Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 3 z 3:   1    2    3  
 
Anakee je Anakee
brozkin
#41 
Přidané 16.06.2010 17:33
Avatar člena


Příspěvků: 555
Registrace: 05.04.09
sandman-GS napsal(a):
Dobrej borec viz. první obrázek. Ale vůbec se tomu nedivím.

Ná svém GS mám za 3 týdny nalítáno cca 1800km a jen přiložím dvě fotky jak vypadaj gumy ( Anakee II )

První foto...no comment clap do zatáček to padá úplně samo

img5.rajce.idnes.cz/d0506/2/2710/2710637_7166a2818e6f3e189b9aa79f8d3634e7/images/P1000570.JPG

Druhé ..... taky se vám tam dělaj takový "vyvýšený hranky" který při menší rychlosti a naplopení na ně dělají neplechu?
img5.rajce.idnes.cz/d0506/2/2710/2710637_7166a2818e6f3e189b9aa79f8d3634e7/images/P1000571_2.JPG


Při vyšší rychlosti cca na 80 km/h jsem to už nepozoroval, moc OK se mi to nezdá.
Tyto hranky vznikají v náklonu a prudké akceleraci např. pri výjezdu ze zatáčky.Je to způsobeno velkou mezerou mezi jednotlivými "špunty".Dříve jsem jezdil na T66 a tvořily se hranky také.Na jízdních vlastnostech to nějak nepozoruji,jenom při náklonu je hlučnější.
Das ist BMW
 
SHREK JAN
#42 
Anakee je Anakee
Přidané 16.06.2010 17:52
Avatar člena


Příspěvků: 261
Registrace: 13.04.10
Já mám na zadní ještě Anakee, na předku Anakee II a jsem zatím velice spokojen, zatím jsem toho moc nenajezdil, ale co mám najeto, tak zatám super, sedí jak přibité... lol
Jezdím tak, jak umím...
 
morabo
#43 
Anakee je Anakee
Přidané 16.06.2010 17:58
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
clap Pochvala, krásně sjetá ta hrana, tak to má vypadat Wink
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Stanly
#44 
Anakee je Anakee
Přidané 04.02.2011 23:01

Příspěvků: 239
Registrace: 09.11.10
tourance exp,maximální spokojenost. thumbs up
 
tracer
#45 
Anakee je Anakee
Přidané 14.02.2011 21:21
Avatar člena


Příspěvků: 58
Registrace: 27.03.10
Když koukám na ten test, tak Anake II trošku vybočuje vzorkem a asi i použitím. Já ještě moc pneu na Varaderu nezkoušel, ale třeba origo Bridgestone 152 byly trošku lepší na suchu ,horší na vodě ,ale v terénu nepoužitelný. Teď tam mám Anake II a s těma se dá zvládnout i hlína a trošku nezpevněný terén. Takže asi ten, kdo na svých cestách musí občas i mimo silnici, tak musí vzít zavděk kompromisem. Vůbec si nedovedu představit, že bych na Contikách, co jsou v testu, musel zdolat nějakou lesní cestu. Ale neváhal bych je nasadit na dovolenou do Alp. Úplně jiná situace pak nastane v těžkém terénu (písku, loukách a pod.) Tam už se musí sahnout do úplně jiné kategorie.
Ale co jsem chtěl říct, tak je, že se nějak vytrácí právě ten kompromis mezi silnicí a terénem. Fakt už se dá sehnat asi jen ta Anake a možná ještě klasická Tourancka. A obecně nějak nechápu, proč v testu pneu na endura (což nevylučuje teoreticky pohyb i v terénu) ,je nějaká hodnota na okruhu, centimetry rozdílu v brždění a podobný kravinky. Ruku na srdce 90% z nás ten rozdíl nepozná Wink Pro mě by byl užitečný test ,kde by se dobrali k tomu, aby fundovaně řekli : kolik guma vydrží v km, co udělá na vodě, co v terénu suchém, mokrém a na silnici. Co s kterou gumou jde a co s kterou ne. Sice někdo pokácel stromy, potiskal spoustu stránek papíru ale prakticky to nedá uživateli nic. Ve finále si musíme všechno vyzkoušet sami a vybrat si to co nám vyhovuje pro náš účel. comfort
 
Vjetrnik
#46 
Anakee je Anakee
Přidané 14.02.2011 21:29
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to Tracer: nemáš až tak pravdu...co guma udělá na okruhu je to samé co při sportovní jízdě na silnici...je dobré znát limity
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
JardaFGS
#47 
Anakee je Anakee
Přidané 14.02.2011 21:42
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
Tak tady ještě jedna z ADVRider.

