2010 je určitě po motorové stránce krok ku předu,vyměnil jsem ji teď za svoji 2006 po 75000 km(štastných a bez poruchových), ale důvod k výměně to rozhodně není.
ahoj, ještě k tomu alarku. zapnou mi jde (mam taky 2010) vypnout jen klíčkěm v zapalování. Vypnout tlačítkem jde jen chvilku po zapnutí. Tzn. že když zapnu tlačítkem na ovládání a do cca 30 vteřin ho chci vypnout tak to jde, ale po delší době jen klíčkem. Jak to tedy je? je to v pořádku nebo chyba?
V srpnu jsem se stal majitelem nového GS ADV. Vyměnil jsem za Stroma DL 1000. Na podzim jsem už toho nestačil moc najezdit. První dojmy : BOHA BRZDÍ TO SUPER !!!! I v zatáčkách, v náklonu a ani se to nehne. Spotřeba do 6 l po zajetí. Jak už někdo napsal : " Do zatáčky to jde na myšlenku ". ESA - přepínání za jízdy boží. Nejvíce využívám režim sport. Před koupi jsem si ho půjčil pořádně projet. Když jsem s tím vyjel, měl jsem to na comfortu, v zatáčkách mi to přišlo nějaké divné, jakoby to plavalo. Říkal jsem si : ty v..e každý je z toho posraný, chválí to asi jen proto že je to BMW. Pak jsem přepl do sportu a ejhle... Úplně jiná motorka. . Váha se ztratí okamžitě při rozjezdu, oproti stromu je lehčí i ovladatelnost na místě. Terén jsem si zkusil jen šotolinu a lesní cestičky, do většího mám krátké nohy.... Trochu to pořešilo snížené sedlo.
Doufám že se mi vyhnou ty nemoci, nerad bych to vezl odněkud ze zahraničí na lafetě.
Teď bych potřeboval poradit jaké základní doplňky pro bezpečnost dokoupit. A nemyslím tím zrovna laďák. Asi na začátek chráničky na nádobky, dorazy vidlí atd. Chtěl bych totiž i do lehčího terénu.
Upravil Renek dne 14.11.2010 13:32
effa napsal:
ahoj, ještě k tomu alarku. zapnou mi jde (mam taky 2010) vypnout jen klíčkěm v zapalování. Vypnout tlačítkem jde jen chvilku po zapnutí. Tzn. že když zapnu tlačítkem na ovládání a do cca 30 vteřin ho chci vypnout tak to jde, ale po delší době jen klíčkem. Jak to tedy je? je to v pořádku nebo chyba?
A víš,že na tom alarmu se dají nastavit určitou kombinací mačkání tlačítek i jiné fce?Mimo jiné i to jestli půjde vypnout jen klíčkem nebo tlačítkem.Mě třeba zase nejde vypnout klíčkem,ale je to jen o tom si přečíst manuál. Sice nemám 2010ku,ale alarm mám origo a moc změn tam asi nebude.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Renek napsal:
Teď bych potřeboval poradit jaké základní doplňky pro bezpečnost dokoupit. A nemyslím tím zrovna laďák. Asi na začátek chráničky na nádobky, dorazy vidlí atd. Chtěl bych totiž i do lehčího terénu.
Pokud máš ADV, tak padáky a kryty válců už máš, kryty rukojetí taky.
Jako první bych koupil dorazy řízení, dál záleží, do jak velkého terénu se chystáš, a jak ti to půjde.
nevjíc se používaj asi od TT A mají zabránit při pádu uražení dorazu na rámu protože ten je pak na vyhození!! TAdy je odkaz na TThttp://www.tourat...p?pID=2338... servis a diagnostika BMW Motorrad
effa napsal:
ahoj, ještě k tomu alarku. zapnou mi jde (mam taky 2010) vypnout jen klíčkěm v zapalování. Vypnout tlačítkem jde jen chvilku po zapnutí. Tzn. že když zapnu tlačítkem na ovládání a do cca 30 vteřin ho chci vypnout tak to jde, ale po delší době jen klíčkem. Jak to tedy je? je to v pořádku nebo chyba?
A víš,že na tom alarmu se dají nastavit určitou kombinací mačkání tlačítek i jiné fce?Mimo jiné i to jestli půjde vypnout jen klíčkem nebo tlačítkem.Mě třeba zase nejde vypnout klíčkem,ale je to jen o tom si přečíst manuál. Sice nemám 2010ku,ale alarm mám origo a moc změn tam asi nebude.
No jenže právě to tak neni ta 2010 to ma asi jinkak. Doufal sem ze při garančce mi na to kouknou, ale jak koukám tak podle toho co píše Waltr, tak nee