swat napsal(a):
Podle toho co jsem čet na různejch forech, tak zatím modelová řada 2010 vychází co se týče poruchovosti nejlépe. Že už by to měli soudruzi z NDR nějak vychytaný? Taky myslím že 2 spojky není zas tak moc. Je to novej stroj a je třeba ty prvotní neduhy vychytat.....snad se jim to za ty 3 roky povedlo
a kdovico Pipo s Noidem delali, ze
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Když měnit, tak za 990 Adventure nebo SuperTeneré...ale NE za vosmikilo...
990 adv? hehe aby to žralo i trávu kolem cesty a kde mohlo se to vysralo? Asi ne...
Super tenere je pěknej cesťák a sroznávat ho s vosmilimem? Kdybys řekl 12ADV to beru ale totok??? To si raději počkej na novýho triumpha adventure
Vjetrnik stale zasiva svar kde muze
samozrejme porovnani nove SuperTenere a 990ADV s osmikilem pokulhava, ale na to uz jsme si u Petra (Vjetr zvykli, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tiez si myslim ze F800GS treba porovnavat s malym stromom, malou tenere, transalpom... a z tychto motoriek my vychadza najlepsie
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 16.07.2010 10:00
raptor napsal(a):
tiez si myslim ze F800GS treba porovnavat s malym stromom, malou tenere, transalpom...
ono je to tezke rict, mne prijde jako rozumne vzit v uvahu vahu.
v ten okamzik je s 12GSA ci ST neporovnatelne.. .ma temer o 50kg mene.
porovnatelna je ovsem pak normalni dvanactka... nicmene pri stylu Vjetrnikovy jizdy -- brzda-plyn porad az do umoreni -- nemuzu moc posuzovat, neb mne bavi sviznejsi ale plynula jizda.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pokud bych řešil velkou OFF-road moto, je 990 jasná volba a pokud malou OFF pak opět oranžová, ale 690...pokud bych řešil velkou ON-road moto, pak po svezení se na Super Teneré, vyberu tu (jede, brzdí, sedí se na ní lépe než na GS)...no a pokud bych řešil moto na cestování ve dvou s plnou náloží, stále mi vychází nejlépe GSA...
to Swat: trávu u silnice nech silničářům a těm troubům v uniformách, co se do ní schovávají na rovinkách s radary...kde že dneska stojíte?
Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: přeháníš....jak jako brzda-plyn? Vždyť já jezdím plyn - plyn - plyn, tak jaká brzda? Kdo brzdí, ten ztrácí...
to Raptor: ....a z tychto motoriek my vychadza najlepsie KTM 690 R
KTM690R bez ABS, s malym dojezdem, mekkou podsedlofkou etc... TO JE OPRAVDU SROVNANI
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Hicks: když chci MALOU, jezdím sám, jezdím OFFroad...jinak nepotřebuji malou...a každou motorku je třeba doupravit k požadovénému účelu, žádná motorka z fabriky není 100% použitelná (bavíme se o cestovatelských strojích)...takže třeba relativně malá nádrž 690 se dá lehce upravit
Pokud bych řešil velkou OFF-road moto, je 990 jasná volba a pokud malou OFF pak opět oranžová, ale 690...pokud bych řešil velkou ON-road moto, pak po svezení se na Super Teneré, vyberu tu (jede, brzdí, sedí se na ní lépe než na GS)...no a pokud bych řešil moto na cestování ve dvou s plnou náloží, stále mi vychází nejlépe GSA...
to Swat: trávu u silnice nech silničářům a těm troubům v uniformách, co se do ní schovávají na rovinkách s radary...kde že dneska stojíte?
jenomze Vjetrniku u tebe je obcas trochu problem, ze si nedokazes predstavit jine pouziti a hodnoty, nez ty tvoje. Ty to porad vidis skrz SVUJ pohled.
ze nekdo pouziva motorku jinak si nejspis tak nejak nedokazes predstavit.
Osmikilo ma plno fakt skvelych vlastnosti, ktere TY ovsem nevidis.
