Jen to napiš. Myslím si, že to je k věci a třeba i v Inveltu to rádi uvidí jaké máme na ně tužby a budou plnit co bude v jejich moci.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Ale proč je tam fotka modelu 2006-2007? Trochu invence by to chtělo....
Mno ano, chybka se mi vloudila:-) Puvodne tam byl starej adventure, na coz me upozornili nasi kluci od motorek, takze doslo ke zmene motivu... bohuzel ani na ofiko servru BMW AG neni priliz fotek novych modelu... nejsem si jist co vsechno se menilo, ale revoluce nastala hlavne v motoru a identifikator jsou ty srouby na vikou motoru a barvy, jak me nas Zdenek poucil:-) zmenu jsme resili od vcerejska... tak se omlouvam...
Jirka
to nemuzes Vjetrnikovi delat... za chvili s nim bude jeste vic k nevydrzeni
Uz ted jakmile pochybujes, ze GSA, Alpinweiss, jen ABS, jinak hola, rocnik 07, kveten je jedina mozna volba.. jde o život.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Když holá, tak holá....Ti to připomenu......já tam nemám jen ESU a ASC, bych byl ochuzen o adrenalinové driftování za mokra...a až pořídím Ohlinse, tak by ESA byla stejně k ničemu
Cycli napsal(a):
Jen to napiš. Myslím si, že to je k věci a třeba i v Inveltu to rádi uvidí jaké máme na ně tužby a budou plnit co bude v jejich moci.
Tak po tvém nabádání jsem si prohlédl jména pracovníků Inveltu. Sedí tam stejní lidé a hlavně stejní vedoucí nebo říkejme jim manageři, takže můj názor znáte. Nestojí mi za to ani o tom psát..
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Cycli napsal(a):
Jen to napiš. Myslím si, že to je k věci a třeba i v Inveltu to rádi uvidí jaké máme na ně tužby a budou plnit co bude v jejich moci.
Tak po tvém nabádání jsem si prohlédl jména pracovníků Inveltu. Sedí tam stejní lidé a hlavně stejní vedoucí nebo říkejme jim manageři, takže můj názor znáte. Nestojí mi za to ani o tom psát..
Ahoj, ano stejni lide tam jsou, a jsou tam pro to, protoze je povazujeme za odborniky, kterymi bezesporu jsou:-) AuTec hodne tezil z pozice importera a svoji no rekneme "nabubrelou" image si bohuzel vypestoval. Jednim z hlavnich cilu je zmenit prave toto vnimani, jak jsme psal na zacatku. Neni v nasich silach uspokojit 100% zakazniku i kdyz prave to by byl idelani stav... ale kdo je dokonalej? Prosim, napis konkretne co ti vadi, to je cesta jak zmenit system, ne vyhazet lidi... a znovu zopakuji: nespokojenych i spokojenych zakazniku bude mraky - a duvody proc jsou nespokojeni nebo spokojeni musime znat, abychom s tim dokazali neco delat a poucit se. Takze pokud si byl nebo jses se sluzbama v inveltu nespokojenej - napis prosim konkretni duvody.
Ja byl v Autecu v servisu jednou, a prave kvuli tem lidem (pristup, chovani, jednani se zakaznikem jsem sel jinam ... ) ...
drzim place, aby se vam podarilo ty lidi predelat ...
... z me dlouhodobe zkusenosti sefa ruznych obchodnichtymu muzu rict, ze bud to clovek v sobe ma, a to bez ohledu na to pro jakou firmu dela, ... a chova se slusne a vstricne k zakaznikum ...
.. a nebo to v sobe nema ...
z byvalych pracovniku Autec jsme mel pocit ze to v sobe nemaji (krome dam v prodejne hadru a doplnku, ty byly vstricne ... )
... takze dam inveltu posledni sanci pri pristi prohlidce ... a bud to dopadne pocitove dobre, nebo ma u mne (a potazmo dalsich) Invelt smolika ...
Invelt napsal: nespokojenych i spokojenych zakazniku bude mraky - a duvody proc jsou nespokojeni nebo spokojeni musime znat, abychom s tim dokazali neco delat a poucit se. Takze pokud si byl nebo jses se sluzbama v inveltu nespokojenej - napis prosim konkretni duvody.
no nezlob se na mě, ale pokud si dáš motorku do servisu a oni ti jí vracej nabouranou a někdo se tváří, že se nic nestalo tak to snad nemusím psát jako důvod ne? To snad každej pochopí i v Inveltu.. A to znám ještě jednu příhodu kdy přijímací technik před zákazníkem nasedl na motorku, že jí sveze na dílnu a hned před vchodem na ní upadl tak, že sám zákazník musel svou motorku z pana J.H. sundat aby ho osvobodil..
dlouho to tady čtu a držim hubu a myslel jsem že jde o budoucnost Inveltu ale pokud se chcete rejpat v tom co se stalo... Ale jak jsem napsal.. Pan J.H. už přijímacího technika nedělá, dost lidí už není na funkcích kde to neklapalo, a v současné době jsem hodně spokojenej i když... Hodně v člověku zůstalo..
