Já jsem měl tyhle SV MOTECH na jedenácce.Jsou ze dvou půlekLíbí se mě na nich,že si při jízdě můžeš krásně natáhnout nohy a nikde tě netlačí,nepadají a nepálí.Na cestování to je moc fajn.Dodávají je kompletně se šroubama,matkama.
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Zdravím,
také jsem hledal padáky, které koupit. Nakonec jsem koupil Wunderlich. Koupil jsem je hlavně proto, že při výměně oleje a seřizování ventilů nemusím padáky sundavat. To mne děsně štvalo na originálních BMW padácích.
Další příjemnou věcí je to, ža mají připravená oka na namontování přídavných světel a dělají se na ně takové výměnné, plastové kryty, takže když člověk lehce lehne, nemusí se padáky lakovat, ale stačí vyměnit plastový protektor.
já osobně je nedoporučuju,jednak ten spodek jak je snižuje tam v terenu dost vadí,pořád sem na tom někde vysel,když chytíš šusplechem vpohodě se to sveze a jedeš dál,al tohle se o to zasekne a ještě se to ohne vtěch šroubkách co to drží,za druhé jejich pevnost nestojí za nic,při páduse ohnou a ničej vše co jim přijde do cesty,mě osobně nezničili jen výko ale i hlavu,jak se o ní opřeli tak vevnitř praskla,takže chápu že ta cena je lákavá ale stojej za hovno
shimi přiložený následující obrázek:
Shimi,díky za radu a info.Dobrá zkušenost.Myslíš že tyto jsou lepší?http://www.hepco-...ameset.php
Upravil abbe dne 11.11.2007 14:16
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Hepco-Becker jsou asi dobré padáky, ale zkušenost prý pravý, že i po mírném pádu se krapet zdeformují - to je asi v pořádku, že tu sílu pohltí a nepřenesou na motocykl, ale pak prý nejde sundat ventilové víko bez demontáže padáků. To je asi jediné mínus, které jsem našel - jinak bych si je koupil, ale tohle mne odradilo...
SW-Motech bez plechu na valcich uplne na hovno!Nechapu Shimi,ze jsi je tam nechal jen tak.Uz kdyz jsem je kupoval tak jsem s plechama pocital,ale to je kazdyho vec.Zatim jeden pad na sutrech a ani se nehly.Za to plechy poradne podreny,ale na hlavach skoro ani znamky.A to,ze porad nekde vysis diky ramum je pekna volovina!Jezdim docela Hard-core a nez bych mel nekde zustat vyset tak to asi urazim metrovej sutr.Vubec mi to tam nikdy nevadilo.A Klasika to vyresila pod susplech.Nejsou jedny z nejlepsich,ale ochrani dostatecne.Pri velkym padu ti jsou stejne vsechny padaky na hovno.Tot muj nazor!A hlavne ja je tede mam primo ne susplechu ma 1150 u tebe jsou 1cm pod a to ja nemam.
ty plehy na válce sem tam nestih dát,ale stejně by ničemu nepomohli jelikož se ten padák ohnul tak že ě praskla hlava a ne jen ventil víko,a ten plech dole pod šusplěchem je tak minimalně 2cm a nejde ani o to jak to snižuje světlost ale o to že se to všude zasekne tim jak je tam ostrá hran,třeba jezdíš těžkej offroad což já uplně ne,ale jde o to že v terenu jezdim pomalu a prostě když sjedu třeba větší kámen nebo skalku tak se mě to tam vždy zaseklo,kdežto když sem to tam neměl svezlo se to po šusplechu,a nejvěčí jejich chyba je to že nemaj levou a pravou stranu spojenou a tím nemaj tu pevnost,kdežko když tam ta trubka je jako třeba u wunderlichu tak se ta síla nárazu rozloží do všech uchytnejch bodů a to je jejich hlavní výhoda,ale to je podle názoru každého
Jo,jo to mas pravdu,to spojeni by k necemu fakt bylo.Ten odstup pod susplechem tam nemam,mam to na nem prilepeny takze to dela max.0,5cm.Mozna je to na 1150 jiny.Myslim si,ze by ti stejne pri takovym padu nepomohly ani padaky od Pana Boha.Jinak plechy zachrani co muzou.Zkousim jezdit to co jezdi kamos na HP2 a nejvetsi problem je maly kolo ve predu.Nikdy jsem si to nemyslel,ze vetsi kolo bude lepsi,ale fakt je.To jsme,ale jinde.Jo a jinak moje motorka je v terenu samozrejme nejeta,prodam.
Jsem rád, že se takhle diskuze chytla.... Já celkem souhlasím s názorama....
Půjdu do padáků, ale nechci, aby tam dole ten spoj vadil, protože už hodněkrát jsem motorku pověsil na origo šusplech a svezl jsem se po něm. Takže zatím trvám na stejným favoritu co jsem víše uvedl. Pro jistotu přikládám foto. ještě se mrknu na hepco becker... Taky souhlasím, že pokud prostě bude pád tak nešikovný tak ani nej... padák nepomůže.
A co ty hliníkové kryty jaké používáte??? TT nebo jiné a nebo samo-domo. Mám největší chuť si je v CAD-u nakreslit třeba podle nějakých povedených a zrobit je a tím zjistit jejich reálnou tržní cenu a klidně je potom hodit do oběhu...
SPEEDY přiložený následující obrázek:
[26.36Kb]
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
ja mam tiez SWmotechacke a tiez si myslim ze ze by mala byt trubka najma naspodu valca ale ak si necham GS tak si dam jednemu mojmu zrucnemu kamaratovi dozvarat na ten padak tu trubku presne podla mojich predstav
mal som originalne bmw padaky na predchadzajucej GS 1150 a absolvoval som jeden dost slusny pad s nimi a zdali sa mi malo ucinne... v skratke lepsie vyzeraju ako zabranuju skodam
ale v zasade sa stotoznujem s nazorom co uz odznel.. ak sa poriadne vytries tak ti nepomozu ziadne padaky
Připadám si v téhle diskuzi jako v pomocné škole. Nemůžete to před odesláním alespoň vteřinu přečíst? Třeba že to "nebila vysoká rychlost"..
A ještě další poznámka, když už někdo máte nutně touhu něco vyrábět, doporučuji vyvíjet své vlastní výrobky a nekopírovat to, co jiní za vás museli vyřešit a zohlednit do ceny. Okopírovat něco umí každý debil, zejména když má v práci stroje a materiál a nemusí to platit. Chápu že zejména "cost-sensitive" moravská sekce takové věci uvítá ale máte stroje BMW, tak si fejky dávejte na Hyosungy, kam stylově patří nejvíc.. Obdivuju každého, kdo něco nového vymyslí a dotáhne do prodejní podoby ale fakt nesnáším plagiátory. Stále mám schovaný mail jednoho z vás (z nás), kdo přímo napsal jestli bychom mu nemohli půjčit TT výrobek, že si ho v práci obkreslí a bude vyrábět pro kamarády, protože ocel ani dural ho nic nestojí... Skvělé. Bravo!
Upravil TomasTT dne 12.11.2007 00:17
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
abbe napsal:
SPEEDY-hliníkový plech TT pod motor 2 294 kč a hliníkový kryt cylindru TT 3 548 kč.
Jen pro info - kryty válců nejsou hliníkové ale kombinace eloxovaný dural+nerez ocel (3+4mm) a není to 3548 za válec ale za pár a tato cena je s DPH.
Co se týká krytů, tak mám hezké příklady alternativních výrobků a jejich vliv na stav úchytných míst na odlitku válce po běžném pádu. Vyštípané kusy hliníku v předním šroubu typicky. Někdy je lepší nedávat tam nic, než nějaký tvar, který se po pádu zdeformuje a tahem do strany ty šrouby vyrve.
To samé padáky -některé nadělají víc škody, než kdyby tam vůbec nic nebylo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mam original BMW padáky na normální GS1150, tam jsou jiné padáky nez na GSA. Respektive chybí jim vlastně ta vodorovná část nahoře nad válcema. Teď jsem s motorkou šlehnul v kamení, takže neměla možnost skluzu jako třeba po asfaltu. Padák se ohnul a ze spoda trošku poškrábal válec, urvalo se jeho uchycení na čtyřeh silnetblokách ze spodu. Hlavní je ovšem to, že ten padák pochytal veškerou energii toho pádu a já jsem mohl odjet. Padák se zase narovnal, silentbloky vyměnily a je klid. Myslím, že důležitý je, aby padák nebyl co nejpevnější, ale aby měl možnost sílu toho pádu absorbovat. Pokud tam navaříte trubky jak hovado, tak ta síla se přenese dál na nějaku jinou část motorky, kde se třebu už nebude moct ohnout padák, ale rovnou se vylomí úchyt atd. Firmy, které ty padáky vyrábějí a projektují, tak musí i spočítat co by ten padák měl vydžet. Není to jenom o tom čapnout trubku a hrrr, ať je co nejpevnější.
Takže padáki ať se ohne, klidně ho pak vyhodím, hlavně, že moto zůstane pojízdná s co nejmenším poškozením. Teď jsem dokoupil jen od Tomáše ty kryty válců a myslím, že v kombinaci s padákem, i třebas základním jako má GS bude stačit.
Já používám padáky od Wunderlich a kryty vík od TT, naprostá spokojenost, ty kryty vík jsem používal už dřív bez padáků a musím souhlasit, že jsou super po nekolika pádech i ve vyšší rychlosti (90kmh) na silnici nic, jen se obrousili, před tím sem měl originály plastový od BMW a stačí aby spadla , ani nemusí při jízdě a ten kryt se úplně rozžvejká a víko pod tim je odřený. S padákem od Wunderlicha jsem spad jen jednou a to v terénu a nepozoroval sem žádnou deformaci, je natvrdo v motoru. Takže taky spokojenost. Kámoš má padáky od TT a ty jsou dole ukotvený do krytu motoru, kterej je na silentblocích, zatim teda nespad, ale myslim, že pokud by spad tak se to vyrve dole ze silentbloků i s krytem motoru, ale možná ne, to by asi líp věděl Tomas TT.