Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: ono kompromis, jakým vosmikilo je, prostě neumí nic dobře...sice všechno trochu, ale jinak vlastně nic...
Takže je lepší mít na cesty něco pohodlného a přitom dostatečně sportovního (R1200 více silnično nebo 990 více mimosilnično) a potom přijet domu, sednout na malého lehkého skůtra a jet do fabriky.
no vidis, uz se blizis...
nicmene osmikilo exceluje:
- v motoru (ale tobe vlastne nevadi, ze ti to moc nejede, ze
- celkove krase
- spotrebe
- vaze
- modernimu pojeti
----
a treba pro ty, kterym se samotna dvanactka proste nelibi uz moc variant nezbyva.
Ty kdyz mluvis o svych motorkach tak hroozne rad zapominas malokdo si koupi motorku jen kvuli papirovym vykonum... neco te proste musi chytat.
Navic dvanactce couhaj po stranach valce, na to jsi asi taky zapomel...
na courani po meste vubec nemusi byt lepsi skutr.. napr. kdyz jedes nekam na lepsi jednani tak efekt z poradne motorky je rozhodne pozitivni, nez ze sedeho skutra..
atd...
nekoukej na to tak cernobile.. jsou mraky situaci, kdy osmikilo totalne exceluje ale ty vzdycky vytahnes par argumentu v cem je zrovna tvoje motorka dobra
Upravil hicks dne 08.06.2010 14:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tady je pár přehlednějších fotek těch kufrů. Je to nejužší a nejobjemnější varianta na 800 co kdo dělá. A navíc na origo klíček
morabo přiložený následující obrázek:
[134.04Kb]
Upravil morabo dne 08.06.2010 15:51
Maiali nel Fango!
jinak btw, to Hicks: Ty sice tvrdíš, že jsi si na ten plyn zvykl, ale to není pravda, Tvůj plyn je totiž z nějakýho důvodu mnohem plynulejší a přátelštější a mnohem líp se dávkuje....
Maiali nel Fango!
morabo napsal(a):
jinak btw, to Hicks: Ty sice tvrdíš, že jsi si na ten plyn zvykl, ale to není pravda, Tvůj plyn je totiž z nějakýho důvodu mnohem plynulejší a přátelštější a mnohem líp se dávkuje....
ja pochybuju ze to je rozdil...
kdyztak se pokusime dohodnout s Inveltem a udelame verejny test?
ja + ty + mozna Vjetrnik?
pro nove osmikilare to muze byt zajimava informace.
protoze jestli to ma ultrabrutal plyn.... tak uznavam, ze to muze byt trochu pruser.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To zní zajímavě a určitě by se to rozřešilo. Netuším, jestli to bylo jen o pocitech, ale to osmikilo na kterým jsem taky jel bylo proti tvýmu opravdu ON/OFF.... To tvoje je záhadně hodný...
Maiali nel Fango!
Vjetrnik napsal(a):
To není záhada, má to jednoduché vysvětlení:
- všudypřítomná špína tlumí reakce
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hmmm, ty tlumiče, to je nemilé zjištění
První motorka co po MNG měnila pružiny. Co vím teda já
Když spočítám co všechno do toho Šišo nasypal, tak za to by měl pomalu LC8
morabo napsal(a):
jinak btw, to Hicks: Ty sice tvrdíš, že jsi si na ten plyn zvykl, ale to není pravda, Tvůj plyn je totiž z nějakýho důvodu mnohem plynulejší a přátelštější a mnohem líp se dávkuje....
ja pochybuju ze to je rozdil...
kdyztak se pokusime dohodnout s Inveltem a udelame verejny test?
ja + ty + mozna Vjetrnik?
pro nove osmikilare to muze byt zajimava informace.
protoze jestli to ma ultrabrutal plyn.... tak uznavam, ze to muze byt trochu pruser.
Díky za odkazy, díky za polemiku, nakonec jsem to vyřešil tak jak si finanční situace a plány žádaly. K 1200 S. Ale v diskusi pokračujte, někomu se to určitě bude hodit.
Tak zatím mám jak Dominátora, tak stovku GSo. Za pár týdnů jedeme asfalt výlet skr Alpy do Francie a příští rok chci dát Faro, tam bych je trápil. 800 i pěkný 1200 GS zatím stály ranec, tolik peněz jsem nebyl ochotný dát. "Adv" výlety si nechám na později, až pořeším finance a bydlení/garáž.