No silnicneji vypadaj, to je fakt.
Kazdopadne.. Tourance, Tourance EXP i Traily.. to budou vsechno zrejme dobry pneu. Ted uz vyresit jen pomer ceny a vydrze. Najedu docela dost a nejvic mi na tom vadi to prezouvani.
Ale zase logicky, cim tvrdsi smes = tim pro asfalt horsi gumy = tim vic vydrzej, takze je to fakt o nejakym kompromisu.
Já byl zvyklej ze všech těch silnic,ať dvouválů nebo čtyřválů kupovat sady často ,takže jestli gumy ustojí 8000 km,bude to pro mne celoživotní úspěch...jinak poslední hard core před cesťákama byla Aprilia RSV 1000 Tuono a tam jsem měl Diablo Corsu(zadek) asi na 2200 km mrtvou.....
xavier napsal:
Co vim z doslechu tak na asfalt Metzeler Touarence,pry o 100% lepsi nez tam dava BMW do zacatku(to ani nevim jake tam dava)
No vidis to , na me ted ceka v krame funglovy GS s Tourancema
To ti gratuluji a ať dobře slouží . Doufám, že pak pošleš nějakou fotku
To si piš, že pošlu
Ted přemýšlím, čím to ověsit (ano, témát je tu hodně, od padáků po xenony) Dost se mi líbí miniboxík od Grave, jsem zmlsanej prostorem pod sedlem u V-Stroma, u GS mi přije, že se tam snad ani nevejdou rukavice a zámek...
ekvivalenty:Metzeler Toutance,Michelin Anakee,Pirelli Scorpion,Avon Distanzia,Dunlop Trailmax,Bridgestone TW152 vsechny obdobne vlastnosti 90% asfalt 10%lehci teren tak staci jen vybrat
když, tak fest