězu, o výhodách koncepce podvozku pro toto použití toho už také bylo napsáno dost...a na divočení v offroadu máme jiné hračky, to nemusíme na cestách, toho si užijeme doma dost...
 
recok
#42 
Adventure vs Adventure
Přidané 20.01.2010 13:55

Příspěvků: 86
Registrace: 16.12.07
Přidám jen jedno video
YouTube Video
 
Waltr
#43 
Adventure vs Adventure
Přidané 20.01.2010 14:13
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
klapoun napsal(a):
Stejné rozhodování jsem měl loni a vyhrála 12 GS - kardan, těžiště, servisní interval a hlavně - ze 25.ooo ročně najedu 16.000 ve dvou a spolujezdec je určitě spokojenější na BMW. Čemu ale nerozumím, je kupování ADV - neumím si představit, že v Rumunském lese jedu na motorce, která má v sobě dva kanystry benzinu. Do Afriky asi jo, ale po Evropě? Myslím, že normální GS na drátěných kolech s ABS je dobrá volba. Jezdím s kamarádama co maj LC8 a zatím se nestalo, že bych nedojel někam, kam LC8 dojela.


Kolik měříš? Já ti to povím- protože jsem na klasické 12 seděl jako na ****u. (s prominutím)
Měl jsem suzu GSX 14 a posaz byl naprosto stejný, a já už při té investici zainvestuji i do pohodlí. Doufám že jsi dostal odpověd co jsi chtěl. Wink
A věř tomu že jsem koukal po klasické.A taky se mi víc líbila.
 
docik
#44 
Adventure vs Adventure
Přidané 26.01.2010 13:40

Příspěvků: 162
Registrace: 21.08.09
...zkusit MG Stelvio? Já měl tohle dilema loni v březnu. BMW super, KTM se mi nelíbilo a Varadero je "zastaralé". Mám Stelvio a nemůžu říct ani zblaSmile
 
Hrabe_X
#45 
Adventure vs Adventure
Přidané 26.01.2010 14:05
Avatar člena


Příspěvků: 3747
Registrace: 31.10.07
Kucera napsal(a):
Přidám jen jedno video
YouTube Video





Na takovéhle cestování je nejlepší RTčko. GrinWink
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
raptor - neaktivni ucet
#46 
Adventure vs Adventure
Přidané 26.01.2010 14:52

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
docik klasicke stelvio je parodia na GS, krpata motorka, netaha dole a na tie rafy neobujes ziadne stuple

ale ta nova verzia stelvia NTX vyzera ze taliani pochopili kde spravili chybu a to uz je motorka ktora si moze hovorit konkurencia
 
paja1
#47 
Adventure vs Adventure
Přidané 26.01.2010 20:25
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Tak to si nemyslím, že Stelvio je nějaká parodie...hmm!
Kamarád mého kolegy ji má rok a půl a je s ní maximálně spokojený. Rozhodoval se mezi Stelviem a GS. Rozhodlo právě to, že v motoru chytají pocitově více saze. Prostě se mu tohle chování motoru líbí protože působí sportovněji. Nemá terénní ambice, spíš cestuje, takže špunty mu taky nechybí a mimo asfalt se určitě nemusí bát vyrazit.
No a když jsem s ním jel tak mi on a kolega na Multistradě v kopcích s přehledem ujeli. Jasně, měli silnější motor, ale podvozek to má taky OK.clapclap
Mi se víc líbí GS, ale Stelvio vidím jako srovnatelnou mašinu....
Pája
 
Vjetrnik
#48 
Adventure vs Adventure
Přidané 26.01.2010 21:08
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
Srovnatelnou bych rozhodně netvrdil...u cesťáku typu GS je rozhodně lepší zátah z nízkých otáček, než nic, nic a potom něco...a že Ti ujede multistrada či stelvio není o motorce...Grin...takže když bych srovnával Stelvio, tak s Varaderem a Capanordem...to jsou podobné stroje i váhově...úrovně GS talijáni ještě nedosáhli
 
Selver
#49 
Adventure vs Adventure
Přidané 26.01.2010 22:27
Avatar člena


Příspěvků: 438
Registrace: 10.06.07
Jestli chceš projet do afriku ve dvou, vezmi si BMW. Jestli tam chceš dojet, posadit ženu na pláž a na celý den zmizet do písku, ber KTM.

Nepřijde mi to těžká volba, oba stroje jsou naprosto špičkový a jde jen o to uvědomit si co od nich budeš požadovat.
 
http://selver.rajce.idnes.cz/?sort=createDate
morabo
#50 
Adventure vs Adventure
Přidané 27.01.2010 09:08
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Selver napsal(a):
Jestli chceš projet do afriku ve dvou, vezmi si BMW. Jestli tam chceš dojet, posadit ženu na pláž a na celý den zmizet do písku, ber KTM.