Teď už to nevydržím a musím se také přidat, třeba si z toho něco vezmete. V 2008 jsem se v 10tém měsíci naboural. Zavolal do Autecu aby si přijeli pro moto a opravili. Odvoz trval 14 dní.
Oprava odhadnuta na 14 dní, trvala 4 měsíce! (ano, byly v tom vánoce)
V únoru, tedy 2 měsíce před vyzvednutím motorky na nás upomínali lidi od Autecu, nebo lidi z nucené správy či co to bylo, abychom laskavě zaplatili za opravu! A přitom my ani nevěděli, co je s motorkou, info se moc nedalo sehnat, nikdo nebral telefony. Občas se mi p.Horského podařilo dohnat a jen jsem zjistil, že čekají na díly.
Autec si vystavil na přelomu roku faktury na díly na mou moto se 14 denní splatností....nechápu.
Po 4 měsících si Autec stěžoval, že pojišťovna jim kryje jen 1 ze 2 faktur. (ale pojišťovna naopak Autec opakovaně upomínala o podklady)vytelefonovával jsem to já, abych motorku nakonec ještě někdy dostal. Pak jsem musel lidi v Autecu učit, jak se počítá krytí od pojišťovny, verzus faktury za opravy a DPH a spoluúčast. Trvalo mi 30 minut, než jsem jim dokázal vysvětlit, že pojišťovna funguje dobře a oni neumí počítat.
Pak jsem platil spoluúčast na pokladně a nedokázali mi vystavit příjmový doklad.
Pak po mě peníze za spoluúčast vymáhali, ale nakonec zjistili ze systému, že jsem zaplatil - naštěstí.
Rád bych podotknul, že moto je firemní, jednali jsme jako firma a ne jako "paka, která vidí servis poprvé".
Tolik má zkušenost s Autecem a odborníky. motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Obecně mi přišlo, že Autec má několik problémů:
1, absence náhradních dílů....tenkrát asi platební neschopnost, nevím, jak teď,a le po D a A chodí díly do druhého dne většinou.
2, p.Horský byl vždy, když jsem tam byl přetížený, nestíhal.
3, U motorek (auta jsme se tam servisovat neodvážili) dosti nehostinné prostředí pro klienty. Není kde počkat, kafe si tam nekoupíme...prostě ve srovnání s D a A smutné
4, v Kaprunu, kde jsem moto koupil a dělám garančky není problém zajít a domluvit se s technikem, všude se usmívají a snaží se vyhovět. Když zavolám týden dopředu, že přijedu, mají všechno pohromadě a servis proběhne včetně svolávaček během 2-4 hodin.
Šlo by to také tak? Mohli bychom si připadat jako v civilizaci? Možná to teď tak už je, nevím, jen mé pozorování a zkušenosti od sousedů.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal(a):
Obecně mi přišlo, že Autec má několik problémů:
1, absence náhradních dílů....tenkrát asi platební neschopnost, nevím, jak teď,a le po D a A chodí díly do druhého dne většinou.
2, p.Horský byl vždy, když jsem tam byl přetížený, nestíhal.
3, U motorek (auta jsme se tam servisovat neodvážili) dosti nehostinné prostředí pro klienty. Není kde počkat, kafe si tam nekoupíme...prostě ve srovnání s D a A smutné
4, v Kaprunu, kde jsem moto koupil a dělám garančky není problém zajít a domluvit se s technikem, všude se usmívají a snaží se vyhovět. Když zavolám týden dopředu, že přijedu, mají všechno pohromadě a servis proběhne včetně svolávaček během 2-4 hodin.
Šlo by to také tak? Mohli bychom si připadat jako v civilizaci? Možná to teď tak už je, nevím, jen mé pozorování a zkušenosti od sousedů.
tak to by byl sen, na AuTec jsem slyšel spíše negativa a jediná volba pro pražáky byl pan Žlábek ve Strašnicích, kterého mi také doporučoval kolega z práce-nic nebyl nikdy problém.
Osobní zkušenost nemám, a tak bych Invelt klidně zkusil
jacob napsal(a):
Obecně mi přišlo, že Autec má několik problémů:
1, absence náhradních dílů....tenkrát asi platební neschopnost, nevím, jak teď,a le po D a A chodí díly do druhého dne většinou.
