On sam o sobe bude asi vic absorbovat vodu kvuli alkoholu,tak by me teza zajimalo, jestli nahodou nejezdim na vodu To muzu zachvili prilivat 1:1 ze studny, az si motor navykne Jestli neco najdes, tak dej vedet.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Našel - , vložím překlad z překladače ( odkaz orig.: http://www.fuelcat.de/faq.html#irfaq_25_e8865)
24T. Jak mohu provézt vlastní testování kvality E85 ?
Velmi jednoduchý test, pokud jste opravdu tankoval E85 (85% etanolu a 15% benzínu), případně jiný mix, můžete snadno udělat sami. Vezměte si, jak velkou zkumavka či odměrný válec a štíhlá s velmi jemným odstupňováním.
Nyní vyplňte 200ml E85 přesně do nádoby a dvojnásobek (400 ml) vody (nejlépe destilované).
Takže teď máte 600ml . Utěsněte nádobu vzduchotěsnou pryžovou zátkou nebo jiným materiálem, jako jsou pásky luftunduchlässiges. Protřepávejte obsah do doby, než se vytvoří mléčná tekutina. Nyní umístěte nádobu na klidném místě, a teď to bude stanovena po určité době, fáze separace. Můžete urychlit tento proces odstávky v místnosti se stálou teplotou kolem 10 stupňů, separace je rychlejší při nižších teplotách. Mrázu je třeba se vyhnout. Nyní můžete sledovat Phasentrenneung a 48 hodin poté, máte poměrně spolehlivý údaj o ethanol / benzín směsi. Lehčí palivo je uloženo nad těžším směsi ethanol / voda. Zdvojnásobením dobz - 96 hodin, a to i s touto jednoduchou metodou, je zcela spolehlivé měření. Můžete vidět, jaké jste již přidali palivo E85 do palivové nádrže. Výpočet směsi je třeba provézt z použitého množství a velikosti a rozsahu nádoby.
Tak ještě k tomu Ečku.V dohlené době to budu instalovat do GS.Jak to bude funkční tak dám vědět na kolik to přijde jak to jede a co to stojí.Omlouvám se všem,že to tak trvá,ale jsem docela zavalen prací.Díky za trpělivost JindraGS
já už to v 1100GS zkusil. Poměr 1:1 (10l N95 + 10l E85). Volnoběh OK, jinak moto cuká, škube cca do 4500ot/min pak pocitově táhne jako blázen do max otáček Když jsem to natankoval a zjistil, co to dělá za neplechu, tak mi to nedalo a druhý den jsem vyrazil na cca 500km vyjížďku, abych to vyjel a měl klid. Do auta to leju 1:1 a bez problému. Asi to ten čtyřválec zkousne líp než dvouvál.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
ještě doplním, plyn se musel přidávat do těch 4500ot/min velmi zlehka s citem a pomalu, jinak se hned začala dusit, jak stará Jawa s ucpaným karburátorem.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
lako napsal:
Kamarád má ve fusionu (ford), jezdíme deně 100KM (do školy) a za půl roku motor vyřachtanej jak starej budík
Myslis, ze je to jenom zasluhou E85?Nejak se mi to nezda.....Spousta lidi po x letech bez problemu a tohle odpraveno za pul roku?
Upravil milanosor dne 16.03.2012 08:32
I pád na hubu je pohyb kupředu
lako napsal:
Kamarád má ve fusionu (ford), jezdíme deně 100KM (do školy) a za půl roku motor vyřachtanej jak starej budík
Myslis, ze je to jenom zasluhou E85?Nejak se mi to nezda.....Spousta lidi po x letech bez problemu a tohle odpraveno za pul roku?
Konzultoval jsem to s pár lidma od nás ze školy což jsou Inženýři přes auta a ti sází na ethanol. Motory pro E85 jsou prý jinak konstrukčně řešeny, materiály a pod..
Over than 250k km on BMW GS bikes
lako napsal:
Kamarád má ve fusionu (ford), jezdíme deně 100KM (do školy) a za půl roku motor vyřachtanej jak starej budík
Myslis, ze je to jenom zasluhou E85?Nejak se mi to nezda.....Spousta lidi po x letech bez problemu a tohle odpraveno za pul roku?
Konzultoval jsem to s pár lidma od nás ze školy což jsou Inženýři přes auta a ti sází na ethanol. Motory pro E85 jsou prý jinak konstrukčně řešeny, materiály a pod..
