freebiker napsal(a):
A inak: jeden valec jeden problem , dva valce dva problemy......
jedno kolo jeden problem, dve kola dva problemy.
Beda si predstavit kamion
Konecne si na to prisiel vymienat jednu gumu na furiku alebo desat na kamione je troska rozdiel ale urcite mas odpoved.
Inak motorky sa robia aj sestvalce pri troche stastia kym ti odide aj posledny siesty obides parkrat zemegulu.....
S niektorymi ludmi proste nema cenu debatovat prvotna otazka bola postavena uplne jasne no bohuzial aj ked otazka znela uplne inak treba pripomenut ze twin je best lebo ho ma hicks.
Sorry kamo nemam zaujem sa do nikoho navazat ale po precitani tohoto vlakna sa mi vybavila z pamate jedna postavicka z ferda mravenca vzhladom na dovednosti urcite kazdy vie aka.
Jinak kdyz uz jsme u toho twinu -- nikde jsem nerikal, ze dvouvalec je zakonite a ve vsem lepsi.
Singlevalec 650ka je motorka, co se dostala na trh v roce 2000 a kdyz se podivas na kyvku, kokpit a celkove pojeti, tak to tomu roku cca odpovida.
Muj nazor je a zustava, ze 180 000,- Kc za neco takovehohle je proste MOC. A to byla polovicni pointa.
btw: jak tak koukam na forum, tak zrovna dnes mas svoji 650ku DEVATY den, to ses tedy na foru rozhohnil dost brzo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nechápu, proč se ti zdá 180tis za novou motorku BMW moc...jo...je to koncepčně moto z roku 2000, ale evidentně si získala a stále drží popularitu a co se spolehlivosti týče, taky je na tom hodně dobře...je to prostě BMW se vším všudy...
Asi sedí co tu psal freebiker:
...treba pripomenut ze twin je best lebo ho ma hicks...
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
btw: jak tak koukam na forum, tak zrovna dnes mas svoji 650ku DEVATY den, to ses tedy na foru rozhohnil dost brzo [/quote]
No a to nieje vsetko ta GS je navyse mojej zeny ja mam mimochodom kawu zx10 na ktoru som sa preskakal od JAWY pioniera, prvy som mal v 12 rokoch ..... motorky si opravujem sam takze ked som menil na stvorvalci a prebrusoval 16 ventilov je to docela pakaren a samozrejme 16 podloziek atd.......
Ale to nieje o tejto diskusii ja zo seba nerobim kinga of BMW, baba tu napisala ze jednovalec jej plne vyhovuje a jazdila aj twin a nesedel tak co tu riesime? chalan tu pisal ze v terene ma na jednovalci najazdene mrte a ty sem zasa pleties trojkolku lebo s nalestenym bawom tam nepojdes. F650 GS sa vyrabala 2000- 2007 a robi sa dalej ako G 650 asi preco?
Takze naposledy ano s BMW mam minimalne osobne skusenosti , vobec niesom proti twin , jednovalec rotax je rokmi overeny len cas ukaze ci sa podobneho uspechu twin docka, nie vsetko nove je zakonite lepsie.....a podstatne je ze som sa nerozohnil sam.
To Michal GS: nejsem si fakt jistej jestli se motor do G 650 GS v Číně vyrábí.. bylo by mi divný že by ve fabrice lhali.. Podle nich se tam vyrábí jen do G450.. ale ve svý podstatě třeba mě by to bylo ouplně fuk..
Aleera napsal(a):
Ptate se me na duvody meho dotazu.
Jiz rok ziji v Australii a svou milovanou kocku mam doma v Cechach. Mam ted zajemce na jeji koupi. Tady a potazmo diky tomu, ze mam Cinu za rohem, jsou zde tyto nove modely podstatne levnejsi. Chtela bych si tedy strihnout cestu zpet na moto po ose pres Asii a zvazuji bud nakup zde Gecka nebo nechat si poslat svou z Cech anebo nakup primo v Cine v Loncinu. Bilancuji tedy hlavne i cenu. Jsou i dalsi faktory. ktere zvazuji, ale to je na jinou debatu.
Dvouvalec nechci kvuli nekolika duvodum - (muzete se mnou polemizovat , muzete nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co s tim muzete udelat ) pro me, jako pro holku, je vetsi, tezsi, a v terennejsich podminkach hure ovladatelna.