2, p.Horský byl vždy, když jsem tam byl přetížený, nestíhal.
3, U motorek (auta jsme se tam servisovat neodvážili) dosti nehostinné prostředí pro klienty. Není kde počkat, kafe si tam nekoupíme...prostě ve srovnání s D a A smutné
4, v Kaprunu, kde jsem moto koupil a dělám garančky není problém zajít a domluvit se s technikem, všude se usmívají a snaží se vyhovět. Když zavolám týden dopředu, že přijedu, mají všechno pohromadě a servis proběhne včetně svolávaček během 2-4 hodin.
Šlo by to také tak? Mohli bychom si připadat jako v civilizaci? Možná to teď tak už je, nevím, jen mé pozorování a zkušenosti od sousedů.
Musím podotknout, že auto i motorku jsem kupoval v AuTecu, ale: náhradní díly a doplňky mi vždy přišli druhý až třetí den, přímo z Mnichova s mojí jmenovkou. Pan Horský bývá přetížen, ale taky umí hodně vyjít vstříc-např. mi domluvil i servis když tam zrovna nebyl, předem vyplnil papíry a já to jen vyřáidil přímo s mechanikem. Všechny servisy, kde to šlo, mi provedli na počkání a na svolávačku nikdy nezapomněli. Velmi slušná kavárna s plazmovou televizí se nachází, snad od začátku, v showroomu u aut... (jen ji chvíli rekonstruovali). Některé prkotiny, abych nemusel čekat mi z vlastní vůle udělali i sami přijímací technici, konkrétně dříve Tomáš Novotný a pak i Jakub Hruška. Závadu na autě PO GARANCI mi opravili na kulanci úplně zdarma a ještě jsem dostal náhradní auto. Já si opravdu nemůžu stěžovat. Zejména když porovnám se servisem Mercedes, kam taky jezdím a už vůbec ve srovnání s Bychlem(o tom už jsem tu psal)..... Jediný problém, co v AuTecu občas mívám je dovolat se.
Maiali nel Fango!
No, pokud by to bylo tak, neměl bych žádný problém. Bohužel, ta peripetie, co jsem popisoval, mě celkem odrazuje a teď kamarád servisoval BMW530d a co si zažil mi přišlo jako černá noční můra....ale je fakt, že lidi z Inveltu se revanžovali velkými slevami a vedení rozumným přístupem. Třeba ještě někdy taky zkusím.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
tak tedy příklad pro INVELT (doufám, že něco se alespoň stane vzorem)..
BMW Motorrad zentrum München:
zavolám dopředu že chci udělat servis, po telefonu sdělím jméno, SPZ, typ motorky, kilometry, závady, nebo to co chvi udělat navíc.. a termín, který by mi co nejvíc vyhovoval.. Vzhledem k tomu, že jsem ze zahraničí (pro ně) většinou mi s termínem vyšli vstříc jen s upozorněním, abych přijel hned ráno aby to stihli za jeden den. Ráno si převzali motorku, u běžné 40ti tisícové inspekce povidaj, že to bude v 15.00 hod připraveno.. Odkázali mě do šatny, kde se můžu převléct do "civilu" a uzamknout si motohadry ve skříňce - ZDARMA!! Pak jsem nafasoval mapu Mnichova a celodenní lístek na městkou dopravu - ZDARMA!! O kávě s nějakým koláčem či co to tam vždycky maj ZDARMA ani nemluvím, je to snad samozřejmost všude v normálním světě (kupodivu už i v servisu VW v Praze) Po couračce po městě jsem se vrátil v jednu a motorka už stála venku připravéná, hotová a INVELTE div se i umytá... naposled když jsem byl s autem na POUHOU výměnu brzdové kapaliny a čelního skla u auta v AuTecu, dostal jsem auto se zapatlaným sklem a se dvěma náááádhernejma šlápotama od oleje na světle šedivým koberci.. Ale to už je dávno (cca v roce 2005-6?) a tenkrát to bylo s autem fááákt naposled. Ale s motorkou s klukama (a holkama na Life shopu) v AuTecu - Inveltu nemám problém. Kluci ze servisu tomu fakt rozumí, přijímací technik Dušan Horský vyjde jak jen může vstříc, prodejci se můžou přetrhnout (škoda že odešel Dan Kábr) díly choděj do druhého dne pokud jsou skladem v Německu, holky mi prodaj vždycky i to co nechci ... takže vlastně spokojenost..
moje návrhy na změny pro INVELT:
-zřídit něco, je mi jedno co, aby se dalo dovolat - to je fakt velkjej PROBLÉM!! A´t je to na díly, servis či kamkoli jinam..