Nepřijde mi to těžká volba, oba stroje jsou naprosto špičkový a jde jen o to uvědomit si co od nich budeš požadovat.

To je hezký vtipný a výstižný, myslím, že i nejlepší rada za celou dobu. thumbs up
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
KTMilan
#51 
Adventure vs Adventure
Přidané 27.01.2010 10:35

Příspěvků: 39
Registrace: 17.12.08
Selver napsal(a):
Jestli chceš projet do afriku ve dvou, vezmi si BMW. Jestli tam chceš dojet, posadit ženu na pláž a na celý den zmizet do písku, ber KTM.

Nepřijde mi to těžká volba, oba stroje jsou naprosto špičkový a jde jen o to uvědomit si co od nich budeš požadovat.


thumbs upthumbs upthumbs up
 
docik
#52 
Adventure vs Adventure
Přidané 27.01.2010 11:17

Příspěvků: 162
Registrace: 21.08.09
...já jsem spokojenej. Mám vaše forum rád a mnohokrát mi pomohlo i v radách a výběru doplňků a námětů, kam si "zacestovat". Nejsem tady kvůli dohadování, co je a není lepší. To ještě žádné fórum stejně nevyřešilo. Chtěl jsem jen říct, že je tady i další mašina, která si myslím nabídne další alternativu a ja se přesvědčil, že ne úplně špatnouWink Ono se o zátahu od spodu u Stelvia hodně napsalo a je to jen o očekávání. Mně to takhle vyhovuje a to je podstatné! GS-o obhlížím namátkově dodnes a než půjdu do motorkářského důchodu, tak doufám, že si jej jednou užiju. Ale až možná nějaký nový model, protože v současnosti jsem opravdu nadšený Guzzistalol, byť jsem se nikdy neprofiloval a mezi MG mě vtáhla tato konkrétní motorka.
Evropským strojům ZDARblushing
 
paja1
#53 
Adventure vs Adventure
Přidané 27.01.2010 20:34
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Honda Varadero 94k 269kg
loňské BMW R1200GS 105k 229kg
MG Stelvio 105k 214kg

Když srovnám celkově koncepci, podvozek, výkon a váhu(kdo ví jak je ta uvedená??) tak si myslím, že má Stelvio ku GS zatraceně blízko (rozhodně víc než k Varaderu) Netroufám si porovnávat chování někde v poušti...

Přímo jsem neseděl ani na GS ani na Stelviu, ale vsadím boty, že na cestování po evropě jsou si hodně podobnéhmm!hmm!
Pája
 
Vjetrnik
#54 
Adventure vs Adventure
Přidané 27.01.2010 21:39
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to Paja: musíš porovnávat suchou a suchou a plnou a plnou....

Stelvio má 214 suchou, GS 199....zdvihy Stelvio 170/155, GS 190/200....
 
Vjetrnik
#55 
Adventure vs Adventure
Přidané 27.01.2010 21:40
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
a koncepce podvozku je bližšší Varaderu...konvenční...při brždění se potápí atd.
 
docik
#56 
Adventure vs Adventure
Přidané 28.01.2010 10:48

Příspěvků: 162
Registrace: 21.08.09
Má vysoko těžiště a balancováni na místě je trochu...jak to říct...pro chlapyGrin, ale opravdu se nepotápí a to mě překvapilo taky! O tom se poze někde napsalo a 3x vyvrátilo.
Až budete mít někde srazík, rád se objevím...teda jestli s MG můžu?thumbs up
 
paja1
#57 
Adventure vs Adventure
Přidané 29.01.2010 09:19
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Vjetrnik napsal(a):
to Paja: musíš porovnávat suchou a suchou a plnou a plnou....

Stelvio má 214 suchou, GS 199....zdvihy Stelvio 170/155, GS 190/200....

Vjetrníku
Váhy jsem vzal z katalogu 2009 a protože tam nebylo jasně psané jestli jde o suché váhy nebo né tak jsem přiložil poznámku (kdo ví jak je ta uvedená??).
Uznej, že 15kg pořád není zásadní rozdíl. Jasně, jinde těžiště, jiná geometrie podvozků, přední vidle jiná.........

Prostě to vidím tak, že ku R1200GS přibyla další alternativa a je zase více z čeho vybírat, to je snad jen dobře?SmileSmile
ještě obrázek MG Stelvio NTX a Adventure
i.pravda.sk/09/022/skcl/P39292c9f_2.jpg
farm3.static.flickr.com/2068/3538623263_3497e1aaa9.jpg
Pája
 
Strana 3 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 87
Členové on-line: 1
Ero

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.26 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI