Tak diky vsem zde za prizpevky. Moje rozhreseni je takove, ze jsem se tak nejak pokusil seridit ventili a ejhle po jejich serizeni je po zvucich (benzin sem natankovval uplne stejny jako pred tim BA95). Jen mam ted pocit, ze to zere jak starej ruskej tank. Takze nejspis to serizeni nebude uplne ono. Pokud jde o tu axialní vuli tak me se to proste nepodarilo na obou mistech seridit stejne.
Na to by ti odpověděli jiní odborníci, ale myslím si, že jo. Moje jedinné příznaky byla spotřeba a po přečtení fóra (odborníkům děkuji) jsem vyměnil lambdu a je to OK. Spotřeba kolem 6, před výměnou asi 10 litrů, bylo to víc jak Varadero a to mě zarazilo.
......ano lambda sonda ide zmerat na diagnostike dokonca može byt zla aj ked ju nevyhadzuje ako zavadu,ale pokial si ju prepneš do grafu musi hadzat po zohriati motora peknu sinusoidu
Alf napsal(a):
Dekuju za tip a da se lambda nejak zmerit?
Jednoduchá kontrola i bez měření je prosté odpojení lambdy.Odpoj ji a jezdi.Pokud spotřeba klesne,je to jasné.Pokud ne,bude masařka někde jinde.Konektor je jestli se nepletu vpravo pod nádrží.Motor se po odpojení lambdy dosadí přednastavené nouzové hodnoty (průměr) a pojede v určitých režimech trošku "tupěji",ale ne zase tolik,aby se to nedalo zkousnout.
Taky se mi nelíbily zvuky, které vycházely z "motoru" zjistil jsem, že mám uvolněný padací rám v jednom šroubu a při určitých otáčkách rezonuje, po dotažení rozhodně lepší.. YouTube Video
smazak73 napsal:
No já se snímačem laboroval a tím to fakt neodstraníš ,dělá to pořád a to strikně dodržuju 95okt. Jak píše plán a rádce BMW (žádný rozmazlování). Jediný co se snímačem polohy nastavíš je že motor je lepší vodspod nebo v ve prostřed nahoře je každý GS mrtvý.Hallem určo hejbat půjde (nevím též nemám osobní zkušenost) ,ale u každýho prachvobyčejnýho osobáku to jde tak předpokládám ,že i u BMW.
Hall je v podstatě nedokonalej stroboskop kterej snímá bod na klice (u jednobuchu) tady 2 body dle mě to bude hejbací nahoru ,dolu =měnění useku povelu .
Kdyz jsem jel na dovci s origos koncovkou,tak me prislo gs nejaky tupy.I se svodem.Ale po dovci jsem dal zpet Remuse a muzu rict,ze to mrtvy neni 3500 otacek a jak kdyz bouchnou saze.Zabere to a jede jak motard.Spodek je taky jinde.
I pád na hubu je pohyb kupředu
tomtom: jo stalo se mne uplně to samý, docela mne to vyděsilo, rezonovalo to jen kolem 3000 a jen když jsi jel. byl to padák pod nádrží
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Tak nevim, zdali se bavite o tom samem, (viz. http://bmwgs.cz/f...d_id=15076 tezko se ty pazvuky popisuji. Jak jsem psal, to "zvoneni", mozna esus plnej sroubu, se projevuje mezi 3500 - 4000 otackama. Najednou proste prijde zcela jiny zvuk motoru. Pod a nad je to OK. Jsem po serizeni ventilu, klapky a podtlaku (diky Vondri). Se spotrebou jsem na krasnych +/- 5 lit. Takze, jen ty sileny zvuky.
Upravil spea - ToM dne 10.07.2012 21:46
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Trochu se to nakouslo už na začátku a myslím že se o tom podrobně píše v jiném vlákně. Pokud je to ono, pak jsem se s tím setkal poprvé v r.2006 u fungl nové 1150ADV a nazval jsem to tehdy omezovačem zrychlení, protože když se přidával plyn pozvolna, nic se nedělo, když jsem přidal víc, ozývaly se hrozná, zdánlivě mechanické, cinkavo-zvonivo rachtavé zvuky. Motorka byla nová, v záruce, nájezd minimální. Pomohlo zrychlovat pomaleji, popř. podřadit, ale to situaci neřešilo. Později jsem zkusil benzín 98-100 a pomohlo to, stejně jako jsem přišel na to, že když se na začátku rachocení přidá naopak plný plyn, přes kritickou otáčkovou zónu se to přežene téměř (a postupně úplně) bez zvuků. Definitivně pomůže nějaký čas tahat víc za plyn, vytáčet motor, prostě vyhnat pavouky a "vymést komín", což mi nevonělo protože jsem spíš kochací jezdec, ale zvuky zmizely a to i při použití paliva 95. Teď mám jinou 1150ADV a dělalo to zase, takže občas natankuju 100-vku benzín, začal jsem motor trochu víc vytáčet, řadit při vyšších otáčkách, nic drastického pro mou kochací duši, ale zvuky zmizely. Sem tam se náznak ozve, čímž mi motorka naznačí, že už jsem se zase delší dobu kochal, tak přidám a je klid, teď už jsem to pár měsíců neslyšel.
Tak a jsem toho otrokem taky jenže benzín točit to a tak nepomohlo
toho zvuku jsem si všim už dřív že když jsme vzal víc za plyn tak se mi z (motoru)začlo ozývat jak dkybych tam měl štěrk co se tam chroupe
letos na dovče s kuframa jsem zjistil že když jedu třeba 100 km/h na šestku a chtěl jsme předjet auto a já naložil na lynu začalo se to ozývat a motorka se začla potom dusit a strácet výkon,když jsem to zkoušel potom a přidával jsem plynule bylo to bez zvuků a bez stráty výkonu,
stalo sem i to i na pětku když jsem předjížděl a naložil jsem na plynu tak to začalo kolem 4 tis otáček a konec zvuky a dušení,nemohu prostě motorce naložit aby vypálila jak splašená ale musím pomalu s plynem a plynule:-(
jinak benzín jsem zkoušel dávat nejednu nádrž vervu 100,i carreru 100 i u schlelu ten je nechutně drahej...i nějakej sajrajt do nádrže jsem dával na pročoštění sistémů a pumpy,tím to ale asi není
dík moc za nějakou radu
to maggoss jsem na tom stejně, nejmarkantnější je to když je teplo. Už to neřeším (i když mne to sere) sem tam dám lepší benzín a proženu to, trochu se to zlepší ale ozve se to zas.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Když natankuju stovku od Benziny, tak mi ty detonace spolehlivě zmizí, nikdy jsem tomu nechtěl věřit, že se to u takovýho traktorovýho motoru tak projeví
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Kubicek - když u mě se to dělo aj když bylo relativně chladno:-( je pravda že co jsem sundal kufry a teď jsem jí zkoušel honit bez kufrů jen s mojí váhou 83 kg tak mi to neudělalo ani jednou..ten zvuk jednou ale stráta výkonu ani jednou tak fakt nevím co to je