Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 3 z 21:   1    2    3    4    5    6  ...  21  
 
Padací rámy - padáky
abbe
#41 
Přidané 11.11.2007 12:47
Avatar člena


Příspěvků: 296
Registrace: 22.03.07
Já jsem měl tyhle SV MOTECH na jedenácce.Jsou ze dvou půlekLíbí se mě na nich,že si při jízdě můžeš krásně natáhnout nohy a nikde tě netlačí,nepadají a nepálí.Na cestování to je moc fajn.Dodávají je kompletně se šroubama,matkama.
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
 
cz
#42 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 13:22

Příspěvků: 162
Registrace: 03.06.07
Zdravím,
také jsem hledal padáky, které koupit. Nakonec jsem koupil Wunderlich. Koupil jsem je hlavně proto, že při výměně oleje a seřizování ventilů nemusím padáky sundavat. To mne děsně štvalo na originálních BMW padácích.
Další příjemnou věcí je to, ža mají připravená oka na namontování přídavných světel a dělají se na ně takové výměnné, plastové kryty, takže když člověk lehce lehne, nemusí se padáky lakovat, ale stačí vyměnit plastový protektor.
 
shimi
#43 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 13:48

Příspěvků: 764
Registrace: 26.03.07
já osobně je nedoporučuju,jednak ten spodek jak je snižuje tam v terenu dost vadí,pořád sem na tom někde vysel,když chytíš šusplechem vpohodě se to sveze a jedeš dál,al tohle se o to zasekne a ještě se to ohne vtěch šroubkách co to drží,za druhé jejich pevnost nestojí za nic,při páduse ohnou a ničej vše co jim přijde do cesty,mě osobně nezničili jen výko ale i hlavu,jak se o ní opřeli tak vevnitř praskla,takže chápu že ta cena je lákavá ale stojej za hovno
shimi přiložený následující obrázek:


[29.8Kb]
 
shimi
#44 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 13:50

Příspěvků: 764
Registrace: 26.03.07
a ještě jedna
shimi přiložený následující obrázek:


[33.79Kb]
 
abbe
#45 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 14:08
Avatar člena


Příspěvků: 296
Registrace: 22.03.07
Shimi,díky za radu a info.Dobrá zkušenost.Myslíš že tyto jsou lepší?http://www.hepco-...ameset.php
Upravil abbe dne 11.11.2007 14:16
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
 
cz
#46 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 14:38

Příspěvků: 162
Registrace: 03.06.07
abbe napsal:
Shimi,díky za radu a info.Dobrá zkušenost.Myslíš že tyto jsou lepší?http://www.hepco-...ameset.php



Hepco-Becker jsou asi dobré padáky, ale zkušenost prý pravý, že i po mírném pádu se krapet zdeformují - to je asi v pořádku, že tu sílu pohltí a nepřenesou na motocykl, ale pak prý nejde sundat ventilové víko bez demontáže padáků. To je asi jediné mínus, které jsem našel - jinak bych si je koupil, ale tohle mne odradilo... Sad
 
shimi
#47 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 14:45

Příspěvků: 764
Registrace: 26.03.07
http://www.youtube.com/v/45hRTsXZ5yM
tady je trochu test padáků na adventůře,obstály dobře,ale zase to nebila takový rychlost
 
Fanos Rusicka
#48 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 15:11

Příspěvků: 1000
Registrace: 29.06.07
SW-Motech bez plechu na valcich uplne na hovno!Nechapu Shimi,ze jsi je tam nechal jen takWinkWink.Uz kdyz jsem je kupoval tak jsem s plechama pocital,ale to je kazdyho vec.Zatim jeden pad na sutrech a ani se nehly.Za to plechy poradne podreny,ale na hlavach skoro ani znamky.A to,ze porad nekde vysis diky ramum je pekna volovina!Jezdim docela Hard-core a nez bych mel nekde zustat vyset tak to asi urazim metrovej sutr.Vubec mi to tam nikdy nevadilo.A Klasika to vyresila pod susplech.Nejsou jedny z nejlepsich,ale ochrani dostatecne.Pri velkym padu ti jsou stejne vsechny padaky na hovno.Tot muj nazor!WinkWinkA hlavne ja je tede mam primo ne susplechu ma 1150 u tebe jsou 1cm pod a to ja nemam.
 
shimi
#49 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 15:29

Příspěvků: 764
Registrace: 26.03.07
ty plehy na válce sem tam nestih dát,ale stejně by ničemu nepomohli jelikož se ten padák ohnul tak že ě praskla hlava a ne jen ventil víko,a ten plech dole pod šusplěchem je tak minimalně 2cm a nejde ani o to jak to snižuje světlost ale o to že se to všude zasekne tim jak je tam ostrá hran,třeba jezdíš těžkej offroad což já uplně ne,ale jde o to že v terenu jezdim pomalu a prostě když sjedu třeba větší kámen nebo skalku tak se mě to tam vždy zaseklo,kdežto když sem to tam neměl svezlo se to po šusplechu,a nejvěčí jejich chyba je to že nemaj levou a pravou stranu spojenou a tím nemaj tu pevnost,kdežko když tam ta trubka je jako třeba u wunderlichu tak se ta síla nárazu rozloží do všech uchytnejch bodů a to je jejich hlavní výhoda,ale to je podle názoru každého
 
Fanos Rusicka
#50 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 15:41

Příspěvků: 1000
Registrace: 29.06.07
Jo,jo to mas pravdu,to spojeni by k necemu fakt bylo.Ten odstup pod susplechem tam nemam,mam to na nem prilepeny takze to dela max.0,5cm.Mozna je to na 1150 jiny.Myslim si,ze by ti stejne pri takovym padu nepomohly ani padaky od Pana BohaGrin.Jinak plechy zachrani co muzou.Zkousim jezdit to co jezdi kamos na HP2 a nejvetsi problem je maly kolo ve predu.Nikdy jsem si to nemyslel,ze vetsi kolo bude lepsi,ale fakt je.To jsme,ale jinde.Jo a jinak moje motorka je v terenu samozrejme nejetaGrinGrin,prodam.
 
SPEEDY
#51 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 20:09
Avatar člena


Příspěvků: 883
Registrace: 30.05.07
Jsem rád, že se takhle diskuze chytla.... Já celkem souhlasím s názorama....

Půjdu do padáků, ale nechci, aby tam dole ten spoj vadil, protože už hodněkrát jsem motorku pověsil na origo šusplech a svezl jsem se po něm. Takže zatím trvám na stejným favoritu co jsem víše uvedl. Pro jistotu přikládám foto. ještě se mrknu na hepco becker... Taky souhlasím, že pokud prostě bude pád tak nešikovný tak ani nej... padák nepomůže.

A co ty hliníkové kryty jaké používáte??? TT nebo jiné a nebo samo-domo. Mám největší chuť si je v CAD-u nakreslit třeba podle nějakých povedených a zrobit je a tím zjistit jejich reálnou tržní cenu a klidně je potom hodit do oběhu...
SPEEDY přiložený následující obrázek:


[26.36Kb]
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje...
www.X-treme.cz
 
www.x-treme.cz
abbe
#52 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 21:28
Avatar člena


Příspěvků: 296
Registrace: 22.03.07
Ony ty padáky si jsou v celku podobné.Když si usteleš ve stovce na silnici a motorka jede po padáku 50 metrů tak se asi vždycky něco u každého ohne,nebo praskne.Dobře zabodoval shimi s osobní zkušeností a fotem.
Tyto padáky jsou si celkem podobné.
http://www.motohu...t&Itemid=1
http://www.grave.cz/
http://www.hepco-...5.0001.pdf
Tyto padáky jsou si taky podobné.
http://rdmoto.cz/...d=256&kt=9
http://dodotech.i...ize/06.jpg
http://eshop.moto...c-247.html
No a potom jenom takové ty oblouky jako BMW,Wunderlich,TT
A teď babové raďte.Grin
Upravil abbe dne 11.11.2007 21:52
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
 
abbe
#53 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 21:52
Avatar člena


Příspěvků: 296
Registrace: 22.03.07
SPEEDY-hliníkový plech TT pod motor 2 294 kč a hliníkový kryt cylindru TT 3 548 kč.ShockAngry
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
 
grog
#54 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 22:02
Avatar člena


Příspěvků: 872
Registrace: 11.02.07
Hlinikový kryt válce mám,vyrobený jedním známým z nerezu.Stál mě tuším 1100Kč.Zatím spokojenost,nespadl jsem....Wink
BMW R 1100GS vzor kačer
 
raptor - neaktivni ucet
#55 
Padací rámy - padáky
Přidané 11.11.2007 23:05

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
ja mam tiez SWmotechacke a tiez si myslim ze ze by mala byt trubka najma naspodu valca ale ak si necham GS tak si dam jednemu mojmu zrucnemu kamaratovi dozvarat na ten padak tu trubku presne podla mojich predstav

mal som originalne bmw padaky na predchadzajucej GS 1150 a absolvoval som jeden dost slusny pad s nimi a zdali sa mi malo ucinne... v skratke lepsie vyzeraju ako zabranuju skodam

ale v zasade sa stotoznujem s nazorom co uz odznel.. ak sa poriadne vytries tak ti nepomozu ziadne padaky
 
TomasTT
#56 
Padací rámy - padáky
Přidané 12.11.2007 00:10
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Připadám si v téhle diskuzi jako v pomocné škole. Nemůžete to před odesláním alespoň vteřinu přečíst? Třeba že to "nebila vysoká rychlost"..

A ještě další poznámka, když už někdo máte nutně touhu něco vyrábět, doporučuji vyvíjet své vlastní výrobky a nekopírovat to, co jiní za vás museli vyřešit a zohlednit do ceny. Okopírovat něco umí každý debil, zejména když má v práci stroje a materiál a nemusí to platit. Chápu že zejména "cost-sensitive" moravská sekce takové věci uvítá ale máte stroje BMW, tak si fejky dávejte na Hyosungy, kam stylově patří nejvíc.. Obdivuju každého, kdo něco nového vymyslí a dotáhne do prodejní podoby ale fakt nesnáším plagiátory. Stále mám schovaný mail jednoho z vás (z nás), kdo přímo napsal jestli bychom mu nemohli půjčit TT výrobek, že si ho v práci obkreslí a bude vyrábět pro kamarády, protože ocel ani dural ho nic nestojí... Skvělé. Bravo! Sad
Upravil TomasTT dne 12.11.2007 00:17
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
TomasTT
#57 
Padací rámy - padáky
Přidané 12.11.2007 00:25
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
abbe napsal:
SPEEDY-hliníkový plech TT pod motor 2 294 kč a hliníkový kryt cylindru TT 3 548 kč.ShockAngry


Jen pro info - kryty válců nejsou hliníkové ale kombinace eloxovaný dural+nerez ocel (3+4mm) a není to 3548 za válec ale za pár a tato cena je s DPH.
Co se týká krytů, tak mám hezké příklady alternativních výrobků a jejich vliv na stav úchytných míst na odlitku válce po běžném pádu. Vyštípané kusy hliníku v předním šroubu typicky. Někdy je lepší nedávat tam nic, než nějaký tvar, který se po pádu zdeformuje a tahem do strany ty šrouby vyrve.
To samé padáky -některé nadělají víc škody, než kdyby tam vůbec nic nebylo.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
swat
#58 
Padací rámy - padáky
Přidané 12.11.2007 07:14
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Moravská sekce SmileSmile
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
JohnyT
#59 
Padací rámy - padáky
Přidané 12.11.2007 10:07
Avatar člena


Příspěvků: 890
Registrace: 14.05.07
Mam original BMW padáky na normální GS1150, tam jsou jiné padáky nez na GSA. Respektive chybí jim vlastně ta vodorovná část nahoře nad válcema. Teď jsem s motorkou šlehnul v kamení, takže neměla možnost skluzu jako třeba po asfaltu. Padák se ohnul a ze spoda trošku poškrábal válec, urvalo se jeho uchycení na čtyřeh silnetblokách ze spodu. Hlavní je ovšem to, že ten padák pochytal veškerou energii toho pádu a já jsem mohl odjet. Padák se zase narovnal, silentbloky vyměnily a je klid. Myslím, že důležitý je, aby padák nebyl co nejpevnější, ale aby měl možnost sílu toho pádu absorbovat. Pokud tam navaříte trubky jak hovado, tak ta síla se přenese dál na nějaku jinou část motorky, kde se třebu už nebude moct ohnout padák, ale rovnou se vylomí úchyt atd. Firmy, které ty padáky vyrábějí a projektují, tak musí i spočítat co by ten padák měl vydžet. Není to jenom o tom čapnout trubku a hrrr, ať je co nejpevnější.

Takže padáki ať se ohne, klidně ho pak vyhodím, hlavně, že moto zůstane pojízdná s co nejmenším poškozením. Teď jsem dokoupil jen od Tomáše ty kryty válců a myslím, že v kombinaci s padákem, i třebas základním jako má GS bude stačit.



BMW R1150GS MY02
 
peet
#60 
Padací rámy - padáky
Přidané 12.11.2007 10:23

Příspěvků: 323
Registrace: 09.07.07
Já používám padáky od Wunderlich a kryty vík od TT, naprostá spokojenost, ty kryty vík jsem používal už dřív bez padáků a musím souhlasit, že jsou super po nekolika pádech i ve vyšší rychlosti (90kmh) na silnici nic, jen se obrousili, před tím sem měl originály plastový od BMW a stačí aby spadla , ani nemusí při jízdě a ten kryt se úplně rozžvejká a víko pod tim je odřený. S padákem od Wunderlicha jsem spad jen jednou a to v terénu a nepozoroval sem žádnou deformaci, je natvrdo v motoru. Takže taky spokojenost. Kámoš má padáky od TT a ty jsou dole ukotvený do krytu motoru, kterej je na silentblocích, zatim teda nespad, ale myslim, že pokud by spad tak se to vyrve dole ze silentbloků i s krytem motoru, ale možná ne, to by asi líp věděl Tomas TT.
 
Strana 3 z 21:   1    2    3    4    5    6  ...  21  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 49
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,709
Nejnovější člen: romandodge

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.45 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI