no a právě v testech jsem četl na netu, že termoplastové blembáky, lépe pohltí nárazovou energii, na rozdíl od těch ze skelných či karbonových škopků, které sic vydrží bez rozbití prdu, ale přenesou náraz do krku.Viz foto, které tu proběhlo, kdy helma je celá, jen ta hlava uvnitř byla na sra.ku.
A pak můj názor je ten, že při ráně, která neznamená konec pomůže každá helma, když je to fakt šlupka, pak pomáhej bůh. Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Baltazar napsal(a):
no a právě v testech jsem četl na netu, že termoplastové blembáky, lépe pohltí nárazovou energii, na rozdíl od těch ze skelných či karbonových škopků, které sic vydrží bez rozbití prdu, ale přenesou náraz do krku.Viz foto, které tu proběhlo, kdy helma je celá, jen ta hlava uvnitř byla na sra.ku.
A pak můj názor je ten, že při ráně, která neznamená konec pomůže každá helma, když je to fakt šlupka, pak pomáhej bůh.
IMHO ta energie by se mela prave vyuzit trochu na DELAMINACI.
Navic termoplastu mas vic druhu...
...
jinak souhlas.. ja bych se DOST bal o krk.. aneb prodlouzena micha.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A co tahle!Sice to neni vyklapecka,ale je za 1015kc i s motorem a chlazenim!A Braun taky myslim neni spatna znacka!A v tom kufriku je asi nejake prislusenstvi.Mozna nahradni plexi.
Vysoušecí helma Braun HLH18
vysoušecí helma s motorem na levé straně
2 teplotní stupně, 1 ochlazovací stupeň
vevis přiložený následující obrázek:
[63.34Kb]
Upravil vevis dne 17.02.2010 08:26
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vevis> supéér vždyť jsi to vlastně vymyslel, tohle by mohlo jít pod helmu jako takový airbag kombinovaný s klimatizací. šup to patentovat. Zjedné strany nechat větrák z druhé přidělat pyropatronu a je to . Než nás džaponci zase předběhnou.
MAKO napsal(a):
Tady je obrázek týpka z motorkářů co měl termoplast od Cabergu
Prej je bez následků
to naznacuje ze mu vzali cast mozkoveho laloku?!...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak zrovna jemu by ten airbag od braunu mozna pomohl.
Jeste je moznost kupovat si vetsi velikost prilby a pred nasazenim to vzdycky trochu podstriknout montazni penou!(helma by pekne sedela a zaroven by se zvetsilo mnozstvi materialu,ktery pohlti energii.Mozna by to i zabranilo tomu,aby se helma rozpadla na vice kusu a stale by tak nejak drzela pohromade?)
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
MAKO napsal(a):
Tady je obrázek týpka z motorkářů co měl termoplast od Cabergu
Prej je bez následků
to naznacuje ze mu vzali cast mozkoveho laloku?!...
To fakt nevim to už by asi nebyl bez následků ne
a on je bez nasledku?
jinak imho nemusi... nejsem expert, ale mozek je genialni a casto zalohovanej.
kazdopadne to je skutecne RTG? vypada to brutalne.
---
jo aha.. to je desticka.. no stejne..
Upravil hicks dne 17.02.2010 10:53
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nějaké ty reference nebo zkušenosti s prvotně zmíněným škopkem? Jaro na vás, bando ukecaná
Ovšem ty linky na motorkáře - to je docela brutus. Raději bych zůstal v kuse
Upravil Medik dne 17.02.2010 15:01
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Deny napsal(a):
Dnes jsem objevil v jednom obchodě tuto výklopnou přilbu, co Vy na to?
MOTOWELL FU3B BLACK http://www.motowe...php?id=39.
Cena:
3.690 Kč
Součástí přilby je souprava BLUETOOTH, která umožňuje komunikaci mezi přilbami, nebo mezi přilbou a mobilním telefonem.
- Materiál korpusu přilby - termoplastický ABS
- Elementy pro diferenciální pohlcení nárazu
- Dvojzónové pohlcení energie EPS
- Povrch přilby je odolný vůči UV záření
- Pohodlná vnitřní vyjímatelná výstelka, kterou lze prát
- Nastavitelné větrání vnitřku přilby
- Rychloupínací řemínek přilby
- Nastavitelná sluneční clona
- Tvář je maximálně chráněna plexisklem
- Přilby mají evropskou homologaci
Váha přilby: 1 850 g
Přilby otevírací
S – M – L - XL
Musím říct, že zpracování je na úrovni Caberg Justissimo, kovové zámky apod.
Předevčírem jsem absolvoval kolečko Polo Dresden + asi 5 motoshopů v ČR a zkoušel jsem pořádně všechny vyklápěcí helmy. No a ve velikosti XXL mi nic pořádně nesedlo (ani značkové Airoh, Nolan, Lazer atd.) , snad jen Caberg a .....Schuberth C2. Za Caberga dát 6 tis.Kč se mi nechtělo a za nového Schuberta 300,- Euro taky ne. No a večer jsem našel inzerát na skoro nepoužívaného Schuberta C2 z Prahy za 1900,- Kč a to se mi hodně líbilo.
Už je doma a musím uznat, že mi padl jak poklička na hrnec. Takže už jsem in za pro mě hezký peníze....
Čus a Schuberthu zdar..........jo a nechce někdo Caberg Justissimo za 1000,- Kč i s poštovným?
Upravil Deny dne 18.02.2010 22:02
Pomatenost, zvaná BMW.
MAKO napsal(a):
Tady je obrázek týpka z motorkářů co měl termoplast od Cabergu
Prej je bez následků
No možná proto tady ještě je, ale v každým případě při ráně na takovou traverzu si osobně myslím, že je to buřt co máš na hlavě, je to o štěstí, že není tuhej
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
tři dny jsem ten odkaz na těch motorkářích hledal.hmm!V jiném vlákně se na to téma psalo že to byl starý typ,který je půlený kvůli sluneční cloně.S těch starších modelů to mělo více přileb takhle řešené.Tam je ta slabina.
Upravil petr_t dne 18.02.2010 23:34
Tady je ten test co prováděli Taliáni.Postižené "husy"se ozvaly a napadly zkušebnu že provádí testy špatně/ AGV,Caberg,Airoh atd./Pak někomu v tomhle komerčním zkorupovaným světě věř!!!http://www.youtube.com/v/kxE12d4VMiE&feature=player_embeddedhttp://www.altroconsumo.it/caschimoto/
Bobe, dík. Víš jezdím BMW srdcem a ne "prachama a image" . Nemám peněz na rozhazování, ale ten Schuberth za 1900,-Kč je fakt dobrej. Hlavně mi na mou velkou palici sedí super. jinak ty kecy o helmách .....chce se mi blejt. Jezdím převážně off-road a pokud lehnu ve 20 ti kilometrové rychlosti, tak je celkem jedno, co mám na hlavě, no a při přesunech do Rumunska jedem max. 120 km/hod., protože máme obuty crossové pneu...... a dáváme si velkýho bacha, nejedeme zásadně po dálnicích, ale po silnicích 2. a 3. třídy.
Pomatenost, zvaná BMW.