Asi TKC ...?
JardaFGS přiložený následující obrázek:


[143.61Kb]
jardajerman@seznam.cz
 
SHREK JAN
#48 
Anakee je Anakee
Přidané 14.02.2011 21:56
Avatar člena


Příspěvků: 261
Registrace: 13.04.10
tak to je dobry naklonclapWink...
Jezdím tak, jak umím...
 
tracer
#49 
Anakee je Anakee
Přidané 14.02.2011 22:07
Avatar člena


Příspěvků: 58
Registrace: 27.03.10
Vjetrnik napsal:
to Tracer: nemáš až tak pravdu...co guma udělá na okruhu je to samé co při sportovní jízdě na silnici...je dobré znát limity


Neboj, pár let jsem dráždil supersporty a tam ty limity na okruhu byly opravdu znát a i tak jsme se nikdy neshodli na vlastnostech dané gumy. Co člověk, to úplně jiný názor. Samozřejmě ten kdo, kdo jezdí na enduru okruhy, potřebuje jiné údaje než třeba já. Ovšem nikoho takového neznám. Lidi co znám, tak v prvná řadě řeší ,jakým terénem pojedou a jestli jim ta guma na celou trasu vydrží. Podle toho obují.
Já si cestovní enduro pořídil proto, abych dojel pohodlně daleko a nebyl limitován jen kvalitním asfaltem.
Ale je to můj osobní postoj k tématu a tak to mělo i vyznít. Jakýkoliv jiný názor nezavrhuji, protože každý máme jiné nároky. Už třeba jen proto, že stejná guma jednomu vydrží 6tis a druhému 16tis.
Mě Anake II zatím nezklamaly a jelikož za ně nevidím adekvátní náhradu, tak je obuju zase.
 
itchy
#50 
Anakee je Anakee
Přidané 14.02.2011 22:10
Avatar člena


Příspěvků: 603
Registrace: 06.06.09
JardaFGS napsal:
Tak tady ještě jedna z ADVRider.

Asi TKC ...?
Neskutečne co se da delat na TKC 80clap
BMW GS 1200 adventure
 
servisak
#51 
Anakee je Anakee
Přidané 14.02.2011 22:11
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
itchy napsal:
JardaFGS napsal:
Tak tady ještě jedna z ADVRider.

Asi TKC ...?
Neskutečne co se da delat na TKC 80clap
Tak doufám že si někde nerozbiju hubu!!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Lamark
#52 
Anakee je Anakee
Přidané 15.02.2011 10:27

Příspěvků: 154
Registrace: 09.07.08
tracer napsal:
.... Pro mě by byl užitečný test ,kde by se dobrali k tomu, aby fundovaně řekli : kolik guma vydrží v km, co udělá na vodě, co v terénu suchém, mokrém a na silnici. Co s kterou gumou jde a co s kterou ne. Sice někdo pokácel stromy, potiskal spoustu stránek papíru ale prakticky to nedá uživateli nic. Ve finále si musíme všechno vyzkoušet sami a vybrat si to co nám vyhovuje pro náš účel. comfort


Ze zkušeností můžu říct že veškeré testy jsou pro mne pouze orientační. Asi se dají srovnávat vlastnosti pneu v daném testu vůči sobě (relativně) ale absolutní hodnoty jsou irelevantní. Každý má jiny setup, jinou hmotnost, jiný jízdní styl, očekávání a priority.

Nejlepší příklad je Šíma, který najede třeba >20k km na pneu... to jak říká kámoš neojezdí ale spíš oválí :-).

Nejlepší je vlastní zkušenost ale i to je zavádějící. Pokud guma vydrží 10k
což je pro většinu jedna sezóna tak při změně si už snad nikdo nepamatuje vlastnosti původní gumy když byla nová...
 
Strana 3 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 99
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.81 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI