Ahoj, přidám svojí zkušenost s jak s C3 tak s Shark EvoLine.
C3 mám jen chvíli, ale je nutno říct, že je opravdu tichá, ale jen když na ni nejdou turbulence od plexi. Jinak je hlučná jako kdejaká jiná helma. Když jsem nastavil plexi, tak aby šel vítr buď pod ní a nebo nad ní, tak je opravdu tichá (mám GS1200 s originál štítem a přídavný deflektor do Wunderlichu).
Na motorce bez plexi podle mě funguje vše ,tak jak píše výrobce. Horní otevřené větrání je za jízdy cítit, že profukuje kolem hlavy (začal jsem jezdit v únoru tak to bylo cítit o to víc).
Pro přední větrání to platí taky. Když má člověk plexi, je ale asi třeba sundat tu clonu na bradě a nebo nechávat pootevřené plexi na první stupeň, protože to se jinak člověk trochu dusí. Ale zase na druhou stranu, když mám dobře nastavené plexi, tak je ještě tišší než bez plexi.
Ten „zámek“ na plexi se člověk musí naučit zacvakávat dvěma prsty, jinak to jde trochu ztuha. Ale myslím, že celé ovládání je jen otázka zvyku a cviku. Za jízdy je vše ok i když člověk za jízdy otočí hlavu tak helma drží a nerozkmitá se. Podle mě povedená ale za 12200 je to trochu dost. Když jsem ji kupoval tak mě potěšilo, že mi ji v Geneze půjčili abych si ji vyzkoušel. Jinak bych za ni ty prachy asi bez vyzkoušení nedal.
EvoLine je podle mě ve všech ohledech o krok pozadu, ale zase stojí polovinu. Když jsem ji měl, tak mi to nepřišlo, ani že je tak těžká a velká, ale když jsem zkusil C3 tak je to znatelný rozdíl. Když jsem otáčel hlavou, tak mi s ní škubal vítr což u C3 není a to si myslím, že jsem měl hlavu v EvoLine víc napresovanou.
Na hmotnost si, ale člověk asi zvykne a pak už mi to nepřišlo. Co se týče hluku tak s plexi bylo vše ok, ale musel jsem ho hodně nastavovat, ale pak byla i tichá. Jiná věc je když člověk plexi nemá. To pak je EvoLine opravdu tak hlučná, jak se o ni říká a opravdu do ní dost fouká a to tak, že i v létě mě z toho bolelo v uších.
Podle mě je to od Shark dobrý marketingový tah, ale bohužel to není tak dobré. Když je helma otevřená, tak není tak dobře vyvážená a táhne hlavu lehce dozadu a štítek je krátký, takže občas nepříjemně fouká do očí a trefit chrousta bradou, taky není zrovna příjemné. A navíc si myslí, že je při případném pádu dost nebezpečná, protože brada není vůbec chráněná.
EVOLINE byla od samého počátku koncipovaná a i homologovaná jako uzavřená, nebo otevřená. Nedá se srovnávat s ostatníma helmama.A taky, jako každá odklápěčka trpí hlukem. A o poškození xichtu při pádu je to v kompetenci každého soudruha. Jde o to, že s otevřenou jezdit můžeš, ne musíš.
PeDR napsal:
EVOLINE byla od samého počátku koncipovaná a i homologovaná jako uzavřená, nebo otevřená. Nedá se srovnávat s ostatníma helmama.A taky, jako každá odklápěčka trpí hlukem. A o poškození xichtu při pádu je to v kompetenci každého soudruha. Jde o to, že s otevřenou jezdit můžeš, ne musíš.
Vyspatnil jsem na aukru za krasnej peniz zanovni C3. Rad bych ji kuchnul k vycisteni ventilace. Nebyla by rada kde sosnout navod na C3? Idealni v CZ ale muze byt i v anglictine.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
BMW System6 (stejně jako předchozí modely) skutečně vyrábí Schuberth (typický příklad OEM výroby) ale není to přesně stejné jako C3. Jak sem jezdí celkem hodně lidí vyzkoušet C3 (máme tu akci kde k nové helmě je Interphone F4 s montáží za 3000Kč), tak dost často porovnávají i majitelé BMW přileb a říkají, že je to jiné. Může to být jinou skořepinou. Ostatně se liší i helmy s potiskem od těch bez potisku - i když jde o stejnou velikost.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Spea - ToM napsal:
Tak to bych rad, ale Praha???? Snad jedine scan. Neslo by???
Nechceš snad veřejně přiznat že tvoje BMW nedojede do Prahy
Jestlo to neseženeš jinak ,tak můžu poslat.
No tos me nas... Za pul hodky na Cernym moste.
Ale vazne. Pokud jej nesezenu, tak se snad domluvime. Ted jsem sosonul anglikanskej, tak to snad podle nej kuchnu. U stare C2 jsem si zmastil to horni viko ventilace, protoze tam se demontuje cele i s tim posuvnikem. (bez navodu jsem mel za to, ze nejdriv vycvaknu ten posuvnik) Ted jsem koukal do navodu C3 a tam se nejprve vycvakne ten posuvnik a pote samotny deklik. Takze vetilaci snad rozdelam,. Presto by se CZ navod siknul.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu