Já myslel, že to je jen mazadlo a vytěsňuje to vodu a on je to takovýhle všelék. Až mi začnou padat vlasy, sáhnu po WD40 Ale dobrá informace je, že s tím jde vyčistit i ten asfalt.
TomasTT napsal:
No asi takhle - jestli očekáváš od BMW motorky, že to je všechno 100%, tak to je omyl. GS rozhodně není sedmičkovej bavorák. A to platí i o servisu.
Netuším, kdo ti tu motorku prodával a kolik máš najeto ale první prohlídka je tuším při 1000km a tam by tu synchronizaci nebo cokoliv dalšího seřídit měli a jestli se to rozjíždí mezi dvěma běžnými intervaly, tak bych do servisu zajel co nejdřív. Já třeba do značkovýho, protože pokud mám motorku v záruce.. To je asi jedno. Ale zkontrolovat a seřídit by se to mělo. Co se týká reznutí, tak to reklamuj. Chrom může měnit barvu ale ne reznout. Ani nechromovaný svod by snad neměl být rezatej. Ale v prvním příspěvku jsi psal že máš každý svod jiný a na to jsem reagoval nápadem že to je možná synchronizace. Nic jiného než synchro nebo porucha vstřikování to asi být ani nemůže. Oboje se dá v servisu zkontrolovat.
Každopádně ale nečekej od boxera (s původem hluboko v motocyklový minulosti) chování kultivovaného japonského čtyřválce. Prostě to má určitý vlastnosti, který někoho tak štvou, že se motorky zbaví. Znám několik příkladů z mého okolí. Prostě to tak je. Můžeš nadávat ale ne nám - my nejsme BMW. Snažili jsme ti poradit a pomoct i když někteří s nadsázkou a se smajlíky.
Tak se uklidni a nevysvětluj, za co máš utraceno kolik set tisíc, my to víme a máme je utracené taky a někdy i mnohem víc. Ale připrav se na to, že BMW jsou v některých věcech specifický.
Zkusím ještě objasnit co se týká koroze to vyplynulo z diskuze že někomu reznou svody to mně jen vyprudilo že by to jako mělo čekat i mě to sem se zhrozil
jinak v prvních příspěvcích sem uvedl že jde o PRVNÍCH 200 km a to jako ne u mně ale u motorky - tak že je to pouze po tzv předprodejním servisu - nevím co se tam dělá ale jak to tak vypadá tak synchronizace nee
Motorka je taky v záruce- AUTEC Praha a jeliko není zrovna počasí na to jet se tam projet - cca 250km a ani s podezřením na chybu to neudělám tak se radši prvně zeptám než seženu odvoz do prahy .
Jinak že BMW není dokonalí sem si všiml a všímám si stále víc
ale zatím nic neřešitelnýho --- ono taky kdyby to udělaly dokonalý a se vším všudy tak ten TT shop asi mužeš zavřít
Neboj pokud se toho nahromadí víc než moje trpělivost snese tak prostě pude.
Prostě žiju v domnění že dražší věci jsou kvalitnější nebo chceš naznačit že když člověk zaplatí za BMW tak tak platí za to že si může užívat problémů a nekvalitního zpracování ---od toho tu je přece čína né.
Znám pár zarputilích JAWAřů co za cca 160 tis koupily ten zázrak s jizdními vlastnostmi 70tých let a kvalitou z roku cca 2020 ale nedaj na to dopustit alespon první rok někteří povolí a snaží se to prodat za cenu 4roky starýho 12tkovýho bandita . to jen pro příklad mj taky jí reznou chromy
Ja dokážu kritizovat i to co sem si koupil když si to kritiku zaslouží .
ale nechme už dohady
říkáš teda že tvuj názor je stejný jako můj hoření směsi v potrubí čili bohatost
Jediní co můžu pro kontrolu udělat je namontovat COLOTUNE svíčka s okýnkem pro pohled do válce a podívat se na barvu při hoření .
Nic víc ---ještě si tu kdysi prezentoval tu diagnostiku TT zvládá to i synchronizaci a úpravu palivové mapy atd . nebo alespoň diagnozu této závady --- se závadou samozřejmně vyrazím do servisu (ta záruka),ale není to za rohem tak že napíchnout zjistit a pak se z jistotou objednat a přijet popřípadě není li to nic vážnýho tak např těch 1000km ještě dojezdit by bylo velkou úsporou času peněz a starostí ¨pač s tím servisem BMW MOTO je to v ČR asi fakt špatný myslím tím dostupnost - kvalita to se teprve pozná !
Dík za info a nerozčiluj se , když někdo pohaní pár trubek
Jinak že BMW není dokonalí sem si všiml a všímám si stále víc
ale zatím nic neřešitelnýho --- ono taky kdyby to udělaly dokonalý a se vším všudy tak ten TT shop asi mužeš zavřít
Neboj pokud se toho nahromadí víc než moje trpělivost snese tak prostě pude.
Prostě žiju v domnění že dražší věci jsou kvalitnější nebo chceš naznačit že když člověk zaplatí za BMW tak tak platí za to že si může užívat problémů a nekvalitního zpracování ---od toho tu je přece čína né.
Znám pár zarputilích JAWAřů co za cca 160 tis koupily ten zázrak s jizdními vlastnostmi 70tých let a kvalitou z roku cca 2020 ale nedaj na to dopustit alespon první rok někteří povolí a snaží se to prodat za cenu 4roky starýho 12tkovýho bandita . to jen pro příklad mj taky jí reznou chromy
Ja dokážu kritizovat i to co sem si koupil když si to kritiku zaslouží .
ale nechme už dohady
říkáš teda že tvuj názor je stejný jako můj hoření směsi v potrubí čili bohatost
Jediní co můžu pro kontrolu udělat je namontovat COLOTUNE svíčka s okýnkem pro pohled do válce a podívat se na barvu při hoření .
Nic víc ---ještě si tu kdysi prezentoval tu diagnostiku TT zvládá to i synchronizaci a úpravu palivové mapy atd . nebo alespoň diagnozu této závady --- se závadou samozřejmně vyrazím do servisu (ta záruka),ale není to za rohem tak že napíchnout zjistit a pak se z jistotou objednat a přijet popřípadě není li to nic vážnýho tak např těch 1000km ještě dojezdit by bylo velkou úsporou času peněz a starostí ¨pač s tím servisem BMW MOTO je to v ČR asi fakt špatný myslím tím dostupnost - kvalita to se teprve pozná !
Dík za info a nerozčiluj se , když někdo pohaní pár trubek
Tak to je lepší - racionální přístup mám rád
Co se týká doplňků, tak pochopitelně čím víc to výrobce odbyde, tím víc zbyde na firmy co dělají doplňky. Záleží pochopitelně na to, co s tím chce člověk dělat, už jsem viděl i KTM LC8 udělanou jako silniční cesťák ale z toho se úplně dělá špatně... Důležitý je vědět, že vztah mezi cenou a kvalitou nemusí být u motorek vůbec žádný. Za hodně peněz můžeš od jedné firmy dostat skvělý design a špatnou kvalitu a podporu a u jiné firmy stroj, který vydrží statisíce kilometrů ale v detailech moc vyřešený není. A od jiné firmy třeba dostaneš špičkové zpracování ale z třeba z mizerných materiálů nebo s tak špatným servisem, že polovinu sezóny jen čekáš na díly. Prostě rozhodně neplatí že vyšší cena musí znamenat vyšší kvalitu. Od BMW jsem nikdy nečekal dokonalost v každém detailu. I když se to dnešní moderní modely snaží co nejvíc zamaskovat, pořád je to takový trošku rumpál. Podívej se jen třeba na chod převodovky a řazení vůbec. Srovnej to s průměrnou japonskou motorkou... Ale BMW má to, co ty japonské nemají. Až na to přijdeš, odpustíš jim to ostatní. Každopádně to co jsi zatím psal, to jsou z mého pohledu prkotiny. Kdybys nadával že jsou sériové tlumiče nekvalitní, že sériové sedadlo odpovídá korejské motorce za pětinu ceny nebo že aerodynamiku štítku navrhoval asi trpaslík, tak se pod to rád podepíšu ale i tak tu motorku budu mít rád. Podstatný je, že to jde změnit - upravit a vylepšit a tu motorku dělá motor. Když vezmeš cokoliv jiného, tak takový charakter prostě mít nebudeš i kdybys vyměnil všechno ostatní, tak to prostě takhle odspodu nepojede a nebude to mít tak univerzální vlastnosti. Konec filozofování...