Ale to neni problem osmikila, to je problem nedostatku objektivity imho.
taky muzu rict, ze GSA je tezkej shit. Argumenty proto najdu... ale pro mne je objektivita nebo snaha o ni dulezitejsi, nez hlazeni vlastniho motofalu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pokud bych řešil velkou OFF-road moto, je 990 jasná volba a pokud malou OFF pak opět oranžová, ale 690...pokud bych řešil velkou ON-road moto, pak po svezení se na Super Teneré, vyberu tu (jede, brzdí, sedí se na ní lépe než na GS)...no a pokud bych řešil moto na cestování ve dvou s plnou náloží, stále mi vychází nejlépe GSA...
veterník - krpatá znamená že je krpatá.. mam 195cm a moja pridvihnutá advenure mi je akurát, sedel som na novej supertenere a je to oproti velkym GS taky japonsky krpec
uz si sa vozil na supertenere ked hovoris ze ide lepsie aj lepsie brzdi oproti GS?
to Raptor: jo, jo...byl jsem pozván na předváděčku, takže už jsem ji vyzkoušel...psal jsem to v diskuzi věnované SuperTeneré, dával jsem tam i foto
Po přesednutí z mého GSA byla skutečně menší, i když jsem stál s ní vedle mé GSA, takže pro dva na dlouhé cesty, na které GSA mám, je GSA prostornější, ale není to až tak dramatický rozdíl. Za jízdy to po pár kilometrech přestává vadit, naopak ovladatelnost ST je vzhledem k její hmotnosti neskutečná. Pocitově jako na kole, rozhodně lepší než vosmikilo. Ta kila tam za jízdy prostě NEJSOU. A to nemluvím o zátahu motoru ve sportovním modu, nemluvím o brzdách, o tuhé přední vidlici...to vše má lepší než obě GS. Spíš bych tu motorku zařadil na úroveň FUNbiků typu Multitrada, narozdíl od které je ale mnohem lépe ovladatelná.
Svez se na tom, po návratu budeš mít hubu od ucha k uchu jako my. Smát se do přilby budeš při každém výjezdu ze zatáčky a nebudeš chtít přestat...MOJE POCITY
ta kila tam za jizdy tvojim stylem jsou cetit min, to uznavam. Ale kolik lidi a kdy jezdi jako ty?
ale nezkouseli jsme temer nic jineho, zadna polnacka, mesto, nic... ani jinou fuelmapu. Proste typicky Vjetrniktest
Upravil hicks dne 16.07.2010 11:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ty Jelene !!! Už měsíc si válím šunky na Corfu na radary hážu bobek. Od ledna jsem na žádným nebyl ,ale už se zítra vracím dom a ve středu do práce(dobře tak zaměstnání) a pak se uvidí. Jak máme toho novýho ministra tak se mi tam ani nechce. Nebudeme to mít s Rajonem lehký !!! viz. ( www.policista.cz ) a jak já říkám dobře už bylo. Valím 13 tý rok služby tak to do důchodu doklepu.
Ale k věci: co s tou osmistovkou dělal NoID je každýmu jasný. A pipo měl asi pech. Na ST jsem nejel prubnul bych ju ale. Váha a vzhled je spíš fakt na tu silnici popř. lehký off(šotolina, polní cesty). Pak ta cena je taky celkem přemrštěná. Na malej off 690? To rači husabrka čtyřipáďo
At si každej jezdí na tom co se mu líbí nejvíc.....hlavně že je spokojenej.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
pipo napsal(a):
V iranu jsem mel jediny problem s motorkou. Zacla mi prokluzovat spojka. Coz mi na motorce s 13000km prislo opravdu divne. Vse rychle vyresilo prestelovani lanka aby byla vule pri nezmackle spojce. Moto drzela bez jakychkoliv problemu dalsich 7500km a dojel jsem az do CR. Na pri dojezdu mi to na morave (uff) zaclo delat zas, ale stelovani uz je na konci a nejde posunout dal. Takze problem bude nekde uvnitr.
Moto ma aktualne najeto 21000km, a neni ani rok stare, takze stale v zaruce. Jsem objednany na servis, ale bylo mi avizovano, ze pokud je spojka opotrebovana, nevztahuje se na to zaruka, coz mi prijde jako absolutni blbost a dost se bojim dalsich vydaju.
Mate nekdo podobnou zkusenost, cim by to mohlo byt a jak se zachovat pri reklamaci?
dik
Možná kdyby sis koupil pořádnou motorku tak by jsi neměl zbytečné starosti
Možná kdyby sis koupil pořádnou motorku tak by jsi neměl zbytečné starosti[/quote]
Vlastimil prosím Ťa odteraz píš túto múdrosť do každého vlákna o poruchách bez ohľadu na typ motorky :
No tak PIPO daj nejaké info, lebo sa už k Tvojej spojke vyjadrila lampáreň a aj stará blašková
Sorry ze vas rusim z Vasi klasicke debaty o tom kdo ho ma vetsiho ci jestli ktm nebo bmw ale zpet ke spojce...
Spojka byla spalena kuli spatnemu nastaveni, nebyla tam vubec vule, prej kuli nejkemu valecku uvnitr. Proto radim vsem - Zkontrolujte si jestli mate vuli na lanku! Mel jsem to 3x pouze u BMW a nikdo si tam toho ani nevsim. A ja jsem to predtim netusil.
Co se tyce pretesneni hlavy, tak mi rekli ze se nedodava tesneni pod hlavu, tak to pretesnili silikonem. Coz mi prijde jako naprosta hovadina, ale co nadelam... nestalo to ani korunu, takze jsem rad, ze je to vyresene!
Jen pro zajímavost - ta spálená F800GS z Maroka (Noid) vůli před cestou měla. Nikdo dneska nezjistí, jestli Noid v písku "spojkoval" nebo ne, každopádně několik lamel, včetně té první, byly naprosto bez obložení. Povolit to na lanku pomohlo jen na pár dnů a jakmile se dojel zbytek na té první, byl to konec. My jsme nevěděli, že první a poslední jsou jiné než ostatní, proto jsme chtěli nahradit tu první (totálně obroušená) některou zprostředka ale to nejde. Proto to nejelo. Rozměry první a poslední jsou trošku jiné a je to udělané tak, aby se to přesně opřelo do zubu v koši a nejde tam dát jiná (resp. jde ale spojka už evidentně chodí blbě). Spojky se "prý" dělaly sedmi a devítilamelové. Nevím jestli to je pravda ale tahle byla devíti. Vyměnili jsme všechny lamely a plechy i upravenou páčku (to je fakt ****ní že nemají na F800GS možnost štelovat lanko u páčky ale jen dole) a všechno je v pořádku. Nicméně - i kdyby ten Noid jel přes spojku, tak to bylo asi 20km v prachovém písku. Jen 20km. Na XT jel tu samou trasu Zounar, který spojkoval celou dobu a proč se XTčku nestalo nic? Nevěřím, že je normální, aby obložení odešlo tak rychle, protože pochopitelně tam byly duny a úseky, kde se přes spojku jet nedalo a řadilo se nahoru a jeli jsme na 2 nebo na 3. Ale ten celý úsek, kde to zařvalo, měl slabých 20km, ostatní byla tvrdá pista.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dovolím si přidat názor do mlýna. Spojka je skutečně trochu problem u tohoto typu. Koníky které to přenáší jsou možná až neůměrné použitému materiálu na obložení a síle přítlaku unašeče.Však taky se tento problém vehementně řeší u nšich západních sousedů.Z hlediska použití keramiky bych byl přinejmenším opatrný.Při použití tohoto materiálu jsou záběrové schopnosti excelentní samozřejmě na úkor ostatních dílů z nichž se spojka skládá.Jednoduše po použití keramiky se to musí vyměnit celé i košem neboť to bude vyrajbované jak sopermarket po nájezdu ........zájezdu. Není rozdíl jestli je vozidlem osmistovka,Octavia,Tatra nebo lakatoš.Tohle prodejci moc nezmiňují jelikož jde přeci jen o peníze.
martens napsal(a):
Dovolím si přidat názor do mlýna. Spojka je skutečně trochu problem u tohoto typu. Koníky které to přenáší jsou možná až neůměrné použitému materiálu na obložení a síle přítlaku unašeče.Však taky se tento problém vehementně řeší u nšich západních sousedů.Z hlediska použití keramiky bych byl přinejmenším opatrný.Při použití tohoto materiálu jsou záběrové schopnosti excelentní samozřejmě na úkor ostatních dílů z nichž se spojka skládá.Jednoduše po použití keramiky se to musí vyměnit celé i košem neboť to bude vyrajbované jak sopermarket po nájezdu ........zájezdu. Není rozdíl jestli je vozidlem osmistovka,Octavia,Tatra nebo lakatoš.Tohle prodejci moc nezmiňují jelikož jde přeci jen o peníze.
muze byt keramika i u mokre spojky?
to se pak prece oter dostane do motoru, ne? nezrasi ho to?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2