-šatna pro "přespolní" by nebyla od věci ale asi až se tam "přespolní" přestanou bát jezdit..
-dojet si pro motorku k zákazníkovi a zas mu jí po servise vrátit je hudba budoucnosti ale u aut to přece problém není a dělá se to..(my to děláme i s motorkama pokud si zákazník přeje)
- a kdysi tam blábolil p. Čepička o takový koncepci, že zákazník přiveze motorku na podzim do servisu, bude jí mít zagarážovanou přes zimu tam, udělá se na ní požadovaný servis ve volné kapacitě servisu (prostě jak na to přijde přes zimu čas), a bude na jaře k vyzvednutí do inspekci, kontrole a dobytá.. - tahle úvaha se mi docela líbila..
jo a pana Zbyňka dát z prodeje náhradních dílů někam, kde nebude v kontaktu s lidmi.. podle něj jsou všichni motorkáři zm..di..
co ty na to INVELTE??
Upravil jezek dne 15.02.2010 10:18
>INVELT;Dovolat se do INVELTU je fakt problem udělejte s tím něco.Telefony se tam buď nezvedají nebo se rovnou típnou ,když někdo ,,otravuje".
Upravil kim dne 15.02.2010 19:10
To Ježek:s těma telefonama máš recht to je o nervy se tam dovolat.
Jinak co popisuješ je v De standart proto se zde vůbec nedoprošuju a nenervuju jestli se dovolám a budu doufat jestli moto bude hotové jak a kdy,prostě výlet kousek za čáru a hotovo
Jinak si osobně myslím,že Renocar,Invelt co se motorek týká to bude běh na dlouhou trať a uběhne hodně sezón než se trošku přiblíží zápodoněmeckejm soudruhůmpřesto jim přeju hodně štěstí aby kluci co neumějí kváknout německy v okolí Brna nemuseli jezdit do Vídně a prosit se aby tam technik s nima mluvil česky
Mám stejnou zkušenost!!! Nedovoláš se ani náhodou....... teda abych to upřesnil, dovoláš se na recepci a ta ti po několikátém nepovedeném spojení řekne přímou linku, na kterou se už nedovoláš vůbec!!!
Ale rada od INVELTu k tomuto problému už tady je v začátku tohoto vlákna. Pokud se ti zdá, že už je to neúnosný, máš napsat mail na pripominky@invelt.com a hned se ti někdo ozve.
Nezbývá, než tuto cestu prověřit.
Třeba s tím vedení po několika mailech denně začne něco dělat ku naší spokojenosti
Upravil Jarda-vopic dne 15.02.2010 20:51
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Bob napsal(a):
To Ježek:s těma telefonama máš recht to je o nervy se tam dovolat.
Jinak co popisuješ je v De standart proto se zde vůbec nedoprošuju a nenervuju jestli se dovolám a budu doufat jestli moto bude hotové jak a kdy,prostě výlet kousek za čáru a hotovo
Jinak si osobně myslím,že Renocar,Invelt co se motorek týká to bude běh na dlouhou trať a uběhne hodně sezón než se trošku přiblíží zápodoněmeckejm soudruhůmpřesto jim přeju hodně štěstí aby kluci co neumějí kváknout německy v okolí Brna nemuseli jezdit do Vídně a prosit se aby tam technik s nima mluvil česky
jenomze Bobe -- SERVIS jak uz z nazvu vyplyva casto potrebujes prave ve chvili, KDY JSES IMOBILNI.
takze ta vzdalenost take hraje roli... jezdit z prahy 200km do servisu do Regensburku je proste uchylnost, zvlast kdyz treba nemusi byt nahradni dil dostupny (jakoze v nekolika pripadech jenom u mne PRY v DE opravdu dostupny NEBYL).
Takze Regensburg jako vylet se sevisem? naprosto ok... v ostatnich pripadech .. imho... RIZIKO a plytvani casem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal(a):
Obecně mi přišlo, že Autec má několik problémů:
1, absence náhradních dílů....tenkrát asi platební neschopnost, nevím, jak teď,a le po D a A chodí díly do druhého dne většinou.
2, p.Horský byl vždy, když jsem tam byl přetížený, nestíhal.
3, U motorek (auta jsme se tam servisovat neodvážili) dosti nehostinné prostředí pro klienty. Není kde počkat, kafe si tam nekoupíme...prostě ve srovnání s D a A smutné
4, v Kaprunu, kde jsem moto koupil a dělám garančky není problém zajít a domluvit se s technikem, všude se usmívají a snaží se vyhovět. Když zavolám týden dopředu, že přijedu, mají všechno pohromadě a servis proběhne včetně svolávaček během 2-4 hodin.