Odpovědi popořadě:
Diagnostika TT ukáže frekvenci vstřiků jednoho i druhého válce. Teoreticky by to mohlo jít poznat podle hodnoty na lambdě ale proč? Podle mě je problém v obyčejném seřízení synchronizace a na to se používá několik přípravků nebo to asi umí i ModiTec. To je ta diagnostika co mají v BMW servisech a má jí i CyrilMoto, pokud nechceš jezdit z nějakého důvodu do značkového. Bez ničeho doma to asi neuděláš, leda bys měl alespoň ty budíky. Ale pak by ses asi neptal co s tím a už bys to měl seřízené. Ve fabrice to nejspíš seřizují ale první nastavení je nepochybně až při těch 1000km. Klidně tam zavolej (myslím Autec), to tě tolik stát nebude a servisní technik by měl být opravdu expert (pokud to zvedne ten, kterého myslím) a tutově ti poradí.
Úpravu palivové mapy ne, to neumí pokud vím nikdo. Existují řešení ale není to úprava.
Tak zvedni telefon, volej 257 117 324 a chtěj Dušana Horského a napiš jak to dopadlo a co ti řekli.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
paulik78 napsal:
Já myslel, že to je jen mazadlo a vytěsňuje to vodu a on je to takovýhle všelék. Až mi začnou padat vlasy, sáhnu po WD40 Ale dobrá informace je, že s tím jde vyčistit i ten asfalt.
Na netu je někde seznam "1000 způsobů využití WD40". Mě z toho zaujalo že prý se tím dají mazat kolena a zabírá to na altrozu apod
Největší omyl je, že je to dobré mazadlo. Uvádí se složení původního: 50% je něco jako petrolej, 25% uhlíkový dioxid, 15% minerální olej a 10% přísady. V evropské verzi je prý 60-80% těžkých ropných látek na naftové bázi a do 5% dioxidů. Jediná složka podobná mazadlu je čirá tekutina na bázi parafínového oleje, která ale poměrně rychle vyprchá.
Je to vynikající čistidlo, nejspíš nejlepší co existuje. Každopádně nejuniverzálnější ale zeptej se v servisech, co si myslí o jeho mazacích vlastnostech. Je to asi tak dobré jako mazat něco terpentýnem. Vliv tam má ten uhlík, to je jistý a pokud ta součástka obsahuje nějaké zbytky mazadel, WD je rozpustí a vydrží to dlouho. Mazat se tím dá něco, co se tře čas od času. Doporučuje to Gerber i Leatherman na mazání nářaďových nožů třeba. Ale lidi to používají jako olej ve spreji a to je chyba a v některých případech to může být spíš i na škodu věci. Jako vytěsnění vody to funguje ale s poměrně malou životností ochrany toho povrchu. Opět to je dané velkým procentem těkavých látek.
Zajímalo mě to z toho důvodu, že jsme před časem dostali do ruky testy nějaké německé laborky, kde porovnávali plech ošetřený různými přípravky co to udělá po měsíci, po dvou, po půl roce apod. WD to dost projelo a obyčejný silikonový olej ve spreji byl kupodivu účinnější.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
paulik78 napsal:
Já myslel, že to je jen mazadlo a vytěsňuje to vodu a on je to takovýhle všelék. Až mi začnou padat vlasy, sáhnu po WD40 Ale dobrá informace je, že s tím jde vyčistit i ten asfalt.
Na netu je někde seznam "1000 způsobů využití WD40". Mě z toho zaujalo že prý se tím dají mazat kolena a zabírá to na altrozu apod
Největší omyl je, že je to dobré mazadlo. Uvádí se složení původního: 50% je něco jako petrolej, 25% uhlíkový dioxid, 15% minerální olej a 10% přísady. V evropské verzi je prý 60-80% těžkých ropných látek na naftové bázi a do 5% dioxidů. Jediná složka podobná mazadlu je čirá tekutina na bázi parafínového oleje, která ale poměrně rychle vyprchá.
Je to vynikající čistidlo, nejspíš nejlepší co existuje. Každopádně nejuniverzálnější ale zeptej se v servisech, co si myslí o jeho mazacích vlastnostech. Je to asi tak dobré jako mazat něco terpentýnem. Vliv tam má ten uhlík, to je jistý a pokud ta součástka obsahuje nějaké zbytky mazadel, WD je rozpustí a vydrží to dlouho. Mazat se tím dá něco, co se tře čas od času. Doporučuje to Gerber i Leatherman na mazání nářaďových nožů třeba. Ale lidi to používají jako olej ve spreji a to je chyba a v některých případech to může být spíš i na škodu věci. Jako vytěsnění vody to funguje ale s poměrně malou životností ochrany toho povrchu. Opět to je dané velkým procentem těkavých látek.
Zajímalo mě to z toho důvodu, že jsme před časem dostali do ruky testy nějaké německé laborky, kde porovnávali plech ošetřený různými přípravky co to udělá po měsíci, po dvou, po půl roce apod. WD to dost projelo a obyčejný silikonový olej ve spreji byl kupodivu účinnější.
Na ochranu proti vodě je ideální sprej na motořetězi -- to je to co moc nepotřebujete :-)
WD je dobrej čistič a odrezovač ale jedště lepší odrezovač je ponožit rezavou věc do COLY asi nemusí být originák COCACOLA fungují i konkurenční hnědý sračky ---druhej den to určitě povolíš
Jinak že BMW není dokonalí sem si všiml a všímám si stále víc
ale zatím nic neřešitelnýho --- ono taky kdyby to udělaly dokonalý a se vším všudy tak ten TT shop asi mužeš zavřít
Neboj pokud se toho nahromadí víc než moje trpělivost snese tak prostě pude.
Prostě žiju v domnění že dražší věci jsou kvalitnější nebo chceš naznačit že když člověk zaplatí za BMW tak tak platí za to že si může užívat problémů a nekvalitního zpracování ---od toho tu je přece čína né.
Znám pár zarputilích JAWAřů co za cca 160 tis koupily ten zázrak s jizdními vlastnostmi 70tých let a kvalitou z roku cca 2020 ale nedaj na to dopustit alespon první rok někteří povolí a snaží se to prodat za cenu 4roky starýho 12tkovýho bandita . to jen pro příklad mj taky jí reznou chromy
Ja dokážu kritizovat i to co sem si koupil když si to kritiku zaslouží .
ale nechme už dohady
říkáš teda že tvuj názor je stejný jako můj hoření směsi v potrubí čili bohatost
Jediní co můžu pro kontrolu udělat je namontovat COLOTUNE svíčka s okýnkem pro pohled do válce a podívat se na barvu při hoření .
Nic víc ---ještě si tu kdysi prezentoval tu diagnostiku TT zvládá to i synchronizaci a úpravu palivové mapy atd . nebo alespoň diagnozu této závady --- se závadou samozřejmně vyrazím do servisu (ta záruka),ale není to za rohem tak že napíchnout zjistit a pak se z jistotou objednat a přijet popřípadě není li to nic vážnýho tak např těch 1000km ještě dojezdit by bylo velkou úsporou času peněz a starostí ¨pač s tím servisem BMW MOTO je to v ČR asi fakt špatný myslím tím dostupnost - kvalita to se teprve pozná !
Dík za info a nerozčiluj se , když někdo pohaní pár trubek
Tak to je lepší - racionální přístup mám rád
Co se týká doplňků, tak pochopitelně čím víc to výrobce odbyde, tím víc zbyde na firmy co dělají doplňky. Záleží pochopitelně na to, co s tím chce člověk dělat, už jsem viděl i KTM LC8 udělanou jako silniční cesťák ale z toho se úplně dělá špatně... Důležitý je vědět, že vztah mezi cenou a kvalitou nemusí být u motorek vůbec žádný. Za hodně peněz můžeš od jedné firmy dostat skvělý design a špatnou kvalitu a podporu a u jiné firmy stroj, který vydrží statisíce kilometrů ale v detailech moc vyřešený není. A od jiné firmy třeba dostaneš špičkové zpracování ale z třeba z mizerných materiálů nebo s tak špatným servisem, že polovinu sezóny jen čekáš na díly. Prostě rozhodně neplatí že vyšší cena musí znamenat vyšší kvalitu. Od BMW jsem nikdy nečekal dokonalost v každém detailu. I když se to dnešní moderní modely snaží co nejvíc zamaskovat, pořád je to takový trošku rumpál. Podívej se jen třeba na chod převodovky a řazení vůbec. Srovnej to s průměrnou japonskou motorkou... Ale BMW má to, co ty japonské nemají. Až na to přijdeš, odpustíš jim to ostatní. Každopádně to co jsi zatím psal, to jsou z mého pohledu prkotiny. Kdybys nadával že jsou sériové tlumiče nekvalitní, že sériové sedadlo odpovídá korejské motorce za pětinu ceny nebo že aerodynamiku štítku navrhoval asi trpaslík, tak se pod to rád podepíšu ale i tak tu motorku budu mít rád. Podstatný je, že to jde změnit - upravit a vylepšit a tu motorku dělá motor. Když vezmeš cokoliv jiného, tak takový charakter prostě mít nebudeš i kdybys vyměnil všechno ostatní, tak to prostě takhle odspodu nepojede a nebude to mít tak univerzální vlastnosti. Konec filozofování...
Odpovědi popořadě:
Diagnostika TT ukáže frekvenci vstřiků jednoho i druhého válce. Teoreticky by to mohlo jít poznat podle hodnoty na lambdě ale proč? Podle mě je problém v obyčejném seřízení synchronizace a na to se používá několik přípravků nebo to asi umí i ModiTec. To je ta diagnostika co mají v BMW servisech a má jí i CyrilMoto, pokud nechceš jezdit z nějakého důvodu do značkového. Bez ničeho doma to asi neuděláš, leda bys měl alespoň ty budíky. Ale pak by ses asi neptal co s tím a už bys to měl seřízené. Ve fabrice to nejspíš seřizují ale první nastavení je nepochybně až při těch 1000km. Klidně tam zavolej (myslím Autec), to tě tolik stát nebude a servisní technik by měl být opravdu expert (pokud to zvedne ten, kterého myslím) a tutově ti poradí.
Úpravu palivové mapy ne, to neumí pokud vím nikdo. Existují řešení ale není to úprava.
Tak zvedni telefon, volej 257 117 324 a chtěj Dušana Horského a napiš jak to dopadlo a co ti řekli.
Tak sedlo na to nadává zatím jen spolujezdkyně ja to po cca 50km v kuse nemužu posoudit a co se týká větrnýho štítku měl sem naháče tak že i origoš na adventure je luxus ale zatím sem jel tak 130 abych nezmrzl :-)
Jinak to sladění není problém napíchnout budíky a mrknout na klapky ale to se mi nezdá to by se spíš ty válce hádaly - na jednom by se zvyšoval volnoběh ja to viděl spíš na poměr vzuduch palivo což se u japonců nastavuje šroubkem jak je to u BMW nevím zatím sem se neměl čas nad tím zastavovat su rád že se na tom trochu svezu , odjakživa se vrtám v japoncích a v jawách jo a jednoho starýho boxera sem taky viděl ale to byl karbec a pár desítek let starej .
Byl sem v domnění že nastavení klapek se dělá diagnostikou --- nebo to už su moc v BMW budoucnosti ---- no uvidím v nedělu se k motorce zas dostanu tak to omrknu
Synchronizaci škrtících klapek u BMW uděláš jakýmkoli synchrontesterem (digitálním, analogovým/manometry/, rtuťovýma sloupcema nabo vodní váhou) - nemusíš nutně na diagnostiku. U 1200 je to stejný jako u 850, 1100, 1150. Šroubama na vstřikovačích nastavuješ synchro a výši volnoběhu a dutým šroubem, kterým prochází lanko na pravým vstřikovači uděláš synchro klapek při zátěži - aby ti chodily obě klapky při přidání plynu stejně.
Tonda napsal:
Synchronizaci škrtících klapek u BMW uděláš jakýmkoli synchrontesterem (digitálním, analogovým/manometry/, rtuťovýma sloupcema nabo vodní váhou) - nemusíš nutně na diagnostiku. U 1200 je to stejný jako u 850, 1100, 1150. Šroubama na vstřikovačích nastavuješ synchro a výši volnoběhu a dutým šroubem, kterým prochází lanko na pravým vstřikovači uděláš synchro klapek při zátěži - aby ti chodily obě klapky při přidání plynu stejně.
ale tak že klasika no vidíš to mám to doma 2 měsíce a ještě sem se ani pořádně nepodíval co tam mám za gumy natož na synchro no jo no to je ten fofr ---- nadělávám na jaro :-)
ok v nedělu na to mrknu musím se z těch řadovek šikmookejch přeorientovat
TÁÁÁÁÁÁÁÁÁK ŽE PRO FŠECHNY CO NEŘEŠIJOU..................
Tak že sem si udělal trochu času a sehnul se k GS a trochu okouknul tu techniku a trochu se v tom povrtal no opravdu žádnej zázrak asi sem byl oslepen tou cenou a nabyl sem dojmů že je to kosmická loď
Napíchl sem budíky a co nevidím na volnoběh to nebylo tak hrozný ale při zvýšení otáček se už při cca 2500ot ukázal rozdíl v synchronizaci klapek 0,3bar tak sem to pěkně poladil a hle motor jakoby dostal víceoktanový benzím a po malé jízdě mám oba svody KRÁÁÁÁÁÁSNĚ MODRÝÝÝÝÝÝÝ
TÍMTO DĚKUJI VŠEM CO ŘEŠILI A RADILI JAK ŘEŠIT A TĚM CO NEŘEŠILY A RADILI AŤ TAKY NEŘEŠÍM RADÍM AŤ ZAČNOU ŘEŠIT týýýý voe to je složitá řeč co.