Tonda napsal(a):
Jde to i na spojce, ale musíš koupit odvzdušňovák, kterej je úplně špi.čatej - špička kužele akorát přesně vytěsní kanálek v té "armatuře" ve které je původní ventil odvzdušnění. U spojky to moc nenahřívej - max. tak 40-50 stupňů. Hadička odvzdušnění spojky je z plastu a velký teplo by ji neudělalo dobře A stojí ranec (cca 2800Kč) Ještě po odvzdušnění spojky celej odvzdušňovák i s armaturou pořádně očisti a odmasti a zajisti ho proti povolení "opatláním" tmelem a nasuň na něj zpět ten chránič z pěnovky.
Kubicek napsal(a):
Dekuji za rady, jen se zeptám není na to nějaký origo přípravek, kdyz to mají soudruzi tak pěkně pripravený nebo je to tajem origo servisu?
Ja myslim ze ne,akorad v servisu sahne do krabicky na ponku prave pro ten odvzdusnovak odvzdusni vynda da ti tam zpatky tu zatku na ten imbus a hotovo ale mozna se pletu
Děkuji za rady, až se zmatořím neboť mne schvatila choroba, vše provedu, mam toho na servis více, ale pořád to oddaluju nebo není čas. Tak ted budu doma tak misto ležení pod peřinou budu v garáži. :-)
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Tak vypouštěcí šroub vyměněn, vše bez problémů. Sjíždění destiček z jedný strany asi taky odstraněno. Desky se nechtěly lehce hýbat ve třmenu, byly tam jakoby zapříčený tím pojištovacím šroubem co jde skrz ně. Odstraněno. Ale mám závadu, na kterou nemůžu přijít. Po odvzdušnění asi už dneska po 3., mi nechce padat tlak z brzd. Po zmáčknutí páčky a povolení se kolo nechce točit, jakoby pořád brzdilo, chvilku tak minutu trvá, než tlak povolí. Není to hned po uvolnění páčky, přední brzdy. Když chci zabrzdit tak je páčka nejdřív trochu měká, pak ztvrdne. Myslím, že už by tam snad žádnej vzduch neměl bej. Už si opravdu nevím rady. Vše nejspíš začalo povolením týhle hadice (spodní)
Kubicek přiložený následující obrázek:
[112.72Kb]
Upravil Kubicek dne 05.08.2010 23:39
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
No to nabízejí i za docela přijatelnou cenu. Jen otázka jestli je to na verzi s abs nebo bez. http://www.elit.c...erove.aspxKonečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Ještě k těm, hadicím z Elitu. Nevíte jak je řešená ta kostička co rozděluje tlaky na oba třmeny? Neviděl jste to někdo nahoudou?
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Kucí,napíšu sem,ať nemusim zakládat další vlákno...
Koupil jsem v Elitu přesně tip brzd.desek do předu na muj stroj a oni mi tam nepasujou,nejenom že jsem už spálil obaly,ale i jsem je musel broušením upravit... teď doufám,že to nebude dělat neplechu...jinak jsem jen tak vyhodil 1600,-
Upravil Kubrt dne 11.12.2010 17:02
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
To buď v pohodě,já to dělal několikrát i na kamiona dobrý.Jinak na 1150 jsou dva typy,je to asi podle toho jestli ma nebo nema posilovač.
Když je hlad,je i husa dobrá.
me se loni povedlo strhnout platek na zadni desce. neviml jsem si toho. zadni kotouc mam ted hrbatej od zelezneho napeku. ktery desky ze zerou kotouce? myslim, ze by mi to na srovnani pomohlo..
Kasak napsal:
To buď v pohodě,já to dělal několikrát i na kamiona dobrý.Jinak na 1150 jsou dva typy,je to asi podle toho jestli ma nebo nema posilovač.
Hlavně že jsem to maníkoi říkal,že mám 03 s posilovačem... no hovno zle,ubrousil jsem to na brusce a chodí to,tak uvidíme...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
To asi ne,ja mám 2002 adv s pos.,švára to samý bez pos. vyrobený i ve stejným měsíci a desky má jiný.Tu moji asi dělali v sobotu z toho co zbylo.Jinak posilovač bez problémů.
Když je hlad,je i husa dobrá.
To asi ne,ja mám 2002 adv s pos.,švára to samý bez pos. vyrobený i ve stejným měsíci a desky má jiný.Tu moji asi dělali v sobotu z toho co zbylo.Jinak posilovač bez problémů.
A mate to ve stejnym mesici prihlaseny nebo skutecne vyrobeny?
Zkuste semhttp://www.realoe...amp;arch=0
napsat VIN kod a hodi ti to presne mesic,kdy to bylo vyrobeny.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nebudu zakladat novy vlakno.Kolik maj novy orig.kotouce na 11..gs?A jakej je limit,kdy jsou zraly na vymenu?Mam 4,2mm predek i zadek.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!