Takže abych taky řek svuj názor:
To Aleera : klobouk dolu před takovou cestou. Nedivim se ti, že chceš jet s motorkou, která ti sedí a kterou podle toho co píšeš znáš i po technický stránce.
a jinak každej samozřejmě chválí svoji motorku, jen občas to hraničí s fanatismem
Za sebe musim říct, že 650 Rotax je super a jestli se dá tam někde sehnat za dobrý prachy tak v tom nevidim problem
jardajerman@seznam.cz
Takže abych taky řek svuj názor:
To Aleera : klobouk dolu před takovou cestou. Nedivim se ti, že chceš jet s motorkou, která ti sedí a kterou podle toho co píšeš znáš i po technický stránce.
a jinak každej samozřejmě chválí svoji motorku, jen občas to hraničí s fanatismem
Za sebe musim říct, že 650 Rotax je super a jestli se dá tam někde sehnat za dobrý prachy tak v tom nevidim problem[/quote]
Jsem rada, ze se nekdo vratil k podstate problemu.
Jedine, co me opravdu zarazilo je vase disuze o tom, kde se nakonec G 650 gs vlastne vyrabi. Na cinskem webu jsem se dovedela, ze je to skutecne ve firme Loncin, kam pry byla presunuta vyroba z SRN. Planuji je ale v nejblizsi dobe kontaktovat, tak uvidime.
naprosto tě Aleero chápu mam taky 650jednobuch a nemohu si vynachválit. ovladatelnost pohodlí spotřeba použitelnost spolehlivost to vše a mné jiné tadle motka má. Ani já bych ji něměnil bo jak sem si mohl sám oskoušet tak osmikilo mi nesedí (sedlo mi nepřišlo pohodlný) a 1200 ADV je mastodont(a nevešli se mi tam kolena). každopádně ať už pořídíš cokoli přeji ti šťastnou cestu.
Tančící Havran
Já neberu asfaltomrdal jako nadávku-mám hodně asfaltomrdajících kamarádů.A pokud s tématem nemám vlastní zkušenosti tak do něj nelezu a nerozumbraduju.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
to jsou kecy... jestli si myslis, ze vlaceni dvousetkilove motorky v terenu (kdyz jsou lehci, levnejsi a odolnejsi alternativy) je zakonite symptom offroad moudrosti a ze jses tu jedinej chytrej, tak jses tak nejak...
...
Vjetrnici v piskovne...
hicks přiložený následující obrázek:
[105.53Kb]
Upravil hicks dne 25.04.2010 21:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik ve vode
hicks přiložený následující obrázek:
[94.07Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
btw: pointa je, ze svym zpusobem jde take povazovat drceni 650ky v terenu jako nerozum (kdyz jsou alternativy), takze bych si nejdrive uklidil pred svym prahem.
hicks přiložený následující obrázek:
[64.96Kb]
Upravil hicks dne 25.04.2010 21:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi nezlob se na mě, ale nevím co si tu dokazuješ. Původní dotaz zněl na 650 a ty tu dáváš fotky Vjetrníků na WR a KTM. Aleera chce poradit a ty sem píšeš takové bludy.
Neber to jako útok na tvou osobu ale na ty bludy co píšeš do tohoto vlákna. Nechtěl jsem sem vůbec psát bo neumím poradit ale nevydržel jsem to.
Splněný sen moje 1100GS
Chytrej nejsem a nikdy jsem asi nebyl ,rozdíl je v tom že já mohu napsat z vlastních zkušeností že 650 je na cestování v nesnadných podmínkách vhodná.(nikde jí nestavím víš než jinou) Ovšem ty se nám tu snažíš vnutit že 800 je lepší a přitom si sní nikdy nebo jen velmi málo nesnadné podmínky vyzkoušel. Myslím si že nestranní pozorovatelé si obrázek už stejně udělali a jakékoliv pokračování této diskuze již nemá smysl.
Mimochodem už třetí příspěvek od začátku dal odpověd na to na co se dáma ptala.
PS: ty fotky jsou nějak uplně mimo,asi nejsem sám kdo to nepochopil.
PS2: to co si dělá každej se svým strojem je jeho věc. Jezdi si dál po silnicích či šotolinách ale prosím už nám tady nepiš o tom co sis sám nevyzkoušel a neověřil.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
jencekgs napsal(a):
Hicksi nezlob se na mě, ale nevím co si tu dokazuješ. Původní dotaz zněl na 650 a ty tu dáváš fotky Vjetrníků na WR a KTM. Aleera chce poradit a ty sem píšeš takové bludy.
Neber to jako útok na tvou osobu ale na ty bludy co píšeš do tohoto vlákna. Nechtěl jsem sem vůbec psát bo neumím poradit ale nevydržel jsem to.
to je porad dokola.
a) argumentace typu "nemas osobni zkusenost, tak mlc" je na forech bezna, ale ma pomerne trhliny. Pokud jste tak omezeni a myslite si, ze JEDINE osobni zkusenosti neco zjistite, tak jste ponekud na omylu.
Bez "zprostredkovane informace" a prace se zdroji se stejne zadne moudrosti nedoberete. Nebo musi byt clovek clenem Hitlerjugend aby se mohl bavit o Treti risi? Musis vlezt do sarkofagu v Cernobylu abys uveril radioaktivite?
Uprimne -- znam dost lidi co jezdi teren a nikdo tak 650ku jako vy nevychvaluje.
pokud nekdo napise, ze si chce v roce 2010 koupil deset let stary model GSa tak citim neco jako moralni povinnost upozornit na stinne stranky.
Dneska mame rok 2010.. dejme tomu za 4-5 let ta motorka bude teprve petileta, ale uz temer 8 let potom, co se prestala ve velkem vyrabet a 15 let po uvedeni na trh.
A zastarani bude jeste markantnejsi.
Chapu, ze to nekomu nevadi, ale... BMW je i o pokroku a inovacich, ze? To uz si rovnou muzete nakoupit Jawy.
d) jencku nelzi -- do tohohle thredu jsi napsal presne v patek uz jednou.
e) kdyz uz jsme u toho.. proc si Aleera nekoupi Xcountry? To je modernejsi motorka, ne?
Upravil hicks dne 26.04.2010 07:31
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Toli: slečna psala, že touží mimo jiné po inovaci...takže pokud jí někdo doporučí jinou alternativu, než si koupit stejný (starý) model co má, tak proč ne? Rozhodně vosmikilo je přinejmenším nástupce...
A pokud vezmeme v potaz to, co obnáší pojem GS, tak zrovna Hicks ví moc dobře, jak se v takových podmínkách vosmikilo chová...sice nejdál dojede po dálnici, nejčastěji a nejvíce km, kromě motání se po městě, tak se nebojí to střihnout polem podél rozestavěné silnice, než bloudit objížďkami a že si pojem GS neplete jako jiní s kroskou neznamená, že neví, jak se ta motorka v terénu chová i třeba v hlubokém písku...
souhlasím s tebou, určitě dej pak vědět jak jsi dopadla.. jinak jestli tě to trochu uklidní tak já jsem předloni začal s velkým dilema jaké GS koupit právě na cestování a to vč. Asie. Byl jsem na tom podobně jako ty teď tady.. - každej byl chytrej a radil a každej něco jinýho, převážně doporučoval to, co mu stojí v garáži.. V potaz je ale třeba vzít několik parametrů a nejde to řešit jen podle typu motorky, podvozku, motoru.. Musí se brát zřetel na váhu jezdce, výšku, jak má dlouhé nohy no a pak co chce vézt, kolik toho bude, kam pojede, do jakého terénu a samozřejmě i technika, jak řešit případné problémy po cestě atd.. Já jsem to řešil skoro rok a dilema bylo fakt velký.. Nakonec jsem koupil F 650GS - jednoválec poslední co se vyráběly (tudíž měly vychytaný mouchy a to G 650 GS logicky bude mít také) a to 2007. Vykoupil jsem to od pána za cenu že byla povinnost to koupit. (cca 100.000,- Kč motorka najeto 2.000km a v plné příplatkové výbavě) Už to také nastrojuju na cesty a třeba se v té Asii potkámme jen já pojedu tam a ty pojedeš sem.. V každém případě nám, co máme podle ostatníchh tu starou vránu, až se něco podělá, nebudeme shánět na stepích a pustinách diagnostiku aby jsme smazali chyby a motorka přešla z nouzového režimu do normálního a zase to jelo.., my to nějak s pomocí domorodců dáme dohromady a pofrčíme dál.. Takže Aleero, podle mýho tvůj názor je ten správný, logický a rozumný. Souhlasím s tebou a držím palce na všech cestách