Šlo by to také tak? Mohli bychom si připadat jako v civilizaci? Možná to teď tak už je, nevím, jen mé pozorování a zkušenosti od sousedů.
Musím podotknout, že auto i motorku jsem kupoval v AuTecu, ale: náhradní díly a doplňky mi vždy přišli druhý až třetí den, přímo z Mnichova s mojí jmenovkou. Pan Horský bývá přetížen, ale taky umí hodně vyjít vstříc-např. mi domluvil i servis když tam zrovna nebyl, předem vyplnil papíry a já to jen vyřáidil přímo s mechanikem. Všechny servisy, kde to šlo, mi provedli na počkání a na svolávačku nikdy nezapomněli. Velmi slušná kavárna s plazmovou televizí se nachází, snad od začátku, v showroomu u aut... (jen ji chvíli rekonstruovali). Některé prkotiny, abych nemusel čekat mi z vlastní vůle udělali i sami přijímací technici, konkrétně dříve Tomáš Novotný a pak i Jakub Hruška. Závadu na autě PO GARANCI mi opravili na kulanci úplně zdarma a ještě jsem dostal náhradní auto. Já si opravdu nemůžu stěžovat. Zejména když porovnám se servisem Mercedes, kam taky jezdím a už vůbec ve srovnání s Bychlem(o tom už jsem tu psal)..... Jediný problém, co v AuTecu občas mívám je dovolat se.
presne tak...
kdyz jsem si koupil osmikilo tak mi pan Horsky nekolikrat rovnal riditka (vyrizeno cca okamzite na pockani )... to jsem se jeste bal za to vzit.
problem se zadrenym vetrakem -- zacal resit ihned, motorka byla zitra k vyzvednuti.
Pos*** alternator -- na to prisel p. Horsky aniz bych reklamoval.. jen jsem se mezi reci zminil kdyz jsem cekal az na wozejku privezes do Inveltu tvoji ) motorku..
pripominam, ze obe byli za tusim 2 dny k vyzvednuti.. moje s novym alternatorem.
Po bouracce se cekalo na dily... ale tam jsem nespechal, stejne jsem mel ploutef v obvazu.
Takze alespon mne se vicemene pokazde dostalo briskniho osetreni dovolani se loni obcas byvalo problem.. to jo, ale to uz se tu resilo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To hezounek Hicks:ano mluvím převážně o 10tis ispekcí nikoliv o emergency případech,btw myslíš si,že ti Invelt ten díl sežene rychleji než v De,když to berou od nich?asi ne
Nakonec vím,že na dané téma se s tebou nikdy neshodnu,protože ty uznáváš jenom Autec + p.Horskýho ven by jsi nejel,protože nemáš čas, ale než seženeš biomrkev pro své králíky tak já už jsem v Dráždanech .
Bob napsal(a):
To hezounek Hicks:ano mluvím převážně o 10tis ispekcí nikoliv o emergency případech,btw myslíš si,že ti Invelt ten díl sežene rychleji než v De,když to berou od nich?asi ne
Nakonec vím,že na dané téma se s tebou nikdy neshodnu,protože ty uznáváš jenom Autec + p.Horskýho ven by jsi nejel,protože nemáš čas, ale než seženeš biomrkev pro své králíky tak já už jsem v Dráždanech .
cheche... no alespon, ze uznas, ze pro emerdžency pripady je Regensburg trochu nevhodnej..
...ale poslouchej.. clovek jezdi na 10tis do REGE... pak ma problem.. a na motorku mu bude sahat nekdo, kdo HISTORII TOHO STROJE NEZNA?
To mi neprijde uplne dobry.. muzou mu uniknout souvislosti.
Ja nemam nic proti PIA.. jenom rikam, ze kdyz mam 10km od domu Autec ci Bychla, je potencialne pruserovy jezdit 200km daleko.
Navic tech rizik po ceste je vic.. objednas se na dejme tomu poledne... ale co kdyz:
a) bude ucpana dalnice
sileny pocasi ve kterym se neda poradne jet
c) nedejboze nehoda?
d) stroj pojizdny.. ale 200km uz je docela dost?
Pro Tebe jako cloveka co je neustale v DE s wozejkem to naprosto chapu... take pokud mas stesti a nemas problemy...
ale pokud se ti moto trochu s*re... jakoze to neni zas takova vyjimka ani u dvanactek, mas se vzdalenym servisem problem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2