Waltr napsal:
No mě tam upřímně zajímá nejvíce ten startovací proud, v tom vidím problém.
U Varty je u doporučeného typu startovací proud 100 to je ta YTX14-BS a pro nového Advíka 230!
Koukni Tondo http://www.varta-...type=13530
Pak mají ADV a tam mají tu s 230 http://www.varta-...type=10356
Ale všeobecně je tam špatné značení modelu.
Čimu si Zdeno neřek jak si tu byl pro věci,že potřebuješ baterku
asimates napsal:
Prosím poraďte jakou koupit baterku na gs1200 r.v.04, nemusí být za každou cenu ta nejlevnější, dík, nejlíp v Brně, nebo prosím přidejte odkaz na e-shop
ahoj taky jsem řešil baterii koupil jsem udajně dobrou novou ale vydržela týden a odešel článek možná pech tak jsem ji vrátil a koupil origo yuasu v modřicích od dohnálka cena super ŕychlé jednání doporučuji jejich služby
Waltr napsal:
No mě tam upřímně zajímá nejvíce ten startovací proud, v tom vidím problém.
U Varty je u doporučeného typu startovací proud 100 to je ta YTX14-BS a pro nového Advíka 230!
Koukni Tondo http://www.varta-...type=13530
Pak mají ADV a tam mají tu s 230 http://www.varta-...type=10356
Ale všeobecně je tam špatné značení modelu.
Taky jsem na to narazil. Startovací proud je podle mne důležitý a proto bych rád tu s 230. Jen je ta baterie o 30 menší. takže bych tam měl ten plech co ji drží naprd. :-) Ale úplně přesně nevím jestli se nějak liší v konstrukci.
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
Poslouchej, ta co na ni Toník odkazoval nejdříve má 200, což je dvojnásobek toho co má např Vatra, myslím že bohatě postačí. Ta co na ni odkazoval potom je na DOHC.
florenti - tak jak píše Waltr - do staršího modelu 1200 stačí ta se startovacím proudem 200A. Jestli chceš tu s 230A, tak si buď můžeš koupit originální podložku pod baterku (č.dílu 61217726806 - cena cca 150Kč), a pak ti bude plechová spona co drží baterii normálně pasovat nebo si ji vhodnou podložkou vypodložit sám tak, aby ta spona zase pasovala
Upravil Tonda dne 02.04.2013 19:17
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
No u té první je startovací proud 100 A u té druhé 230 A ale je menší. Jen přemýšlím, jestli investovat do vyššího startovacího proudu. Obě jsou od Varty. Na druhou stranu je to 7 kil rozdíl.
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
No tak se vykašli na VARTU - jak jsem psal výše - dávám EXIDE (nebo když není, tak zn.YUASA)- originál do 1200GS (starší modely) má startovací proud 200A (je to ta YTX14BS) http://www.batter...ytx14-bs-2 nebo si kup tu orig. podložku č. dílu 61217726806 /na obr. níže/ (nebo si tu podložku vyrob ) a kup si tu s 230A http://www.batter...--ytz14-bs - je tam rozdíl 330Kč.
Upravil Tonda dne 03.04.2013 07:50
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj mam http://www.battery.cz/motobaterie-exide-bike-factory-sealed-19ah-12v-gel12-19-51913-bmw.html mam 1150gs baterka je super odporucam exide pozor len na stare skladove zasoby gelovky su uskladnene hotove kupoval som novu a bola zla po premerani v plnom nabiti mala len 9ah dali mi druhu nenabitu s 15,5ah po nabiti plna kapacita teraz startuje bez problemov POZOR NA LEZAKY
florenti napsal:
No u té první je startovací proud 100 A u té druhé 230 A ale je menší. Jen přemýšlím, jestli investovat do vyššího startovacího proudu. Obě jsou od Varty. Na druhou stranu je to 7 kil rozdíl.
A ptoč nevezmeš tu Exide co 200?
A dá se najít pod litr. Někdo mi ji tady nabízel.
Waltr napsal:
Máte někdo nějaký nový tip na baterku do ADV rok 08. Ve vartě jaksi nerespektují požadavek BMW a doporučují 12Am.
Jaké jsou zkušenosti s těmi kabely z boku.
Díky.
Ahoj kluci
provedl jsem výměnu baterie origo za baterii odysey. Jde o přívodní kabeláž mohu ji tak nechat? Na původní místo nedosáhne + kabel.
Jarka přiložený následující obrázek:
Moc toho nevidím, snad jen šipku u kabelu ,,-" tedy záporného, Jde o to aby se ti nikde nemohly kabely dostat do kontaktu s čímkoli. To uvidíš jen ty když nasazuješ sedlo.
Dej foto s větším rozlišením.