Videl bych to maximalne na sedla ventilu ( jestli vubec ) a gumove casti. Neverim ze Skoda Octavia 1.6 multifuel ma nejak radikalne prekopany motor kvuli Ethanolu.Mozna jeste cerpadlo..........
Upravil milanosor dne 19.03.2012 11:06
I pád na hubu je pohyb kupředu
Tak co tu píšete o E85 je u některých příspěvků k pousmání, jsou to jen polopravdy a nesmysly, ale některá auta pokud na to nejsou upravená tak nejedou, já osobně mám starého Peugeota 206 z 99 roku a ten na směs E85 a N95 v poměru 1:1 jede jako šlak proti samotnému N95 na který jede jako "šnek", spotřeba je tak stejná, ale je to živější na rozjezd a hlavně z toho jde čistší kouř, dle STK.(porovnal jsem hodnoty z předchozích prohlídek na emisích na N95 a novou s výše uvedeným poměrem). Nevím, co by to udělalo s BMW 1150 GS to bych neriskoval, je to přece jen dvouvál, pokud by se to upravilo tak by to mělo šlapat, ale je otázka zda to někdo na motorky dělá. Při spotřebě báwa bych tu přestavbu asi moc neřešil.
Jezdím tak rychle, jak lítá můj Anděl strážný!!!
..me to vyrobce u meho noveho auta - 2011 Ford Galaxy 2.0 SCTi zakazal pouzivat - napred jsem se tedy radeji zeptal. Takze motor na to musi byt postaven / upraven.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak napsal:
..me to vyrobce u meho noveho auta - 2011 Ford Galaxy 2.0 SCTi zakazal pouzivat - napred jsem se tedy radeji zeptal. Takze motor na to musi byt postaven / upraven.
U original motoru na " Multifuel " upravy jsou, ale nikdo vlastne proadne jeste nejekl na 100% jake. Mozna sedla ventilu a hadice. Ale spousta Skodovaku a VW jezdi bez problemu na mix. Ja taky FABIE 1:1. Ale pokud mas novotu tak ti to zakaze uz z duvodu, ze ti nikdo nezaruci co to udela. Jak to maji vyreseny trebas Fordaci nebo Volva ktery na to muzou jezdit??? Chtelo by to nekoho z oboru.
I pád na hubu je pohyb kupředu
... asi tam neco jinak bude. Nemam mutlifuel ale 203 konovy primovstrikovy turbobenzin (podobne jako koncernove TSI) a pouzivat E85 dle vyrobce rozhodne nesmim.....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Tak to uz mas asi moc vymakany motor na tenhle denatur palivo Jestli to nebude stejne jako s TDI a D. Druha verze jezdi vpohode i na rostlinny olej a jine alternativy Beztak....kam ten sve speje......
I pád na hubu je pohyb kupředu
Tak jsem dnes namontoval do 1150 GSr.v.2000 kompletní zařízení na E85.Motorka jede pěkně necuká drží volnoběh.Natankoval jsem první nádrž a tak to testuju.Dnes jsem dal 70km bez potíží.Cenu celého zařízení doplním co nejdříve a spotřebu taky.Kompletní údaje ohledně nákladů a časové náročnosti montáže doplním co nejdříve..
Upravil JindraGS dne 05.04.2012 20:04
já do auta (Citroen Xsara 1.4i) leju ethanol naředěnej benzínem, někdy ho tam dám víc, někdy míň a zatím to funguje bezproblémů, auto necuká ani za studena a to bez jakýchkoli uprav. Jen se mi rozsvítila kontrolka motoru, ale to to protože lambda sonda hlásí jiný hodnoty, si aspon myslím
Saturnin napsal:
Jsem zvědavej na praktickou zkušenost
já do auta (Citroen Xsara 1.4i) leju ethanol naředěnej benzínem, někdy ho tam dám víc, někdy míň a zatím to funguje bezproblémů, auto necuká ani za studena a to bez jakýchkoli uprav. Jen se mi rozsvítila kontrolka motoru, ale to to protože lambda sonda hlásí jiný hodnoty, si aspon myslím
Jo jo,to hlasi chudou smes. Ja redim do pomeru aby hlaska nevyskakovalaTakze 1:1 ( Fabia - 500kč Ethanol / zbytek dolit benzinem ) Nadrz prakticky vzdy vyjedu, takze 20l E85 / 22l N95
Na zkusenost s hrochem jsem taky zvedav
I pád na hubu je pohyb kupředu