Na zakonzervování a na udržování slušného stavu motorky a hlavně kufrů a různých hliníkových věcí používám - ACF-50.
.
Je to celkem drahé koukám. Jak často se to musí nanášet?
Když už jsme u motokosmetiky, co se ti osvědčilo na plasty a na lak?
Vím v jakém stavu máš motorky takže tvé názory a zkušenosti si rád přečtu a rady vyzkousim.
Pája
ACF 50 mi doporučili Tonda i Cechi. Prý se tím dá konzervovat celá motorka. Já to používám na věci co přirozeně oxidují. Třeba u GS 100 je to motor,převodovka,kardan a ráfky,na 1200 třeba kufry.Bohužel moje motorky jsou bílé a to ACF je červené a nechává to tam takový červený nádech, tak to tím nedělám. Na
plasty,plexisklo,budiky,navigaci používám normální silikonový sprej. Na sedla mi bylo doporučeno v DDT Mohelno, při přešívání sedel abych to udržoval kokpitsprejem. Všechno bych řekl, že je ok.
.
Objevil jsem XCP Clear Coat, protože mi ACF přijde drahý, na to jak vydrží. A musím říct, že XCP je výrazně lepší co se týká aplikace a hlavně výdrže. Proti rzi to funguje násobně lépe než ACF. https://www.xcp-p...clear-coat
Tady je poslední srovnávací test, co jsem našel. https://www.benne...-inhibitor